Am ochelari, ma doare la basca.

– On Sun, 2/12/12, Marius Ianus wrote:
From: Marius Ianus
Subject: Buna
To: d3v
Date: Sunday, February 12, 2012, 9:29 AM

Draga mea,
candva, nu iti voi spune in ce imprejurare si nici exact cand, era o chestie pe care o publicam sub alt nume, ai cazut in plasa mea pe undeva pe net.
Ca sa iti cureti un pic mintea de tampeniile pe care le voi fi pus atunci in ea, te invit sa citesti acestea: http://yanush.wordpress.com/category/poezii-pentru-maicuta-domnului/
Doamne ajuta!
Marius Ianus


http://yanush.wordpress.com

===============
În data de 13 februarie 2012, 12:20, a scris:
Ce…? Haide fratele meu negru, lasa-ma o secunda… Lumea are chestii mai importante de facut in viata decat de pierdut timpul cu omuleti care dau „plase pe net” si cred in virgine pe care le lasa gravide ingeri, mosuleti cu barba care traiesc printre nori si alte alea.

Du-te invartindu-te! In numele Tatalui.

=================

From:
„Marius Ianus”
Add sender to Contacts
To:
„d3v”

Urat mesaj.
Sper ca Dumnezeu sa considere ca meriti sa te trezeasca si sa nu te lase in orbirea in care esti acum.

=====

Pacatoasa din mine va cere sa o lasati sa arda in focurile iadului acilea, singurica, fara sa o bateti voi la cap.

Si mai ales fara aere d-astea de superioritate ca, moara Gigel, asta e al 4-lea pe ultimele 2 zile care afiseaza un complex d-asta in fata mea si pe al 5-lea il bat. Stiu ca par mica fara tocuri, da’ daca nu ma credeti pe cuvant puneti-ma la incercare.

Sunt prea irascibila zilele astea ca sa suport pe cineva care ma subestimeaza prin preajma. Mai bine mergeti la risc si ma supraestimati, ca va intreb eu cand nu inteleg ceva, pe cuvant, decat sa riscati sa va luati una pe unde nici nu va asteptati.

Asa ca, dragul meu „coleg” in ale internetului, da-te „mai asa” ca azi nu am chef de tine. N-ai si tu vreo rugaciune, ceva, de facut?

7 Responses to “Am ochelari, ma doare la basca.”


  1. 1 Cristian Februarie 13, 2012 la 4:06 pm

    Pacatoasa mica ca esti ❤

  2. 2 Stefan Februarie 13, 2012 la 4:18 pm

    Amin!

    Azi nu vă pun să cotizați la pușculița bisericii că încerc să par băiat bun. Vine Ziua Vrăjelilor.

  3. 3 kOoDoO Februarie 14, 2012 la 1:40 am

    Ai sa arzi in haul iadului de nu asculti de stefan banica junior cand avea pojar.

  4. 4 Florian Ciupitu Februarie 14, 2012 la 3:23 pm

    Plictisit nu sunt, asa cum scrie pe blog ,,oameni plicitisiti”.
    Nu vreau nici sa te tulbur. Observ doar ca ai ceva probleme pe care sunt convins ca le poti rezolva.
    Eu vreau doar sa te sustin deoarece si tu ai facut-o atunci cand aveam nevoie.
    Asa cum esti, asa cum te vad altii, tu ramai Oana, chiar si irascibila.

  5. 7 Mihaela Filip Februarie 19, 2012 la 1:28 am

    Esti geniala! :)))


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


