Altele despre hosting

Facem asa, ptr ca nici nu stau sa ma tiganesc cu niste oameni care nu sunt capabili nici a 6-a oara sa inteleaga (cum Doamne iarta-ma, sa imi spui si a 6-a oara sa dau full refresh?!?!). Trageti voi ce concluzii vreti din discutia asta, pana cand iau eu la puricat baza aia de date ca deja m-am enervat.

Sunt eu nebuna..?

 

Adrian says:
Buna seara, cu ce va pot ajuta ?
Oana says:
Buna seara
Oana says:
Am o problema cu http://www.latest-hot-news.com
Oana says:
ii schimb setarile, in wp, chiar si manual, direct din cod, si dureaza cateva ore pana se updateaza
Oana says:
banuiesc ca este de la dumneavoastra, ptr ca pateam la fel si pe cealalta tema
Adrian says:
Spuneti-mi va rog ce modificare nu vedeti
Adrian says:
Ca sa verific si eu
Oana says:
nici una, la orice modificare, de aspect, apare la cateva ore. aveti cumva un sistem de mirroring?
Adrian says:
Si asa cum i s-a explicat si colegului dvs. incercati sa dezactivati cache-ul/ sa il curatati / sa curatati si cache-ul local
Adrian says:
Nu
Adrian says:
Nu avem
Oana says:
nu este de la cache, garantat 🙂
Adrian says:
Daca dvs. imi garantati asa trebuie sa fie
Adrian says:
Incercati sa faceti o modificarea
Adrian says:
modificare*
Adrian says:
Sa imi spuneti unde
Adrian says:
Si sa va pot spune si eu daca apare sau nu
Oana says:
ok. in mom de fata am schimbat setarea ptr header, am trecut text, ptr ca mai apoi sa revin la header-ul normal, din nou
Oana says:
nu apare 🙂
Adrian says:
Mai exact unde?
Adrian says:
Sa stiu dupa ce sa ma uit
Oana says:
in header..?
Oana says:
ala de sus
Adrian says:
Stiu ce inseamna header
Adrian says:
Dar ce este trecut ca si text
Adrian says:
Pentru ca nu va cunosc pagina
Oana says:
Latest hot news test
Adrian says:
Un moment
Oana says:
nici o graba 🙂
Adrian says:
Ati scris si test dupa latest hot news?
Oana says:
da. in mod normal este logo
Oana says:
acum apare logo-ul vad
Adrian says:
Nu apare nici la mine, modificarea sigur e facuta in tema corecta?
Oana says:
da
Oana says:
am mutat tema pe un alt server si nu se mai intampla asta. deci! de pe undeva de pe acolo e:)
Adrian says:
Care este tema respectiva?
Oana says:
pinea
Adrian says:
Cudat, numai putin sa verific
Adrian says:
Vedeti cuvantul test scris pe pagina acum?
Adrian says:
Am dat eu un php echo
Adrian says:
Si am sters cache-ul facut pe wordpress
Adrian says:
Dati-mi va rog eventual linia pe care doriti dvs. sa o modificati
Adrian says:
Sa vedem daca reusesc sa fac sa apara
Oana says:
la orice linie as modifica face asa. 2 secunde sa verific si eu daca este aceeasi problema
Adrian says:
Ok, sigur
Oana says:
mda, ramane problema. de exemplu, acum, am schimbat in footer din © 2012 test test test in © 2012 Latest Hot News 🙂
Adrian says:
O secunad sa sterg complet cache-ul
Adrian says:
Sa vedem

Adrian says:
In ce fisier ati facut modificarea?
Adrian says:
Sau e direct in baza de date?

Oan a says:
am schimbat di! n setarile din dashboard. banuiesc ca in footer.php s-a schimbat
Oana says:
am dezactivat si cache
Adrian says:
Se modifica in baza de date cred, un moment sa vedem exact
Oana says:
desi eu tot nu cred ca e de la el ptr ca e sg site la care patesc asta
Adrian says:
© 2012 Latest Hot News
Adrian says:
Eu asta vad jos
Adrian says:
In asta ati schimbat?
Adrian says:
Credeam ca ati schimbat in test test test
Oana says:
am schimbat i n test, apoi in latest hot news si timp de 10 minute mi-a aratat tot test
Adrian says:
Mai schimbati o data in test
Adrian says:
Sa dau si eu refresh sa vad daca apare test sau ramane tot lates hot news
Oana says:
schimbat
Adrian says:
Sa-mi ziceti va rog cand ati modificat
Adrian says:
© 2012 test 2 test 2
Oana says:
dsa
Adrian says:
Asta vad
Oana says:
si fii atenta cum
Adrian says:
CTRL+F5 pe ! pagina</ div>
Oana says:
merci ca-mi explici. acum vad ca merge daca schimb iar in latest hot news
Oana says:
sa speram ca isi face update instant de-acum 🙂 ai facut ceva schimbari?
Adrian says:
Nu
Adrian says:
🙂
Adrian says:
E cache
Adrian says:
Fiind si pe serverul seo mai sunt cateva setari care fac browser-ul sa tina minte informatia mai mult timp
Adrian says:
Pentru a se incarca mai repede
Adrian says:
Si de aia e nevoie fie de golire completa de cache local
Adrian says:
Fie ctrl+f5
Adrian says:
Si aici mai era si cache-ul wordpress
Adrian says:
Care la fel adauga per total
Oana says:
nu mergea nici cu refresh total 🙂
Adrian says:
Pe server nu am modificat nimic
Oana says:
dar probabil era de cache-ul wp-ului… orice e posibil. in fine, merci mult de timp si scuze de deranj.
Adrian says:
Nici o problema
Oana says:
o seara buna 🙂
Adria! n says:< /div>
Multumesc asemenea, la revedere

Sa nu mai spuna nimeni ca-s subiectiva in problema asta.

