Mare rugaminte

Nu ma mai amestecati pe mine in faze de genul „Sa nu-i spui lui X, sa nu-i spui lui Y, lui Z sau whatever”. Nu e treaba mea in problemele voastre. Eu ma chinui aici sa-mi mentin viata cat mai simpla si voi veniti sa-mi stricati mie echilibrul prin complicatiile voastre. Daca nu sunteti capabili sa mentineti si voi un echilibru, in viata voastra, nu-i vina mea. La mine toate-s pe fata, toata lumea accepta, e ok. Daca eu pot si muncesc ptr asta, e ptr ca nu imi place sa o fac, nu? I-o trag eu ca sa nu-i spun sau de ce, mai exact, ar trebui mie sa-mi pese intr-atat incat sa trebuiasca sa am o grija in plus cand o vad?

Descurcati-va, ca sunteti copii mari, cu totii.

Merci.

0 Responses to “Mare rugaminte”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


