Alpha-Beta-Gelozie

d3v: nu, dupa cum ti-am zis, gelozia vine strict din neincredere in sine
d3v: si numai ea si-o poate „repara”
d3v: iar cel mai gresit este sa incerci sa eviti crizele de gelozie
d3v: sau sa faci cumva sa nu se intample
d3v: trebuie sa invete sa accepte lucrurile normale si sa isi faca fata propriilor probleme
X: da, aici e vina mea, pt ca la orice cearta plangea excesiv de mult, iar eu ca sa evit tot circul ii dadeam apa la moara
d3v: pai da
d3v: nu stiu, eu prefer sa ma feresc de gelosi
d3v: adica eu am lucrat ani de zile ca sa imi cresc increderea in sine. de ce sa suport neincrederea lor, acum? sa stea si ei sa lucreze
X: corect
X: crede-ma, ca in privinta oricarei alte fete nu sunt gelos, cel putin de la S incoace, dar cand e vorba de tine, nivelul meu de gelozie depaseste limitele mele maxime
d3v: nu, e vorba de masculul alpha aici
d3v: care moare ca nu e langa femela alpha :)))
d3v: si ca nu poate da lumii pui alpha. si ca ar trebui sa se multumeasca cu o beta=)
d3v: gen me jane, tu tarzan
X: :)))
X: pai n-ai dreptate
d3v: intotdeauna am dreptate
X: in combinatia asta tu esti femela alpha, pt ca daca ai fi femela beta, iar eu masculul alpha as avea autoritate completa asupra ta, si asta nu ar mai fi o problema pt mine, deci rezulta ca nu ar mai fi motiv de glozie
X: gelozia apare cand eu iti zic sa imi aduci o bere si tu zici sugi pula
X: mai pe scurt
d3v: pai da
d3v: eu ce ziceam?
X: pai deci nu esti beta
d3v: pai nici n-am zis ca as fi beta. am zis ca nu poti avea femela alpha si te vezi in fata situatiei in care ai de ales intre femele beta
X: pai si n-ai vrea tu sa fii beta, cea casnica?
d3v: n-am cum sa ma lupt cu natura, clar :))
d3v: da’, in schimb, cred ca daca ma chinui putin, pot agata o beta sa o pun la cratita:)))
X: agata-mi si mie 2
X: in caz de una e prea tare in gura sa am de rezerva
d3v: pai e plina lumea de rezerve de mana a doua

Disclaimer:

d3v: vai,ce-mi place discutia asta, asa as mai pune-o pe blog da’ iar se supara xX si crede ca ti-o trag nebun in pozitii de la a la z
X: ma doare
X: pune-o pe blog
X: i-am explicat si eu si tu
X: nu vrea sa inteleaga e problema ei

Cu permisiune. Pura fictiune. Personal, ma si imaginam avand o coama de lup si stand catarata pe varful stancii, urland la luna. Asa e cand se intalnesc doi oameni cu imaginatie bogata.

4 Responses to “Alpha-Beta-Gelozie”


  1. 1 d3vilbabe Martie 6, 2012 la 12:40 pm

    Ionele, pentru tine mami. Nu te mai chinui, ca pana nu te inveti sa te porti civilizat in lume, nu te scot din cusca.

  2. 2 Cristian Martie 6, 2012 la 6:20 pm

    Cred ca ai gresit undeva, trebuia sa zici „eu tarzan, tu jane” :))

  3. 3 d3vilbabe Martie 6, 2012 la 11:18 pm

    gen „tu tarzan? si eu tot tarzan!” :))

  4. 4 cristian Martie 7, 2012 la 8:57 am

    Sau ceva de genul :)))


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