Acum 2 seri a reaparut problema asta. Acum a disparut. A ramas sa revin cand apare iar. (Cu toate ca daca dispare-reapare asa, din senin, fara nici o modificare, eu zic ca e destul de logic din care parte e problema. )

Acum sa-mi fac 5 minute in care sa verific baza aia ca amd at fix peste aceeasi atitudine de care spuneam si dincolo: „Doamne fereste sa fi gresit noi, sigur va inselati dumneavoastra”. Bagi tu mana in foc, domnul meu, pentru cine a facut baza aia de date? Ca eu nu-s in stare nici pentru mine sa garantez 100%. Da’ daca o verifici tu si dupa vii si-mi spui „da dom’le, am verificat-o eu, cu manuta mea, si n-aveti dreptate”. N-ai fi mai credibil decat sa-l iei pe nu in brate si sa ameninti?

(P.s. sfat pe viitor, sa nu ziceti ca-s fata rea si nu vreau sa va ajut sa va mentineti imaginea pe care vreti sa o mentineti: data viitoare cand vreti sa amenintati cu „te zic lu’ mama”, vedeti si voi daca „mamei” chiar ii pasa de voi. Ptr ca momentan, in Ro, stie orice pusti ca pe internet functioneaa doar Legea Junglei. Legea 278/2006, Decizia nr.62 din 18 ianuarie 2007 si alte vreo cateva zic, nu eu. Iar „amiabil” inseamna sa vii cu o panza alba intr-un bat si eu sa il ridic pe-al meu. Nu sa vii sa ma ameninti si sa te astepti ca eu sa ridic panza alba si sa zic „ce bine ne-am inteles”. ) Sau si la asta am punct de vedere subiectiv?

Ce… tipic romanesc. Si atat. Revin.

 

 

 

8 Responses to “Altele despre hosting”


  1. 1 Cristian Februarie 24, 2012 la 2:25 am

    E bine ca stii cu ce se mananca asa ceva si n-ar trebui sa-ti faci atatia nervi cu astfel de specimene.

  2. 2 d3vilbabe Februarie 24, 2012 la 2:27 am

    vreau, nu vreau, amd e-a face cu ei. sid e raul lor eu pierd timp si bani. 🙂

  3. 3 Cristian POP Februarie 24, 2012 la 10:51 am

    Buna ziua,

    pe langa mail-ul pe care vi l-am trimis indraznesc sa postez si pe blogul dvs. in speranta ca nu vom fi din nou improscati cu noroi fara motiv. Daca doriti avem logul discutiei purtate si putem sa facem public acest logo la dvs. pe blog pentru ca lucrurile sa devina putin mai clare si sa nu fie prezentat doar punctul dvs. de vedere.
    Desigur, il respectam si pe acesta si vom incerca sa ne imbunatatim serviciile luand in considerare nemultumirile pe care le-ati avut si dificultatile intampinate cu unul dintre membrii echipei noastre.
    In alta ordine de idei daca doriti asistenta din nou in aceasta privinta va stam la dispozitie 24/7 . Toate cele bune.

  4. 4 kOoDoO Februarie 24, 2012 la 12:29 pm

    Credeam ca rootkiturile nu mai sunt la moda de prin 2006, da’ bag de seama ca unii oameni mai fac prostii si azi. Nu iti face griji, obtineau acces „doar ca sa verifice vulnerabilitatile apoi sa le raporteze”.

  5. 5 d3vilbabe Februarie 24, 2012 la 3:46 pm

    Cum credeti voi de cuviinta. Aveti tot dreptul sa incercati sa va aparati imaginea.

  6. 6 kOoDoO Februarie 25, 2012 la 1:07 am

    Da, esti nebuna. wordpressul de obicei isi face update greu si pentru un user care intra pentru prima oara, va afisa ultimele schimbari.
    Si eu cand lucram la net prima problema care imi venea in cap era userul. Pentru ca 80% din probleme erau legate de ei. Its called profiling! Ca pe aeroport 🙂

  7. 7 d3vilbabe Februarie 25, 2012 la 4:06 pm

    n-ai inteles nici tu. poate nu explic eu bine,a tunci. tie ti se pare normal ca, daca schimb headerul, de exemplu, sa apara la cateva ore schimbarea?

  8. 8 d3vilbabe Februarie 25, 2012 la 4:16 pm

    si ce vina am eu ca 80% dintre useri sunt asa cum sunt? eu stiu ca am o problema si, chiar daca ar fi fost de la mine, cu siguranta daca i-am spus de 3 ori ca nu merge cu refresh, n-o sa mearga nici a 4-a oara. a 5-a nici atat. a 6-a… adica na. eu ar trebui sa-i tratez cum, la faza asta? daca ei nu inteleg o chestie simpla nici a 46765476657 oara? sa le fac un desen..?


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


