Nu ne intelegem

Ori nu stiu eu sa ma exprim foarte bine, ceea ce e putin probabil, ori au ei probleme atat de grave incat nu pot percepe nici macar un minim de esenta din ce spun eu. Atat de iremediabil stricati incat acum vorbesti cu ei, apoi, in urmatoarele 5 minute, uita ce ai vorbit.

Adica na, tot ce trebuia el era sa taca si sa arate ok, sa incaseze emotiile pe care le-au lasat altii in urma, pana ma eliberez eu de ele. Dupa aia era simplu. Ce-a facut? A avut personalitate. Cinci minute sau mai putin a durat de cand i-am spus asta si pana cand am zis „Las-o asa ca rolul asta nu-i de tine”. Si se mai plange lumea de subestimare.

Si ori ma duc eu prea haisa cu gandul, ori fac glume foarte slabe, ori lumea asta nu e capabila sa faca niste conexiuni mai repede, ca de vreo 2-3 saptamani, incoace, tre’ sa explic prea multe dupa ce le spun. Tot ce e posibil sa fi dezvoltat eu un nou nivel al complexului meu de superioritate sau sa nu mai am rabdare deloc sa duc omul prin unul sau doi pasi, inainte sa sar la alta idee. Da’ e ciudat sa vezi cam cat de incapabili de conexiuni sunt cei din jurul tau.

Si-apoi glumim, glumim, da’ glumim si noi cu stil. Ca glume d-astea poate face si nea Ghita. Si e stiut faptul ca mie nu-mi place sa stau pe langa nea ghita prea mult ca am nevoie de provocari mintale nu de oameni care gluemsc in stereotipuri.

Da’ poate m-am dus eu aiurea cu mintea si voi sunteti ok, de fapt. Momentan am nevoie de nou sac de box si cal de bataie. Am un bagaj care trebuie lasat pe spatele cuiva si ultimul care a primit rolul asta n-a facut fata. Next, please. Ah, si eventual amici cu glume mai bune in program.

15 Responses to “Nu ne intelegem”


  1. 1 Cristian Februarie 25, 2012 la 5:13 pm

    Posibil ca in ultimele saptamani sa fii incordata, adica stresata de niste ganduri sau .. ?
    Posibil sa nu mai ai o anumita rabdare in ultimul timp, sau poate chef, raspunsurile la anumite semne de intrebare le ai, trebuie doar sa „meditezi”.

    Eventual, daca vrei sa vorbim pe’ndelete vorbim pe mess.

  2. 2 EsCa Februarie 25, 2012 la 7:26 pm

    Cristian,te arunci in gura lupului .Serios 🙂
    P.S. Daca nu esti stranepotul lui Sigmung Freud ,adevaratul tata omida in psihanaliza,nu te-ai baga in discutii cu d3v (te face sa plangi si sa o urasti pe maica-ta).

  3. 3 d3vilbabe Februarie 25, 2012 la 7:51 pm

    hai mai, chiar atat de rea sunt?:))

  4. 4 Cristian Februarie 25, 2012 la 7:59 pm

    Adica sa o las pe oana la greu ? neah
    Stiu ca-i o expresie dar pana la urma si acel lup care tot ataca are ceva si daca nu-l ajutam atunci ce o sa se intample cu el ?

  5. 5 d3vilbabe Februarie 25, 2012 la 8:00 pm

    ma dau de trei ori peste cap si ma transform in varcolac=)) ca tt e la moda, de la twilight. nu-s la greu, doar trec printr-o perioada in care simt nevoia sa bat pe toata lumea :))

  6. 6 Cristian Februarie 25, 2012 la 8:02 pm

    Imi place sa fiu batut … :))))))

  7. 7 ionel Februarie 26, 2012 la 12:33 pm

    pisi eu cred ca ti-e dor de mine

  8. 8 Tudor Februarie 26, 2012 la 12:48 pm

    Că în bancul ala, cu tipul care mergea pe autostradă şi aude la radio: atenţie, un nebun merge pe contrasens. La care tipul: unul? Care unul? Sunt mii, mii!!

  9. 9 d3vilbabe Februarie 26, 2012 la 4:36 pm

    Cam asa ceva.:)) Mii, mii…
    ionele. da, fix pe tine te cautam. te oferi tu sa fii sacul de box?:)

  10. 10 ionel Februarie 26, 2012 la 6:01 pm

    round number 1 ding ding , incepem ? , iti ofer avantajul primei lovituri sa vad cat de sus tintesti … hai pisi astepty

  11. 11 d3vilbabe Februarie 26, 2012 la 7:50 pm

    Eu nu dau sus, eu dau direct la punctele sensibile. Daca am apucat sa dau prima atunci imi pare rau pentru tine, da’ teoretic n-ar mai trebui sa te poti misca. 🙂

  12. 12 Stefan Februarie 27, 2012 la 12:26 am

    O lovitura sub centura chiar daca a fost aplicata cum trebuie, victima are in jur de 2-3 secunde pana simte adevarata placere a sexului salbatic. Daca-i pe faza, posibil sa raspunda in timp util.

  13. 13 d3vilbabe Februarie 27, 2012 la 12:29 am

    e atat de inradacinata frica de castrare in inconstientul masculin incat gestul imediat dupa ce ai fost lovit sub centura e sa duci mainile sa verifici daca-s toate acolo. :))

  14. 14 Iulian Februarie 27, 2012 la 1:19 pm

    Nu chiar, că te cam doare. Și dacă te doare, e destul de logic să fie acolo tot ce te aștepți să fie.
    Rămân 3 secunde în care se poate riposta. Și din câte am auzit, la furie, puterea crește sau cam așa ceva. E posibil să nu știi ce te-a lovit după.

  15. 15 d3vilbabe Februarie 27, 2012 la 2:23 pm

    N-am vazut pe nimeni care si-a luat un sut sa mai aiba putere sa riposteze dupa. Da’ daca voi spuneti… Sunteti maie experti in datul sub centura decat mine. :))


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


