De prost gust

Atat de chill am vrut sa fie weekend-ul asta… Fara comp, fara munca, fara stress, fara nimic ce mi-ar putea deranja echilibrul vreo secunda. In mare, mi-a iesit. In detaliu, au fost doua faze care m-au scarbit total.

Ca de exemplu tipa care se presupune a avea o educatie deosebita. Cel putin asta rezulta din gesturile si atitudinea de „doamna” pe care le afiseaza. Care „doamna”, atunci cand cerea eticheta sa salute, a trecut ca pestele prin tigaie pe langa. Muta. Acum nu stiu, poate i-oi fi omorat eu pisica vreodata si eram atat de euforica incat nu mi-am dat seama, da’ stiu ca, indiferent cine e si cat de mult m-a calcat pe coada, daca vreau sa pic eu in picioare, il salut si ii zambesc. Ce-i drept cu superioritate, da’ oricum sunt de vreo 3 ori mai „doamna” decat pretinsele madmoiselle. Zic si eu, nu dau cu parul.

Si-apoi, hai ca n-am eu nevoie de salutul nimanui, pot dormi linistita si fara un zambet din partea unei persoane cu care m-am vazut de vreo 4 ori in toata viata. Doar ca m-a frapat modul de a tine capul sus si spatele drept cand atitudinea a fost mai lame decat a lu’ tanti Maria care se bate de la o gaina cu tata Frasana. Mno…

Da’ ce mi s-a parut mie si mai lame a venit din partea altcuiva, care… Nici nu stiu cum sa cataloghez. Si pentru ca nu e frumos sa „barfesc” clienti pe blog, am sa zic doar atat: a imi scoate ochii ca duminica nu muncesc, cand ceea ce fac fac pe timpul si banii mei, gratuit, adica, doar asa, cat sa te ajut, pentru ca nu te descurci, e sub orice limita a prostului gust. Adica na, eu, cand eram mica, am citit o povestioara prin Abecedar, care zicea asa: „Calul de dar nu se cauta la dinti”. E chiar ciudat sa trebuiasca sa explic eu lectii d-astea oamenilor in toata firea.

Si nu e nenea asta singurul. Ca fac servicii d-astea pentru destui, ca-s eu simpatica. Iar lor li se pare ca imi ia cateva minute sa le fac anumite treburi, moka. Da, corect. Da’ in minutele alea as putea sa fac alte treburi, din care sa iasa bani, si nu doar sa ard curent degeaba. Nu? E chiar ciudat cum oamenii uita ca, a ti se face un serviciu, de ajutor, nu vine cu drepturi la pachet, ci cu obligatii. Pentru ca pe drepturi taiem factura, nu-i bai.

Later edit: O auto-declarata Lady nu prea mai e o Lady. 😉 Si eu as vrea sa fiu catwoman. Mrawww!

1 Response to “De prost gust”


  1. 1 kinderjoy Februarie 20, 2012 la 4:41 pm

    Stiam eu de ce iti las weekendul liber 🙂


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


