2 down, 1 left

In alb si negru, asa vreau eu viata. Fara gri, fara roz, fara albastru sau dungi. Si-atunci, cand ti-e prea complicata, si se cere impedios o decizie care sa ti-o simplifice? Ii lasi pe altii sa aleaga in locul tu. La ce va urcati in carusel daca nu sunteti in stare sa va tineti bine? Daca era sa fie pentru toata lumea, credeti ca mai aveati vreo sansa sa va urcati voi acum?

Unul, doi, si-au dat seama ca locul lor e la groapa de nisip si ca aici e o intreaga Sahara, in care ei nu fac fata. Iar eu nu fac compromisuri de la principiile mele. Sunt eu multe, da’ numai lipsita de orgoliu nu. Nu e vina mea ca ei cred ca ar putea face fata, se simt speciali si, apoi, nu pot. Pana la urma, e vorba de adaptare, caracteristica principala a inteligentei. De ce ar crede cineva ca eu caut oameni inteligenti doar ca sa faca faze de maimute si lupte de teritorii? Din astea gasesc si la nea Vasile, vecinul de peste ulita a lui bunica-meu.

Si poate ar fi cazul sa se inteleaga, odata si odata, ca daca am plecat, o data, e pentru ca nu v-ati ridicat voi la nivelul la care ar fi trebuit sa fiti si la care ati cazut de acord ca o sa fiti atunci cand am discutat, nu pentru ca sunt eu rea. Eu sunt ce-am fost intotdeauna. Nu m-am ascuns, nu am mintit. Voi, totusi, ati spus ca aveti destula forta in brate incat sa reusiti sa va tineti si ati zburat la prima adiere de vant. E vina mea sau sunteti voi prea slabi si-aveti pretentii de Capcauni?

E retorica, si e adresata ultimilor mei 10 ani de viata. Tuturor luptelor de orgolii in care am fost tarata de masculi cu frica de castrare care simteau nevoia sa concureze… cu mine, femeia. In loc sa ma ajute sa devin mai buna, ca sa merg alaturi de ei si impreuna sa ne luptam cu lumea. In timp ce vroiau sa ma imblanzeasca, punandu-mi o lesa, in loc sa ma convinga sa fiu pentru ei prin vorbe si fapte. Sa fie ei cei mai buni dintre cei buni. In timp ce se inecau in nesiguranta si aveau pretentia sa fiu eu cea care le ofera siguranta. In timp ce se limitau de buna voie si se mirau ca eu nu vreau sa ma limitez alaturi de ei. In timp ce…

Toti sunt o apa si-un pamant. A accepta de buna voie asemenea situatii inseamna a fi intr-o totala disperare, intr-o mizerie sufleteasca si intr-o confuzie din care cu greu te mai poate scoate cineva. Si-atunci intreb… problema e la mine, cea care vreau o viata alba, simpla, curata si sincera? Sau e la ceilalti, care se arunca de buna voie in piscina cu noroi? Copii cu pretentii de maturi inteligenti care nu sunt capabili sa perceapa niste adevaruri simple, care au loc chiar in fata lor..?

Dar poate cel cuminte-s eu…

4 Responses to “2 down, 1 left”


  1. 1 ionel Februarie 14, 2012 la 6:40 pm

    asa ca de ziua loverilor , pentru masculii cu frica de castrare

  2. 2 d3vilbabe Februarie 14, 2012 la 6:41 pm

    e a doua oara cand intreb asta azi: ce treaba am eu cu ziua indragostitilor? nu-s indragostita.

  3. 3 ionel Februarie 14, 2012 la 11:03 pm

    eu o vad ca pe o zi cand oferi un zambet prietenilor, nimic altceva si ne amintim ca poate intr-o zi chiar a fost ‘ziua indragostitilor’.

  4. 4 d3v Februarie 15, 2012 la 4:16 pm

    zambete ofer oricand, oricui merita. nu tre’ sa am o zi speciala ptr asta. ca sa intelegi, n-o urasc, n-o pretuiesc… ptr mine a fost marti si atat.


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


