De ce draci?

Pentru ca azi este 21 februarie. Si daca ai fost prin viata mea da’ nu stii ce inseamna 21 februarie inseamna ca n-ai contat atat de mult pe cat ai crezut tu, pentru ca asta este singura chestie care ma poate darama emotional. Din toata lumea.

In alta ordine de idei, ma enerveaza barbatii care fac pe barbatii doar dupa ce s-a terminat ceva si nu in timp ce. Ma enerveaza si aia care fac pe superiorii cand, de cele mai multe ori, tre’ sa le explic glume pentru ca nu-s capabili sa realizeze conexiuni indeajuns de rapid. Ma mai enerveaza si aia care incearca sa arunce pisica moarta in curtea mea sau in curtea oricui altcuiva, numai intr-a lor nu. Intelegeti voi, ma enerveaza oamenii irealisti si iresponsabili, in general.

Asa-s eu, mai nervoasa, in perioada asta.

Ieri, de exemplu, m-a enervat unul care a scos o duma de genul asta: „Daca stii ca femeia de langa tine a facut sex oral si anal cu altii, cum sa o respecti?” Ce-are a face respectul cu dormitorul? Stiu zeci de oameni, foarte respectati in Romania, ale caror preferinte in dormitor trec lejer limita sexului oral si anal. Din parte-mi, atat timp cat eu si el ne simtim bine, pot sa-l bat cu biciul in timp ce e imbracat in scutec si poarta suzeta, ca asta nu e treaba nimanui si nici nu-l face mai putin demn de respect, nu? Ca omul asta poate sa-ti impuna respect, in viata de zi cu zi, numai uitandu-se la tine. Ce-are a face un plan cu altul si cat de limitat sa fii sa pui in aceeasi propozitie cuvintele respect si sex? Uneori imi doresc sa calatoresc in timp doar ca sa vad daca romanii tot la fel de batuti in cap cu leuca dpdv al educatiei sexuale au sa fie si peste 2-300 de ani sau au sa decida sa evolueze odata de la stadiul de trib.

Ma mai intreba cineva daunazi ca de ce vorbesc de sexualitate pe blog cand in lista mea de messenger sunt atatia oameni cu care colaborez. Chiar mi-ar placea ca oamenii cu care lucrez sa-mi stie viata personala? Da, am mai zis ca-s exclusivista si ca in domeniul asta trebuie sa ai o minte deschisa. Sa o consideram „test de inceput de colaborare”. Ai nevoie de cineva care apeleaza la masti si artificii banale de „uite ce serios mi-s eu” sau ai nevoie de cineva care sa-ti promoveze afacerea? Te incalzeste sa stii ca eu nu mi-o trag, am sa ma marit virgina si mi-e rusine sa zic cuvinte obscene sau ca eu chiar pot si stiu cum sa am idei atat de ok incat sa fac ce trebuie pentru a atinge telul pentru care m-ai cautat? Stii sa faci diferenta intre planurile astea? Atunci discutam. Nu? Vezi ca 98% dintre pamanteni traiesc in ignoranta si banalitate. Te descurci tu sa-ti gasesti pe cineva care sa faca lucrurile la fel ca altii, cu exact aceleasi rezultate. Plus ca eu n-am nevoie sa ma bata cineva la cap, ca nu lucrez ok in conditii de stress. Am ritmul meu, mi-l iubesc. Numai un om deschis la minte poate pricepe ce e cu munca de noapte, weekendul liber si „lasa-ma dude ca nu-s Robocop sa fac treaba asta in 5 minute!”

Si-apoi, ma enerveaza sa se treaca anumite limite pe care le-am stabilit. Cam cum se intampla cu nesimtitul caruia i-am zis ca daca-l mai vad pe-acolo iese urat. Si stie ca-s indeajuns de „naspa”- vorba unui amic- incat sa fac sa iasa urat fara nici o singura remuscare. Si promit eu ca la cum m-a calcat pe coada cu ultima miscare, urmatoarea intalnire n-are sa fie deloc una placuta daca se face pe teritoriul meu, adica in urma unei sfidari. Ca degeaba n-am eu atat de mult curaj, tupeu si etc. Iar cineva care a stat 8 luni pe langa mine si in casa cu mine ar fi trebuit sa il duca mintea sa vada asta. Da’ na, asa e cand esti de la Vaslui… Mintea e o variabila care tinde spre nulitate. Scuzati stereotipul, n-am nimic cu oamenii din orasul ala, am ceva cu aia care nu vor sa isi depaseasca deloc conditia si sa inceapa sa gandeasca.

Deci, in concluzie, flacau, ma doare fix undeva de faptul ca tu ai nevoie sa-ti demonstrezi barbatia in fata mea si ce mai ai tu nevoie sa-ti demonstrezi de ma tampesti cu mesaje din cantecele siropoase si mai ca mi le bagi in ochi. Stii la fel de bine ca si mine ca esti ratat din punctul de vedere al suprematiei cand e sa ne comparam si ca esti de-a dreptul penibil de cate ori incerci sa fii „barbat”, asa ca ia si te abtine ca data viitoare iti scot barbatia direct pe gat cu un sut bine plasat in posterior. Am atat de multa scarba fata de oameni in momentul asta ca mi-ar placea enorm sa pot sa ma descarc pe cineva. Daca iese cu sange si lacrimi e si mai bine, ca ma simt mai razbunata. Capisci, ma, asta?

Si alalalt, care are urma de toc atat de proeminenta in frunte incat pot sa-si construiasca 4 strumfi piscina acolo, cu care nu m-am mai vazut de 100 de ani ca „am si eu femeie si mi-am tras-o, in sfarsit, si nu mai pot sa scap din saptamana alba, asa ca imi ignor prietenii adevarati care-s acolo langa mine de 1000 de ani” da’ care are pretentia sa ies in frig ca sa discut cu el dupa ce eu, o saptamana, n-am avut voce nici macar sa cer o ciocolata calda cuiva. Ce frumos e sa te doara-n Sfanta Papadie de cineva, nu? Da’ nu mai e frumos  cand ti se raspunde la fel, asa-i? Problema e ca ultima sansa ti-ai irosit-o de mult. Eu am iesit cu capul sus si spatele drept din relatia asta de amicitie. De aici te descurci tu ca esti baiat mare, ai prietena, vorba aia… ti-ai inceput viata sexuala, esti barbat adevarat.

Si iar, la ce imi ceri parerea daca stii ca-s sincera si exista sansa de 50-50 sa nu-mi placa? Vrei sa te mint frumos? Atunci esti sigur ca ai vrut sa vorbesti cu mine? Pentru ca mi se pare ca m-ai confundat, o secunda.

Apoi mai sunt astia cu glumele. De ce rahat nu lasi capul jos si taci cand vezi ca nu faci fata logicii? Intreaba, ca-s dispusa sa explic. Da’ daca n-ai priceput nu lua o atitudine de mama ce ranit sunt si superior, ca pici de bou la faza asta. Zi „n-am inteles”. Apropo de respect, am intalnit un om genial care mi-a zis „n-am inteles”, i-am explicat, a inteles si l-am respectat la fel de mult. In continuare, tot om genial il vad. In schimb, p-astia care fac pe superiorii ii vad in genul bichon. Maltez. Si nu e vina mea, ca eu sunt deschisa la minte.

Lui S* ii este frica de reactiile mele, ca ma vede nervoasa de vreo cateva zile.  Da’ el, saracul, nu stie ca asa ma descarc eu, pe blog, dupa ce iau contact cu toti idiotii. Nu stie ca varsand tot ce am de varsat aici, pot zambi si maine, atunci cand unul d-asta ma calca pe coada, una vine de pe mahala si isi baga nasul prin amicitiile altora, altul imi spune ca tot ce am gandit eu pana la 27 de ani e gresit si ce a gandit el pana la 23 e ok, altul ca e gresit sa dormi sambata sau duminica, altul ca e gresit sa dormi ziua si altul ca de ce nu respir pentru proiectele lui. Cat timp am blogul asta, e clar ca o sa ma vezi zambind, traind in lumea mea, acolo, si durandu-ma in Sfanta Papadie de toti.

Mi-am atins un nou grad de egoism. Acum e pe fata, fara menajari, fara nimic. Care vrea sa-l accepte, e ok. Care nu, nu-i treaba mea.

Ca rezumat, pentru lunga lista mentionata aici:

3 Responses to “De ce draci?”


  1. 1 Stefan Februarie 21, 2012 la 11:21 pm

    Mănâncă bine..nu uita să iei vitamine…și lista de înjurături cu tine.

  2. 2 ionel Februarie 22, 2012 la 12:23 pm

    moooo da ce mult ai scris , se vede ca-ti pasa , da nu e bine sa vorbesti rau de ‘Vaslui’, a fost totusi o relatie pe care tre sa o rspecti , nu-i asa …

  3. 3 ionel Februarie 22, 2012 la 12:25 pm

    21 Februarie …. tic tac …. gata am gasit ….stiu


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


