Somnul sexualitatii naste monstri

Am observat ca, atunci cand sunt intr-o pereche, cand instinctul mi-e cuminte bagat in patut, hibernand sub patura calda care-mi imbraca sufletul – relatia, ratiunea mi se cuminteste, lumea devine subit un loc mai bun, exteriorul nu ma mai intereseaza…

Si-apoi deschid ochii larg si ma arunc in vartejul de afara, studiez si trag concluzii, ma las studiata si tarata in concluzii, imi creez situatii nesigure, tocmai pentru a le gandi si rezolva, mai apoi. Sexualitatea e un apogeu al ratiunii… Ba nu.

Ratiunea e, cu siguranta, un apogeu al sexualitatii libere, neadormite. Al instinctului de vanator, in cautarea locului perfect, a prazii care sa il sature si sa il adoarma. Un univers in care neuronii si-ating apogeul dansului doar in pereche cu feromonii. Ai mei, ai lor, ai altora…

Cred ca iar m-am razgandit: prea curand nu vreau sa mai adorm…

28 Responses to “Somnul sexualitatii naste monstri”


  1. 1 ionel Februarie 11, 2012 la 1:26 pm

    vra sa zica ….ca ai instinct de vanator acum , hhrrrr hrrrr, catea mica ce esti.

  2. 2 d3vilbabe Februarie 11, 2012 la 3:02 pm

    iar ai inteles totul…doamne, serios acum, cum e sa traiesti atat de superficial? se vede mai frumos viata asa?

  3. 3 ionel Februarie 11, 2012 la 3:29 pm

    superficialitatea e o parte din nou . Si da, viata se vede altfel atunci cand lasi unele lucruri deoparte , nu le dai importanta . Pacat ca un chip asa placut ascunde atata frustrare si suferinta. Daca am chestiona fiecare lucru , fiecare gest cred ca nu am gasi perfectiunea in nimeni.
    P.S. Cred ca am primit un bulgare de zapada in cap de vorbesc asa astazi , dar lasa imi iau revansa.

  4. 4 d3vilbabe Februarie 11, 2012 la 3:31 pm

    stii ca titlul e o adaptare, nu? „somnul ratiunii naste monstri”… de ce sa lasi deoparte si sa pierzi tocmai ce e esential?

  5. 5 ionel Februarie 11, 2012 la 3:38 pm

    cine poate sa inteleaga ceea ce scrii esti doar tu , eu doar pot sa-mi dau cu parerea nimic altceva. Asadar daca nu gresesc e vorba despre incredere, de cum oferi si nu ti se da.

  6. 6 d3vilbabe Februarie 11, 2012 la 3:48 pm

    nu, e vorba doar de ratiune si atat. de faptul ca se ascut simturile, gandurile si ideile atunci cand inconstientul stie ca e in cautare.

  7. 7 ionel Februarie 11, 2012 la 3:55 pm

    simtul sexualitatii ; numai ca asta dureaza pentru o secunda .

  8. 8 d3vilbabe Februarie 11, 2012 la 3:57 pm

    doamne, nu. 90% din lucrurile din lumea asta se invart in jurul sexualitatii. eu doar sunt constienta de ea, atat.

  9. 9 ionel Februarie 11, 2012 la 4:00 pm

    asa cum iti spuneam intr-un mensaj anterior , care din pacate nu s-a postat . Fiecare ne creem propriul univers unde noi decidem ce e bine si ce e rau , dar in ochii altor persoane ceeea ce credem ca e bine e tocmai invers. Dar din pacate traim intr-o societate unde trebuie sa ne integram si cum bine spuneai , mastile sunt cel mai bun lucru, dar asta ne face sa nu fim noi. Exact ca si cum simtul ‘ratiunii’ , trebuie sa-l satisfacem ….revin

  10. 10 ionel Februarie 11, 2012 la 4:03 pm

    hei , da , depind , dar acum depinde in ce mediu traiesti . Dar ai dreptate cred ca uneori hormonii sunt mai puternici decat ratiunea

  11. 11 d3vilbabe Februarie 11, 2012 la 4:05 pm

    mnu, tot timpul. organismul e construit ca sa faca 2 mari chestii: sa supravietuiasca si sa propage specia. si-atunci, din cauza asta, asistam la lupte pentru putere tocmai ptr ca toata lumea vrea sa fie mascul/femela alpha. ptr ca cine e vazut ca alpha are cele mai multe sanse sa propage specia….

  12. 12 ionel Februarie 11, 2012 la 4:15 pm

    ai dreptate , dar asa cum iti spuneam e mai bine sa vezi lucrurile cu putina superficialitate , din pacate noi nu prea avem puterea sa facem nimic , e bine sa stim lucrul(mascul/alpha) asta si sa-l avem acolo in subconstient pentru ca intr-o zi cand putem sa-l aplicam ,dar daca gandim ajungem sa chestionam fiecare gest al oricarei persoane si nimeni nu e perfect. Din pacate traim intr-o lume unde trebuie sa supravietuim , e ca o jungla , trebuie sa te ‘alimentezi’ cu alte persoane , daca nu ei se alimeneaza cu tine . Si mai exista un factor negativ , nu doar perpetuarea speciei , eu cred ca e in planul doi , puterea banului , dorinta de inbogatire , sistemul monetar .

  13. 13 d3vilbabe Februarie 11, 2012 la 4:17 pm

    astea tot ptr perpetuarea speciei sunt cautate. banul ne transforma in alpha. din pacate, toata lumea priveste superficial. daca ar fi mai multi oameni care sa-si infrunte instinctele si sa le perceapa exact asa cum sunt ele, garantat lumea ar fi un loc mult mai bun.

  14. 14 ionel Februarie 11, 2012 la 4:28 pm

    toti privim viata superficial , dar cine suntem noi sa judecam , de asta ne creem cateodata propriul univers, de a fugi de realitate . Viata e dura , stii foarte bine acest lucru si cred ca doar suferinta ne face sa vedem altfel lucrurile ,dar nu as dori nimanui sa simta acest lucru , mai bine sa ramana in supeficialitate . Si daca eu am judecat pe cineva au fost faptele nu acea persoana , nu pot judeca pe cineva ca persoana nu-i pot judeca viata .Asa cum spunea Einstein orice atiune are o reactiune .

  15. 15 ionel Februarie 11, 2012 la 4:30 pm

    P.S. ‘orice atiune are o reactiune’ . Orice lucru daunator sau satisfacator in viata unuia are repercusiuni in viitor in luarea deciziilor sau in forma de a actuar.

  16. 16 d3vilbabe Februarie 11, 2012 la 4:30 pm

    esti prea la suprafata, iar:) mergi mai adanc putin, cu gandirea, si vezi ca absolut toti ne rezumam la 1+1=2. adica instincte si atat. unele mai puternice, altele mai slabe, intotdeauna 2 care guverneaza. oamenii sunt atat de simpli…nu inteleg de ce toti tin neaparat sa ii transforme in complexitati ambulante.

  17. 17 ionel Februarie 11, 2012 la 4:33 pm

    e mai bine sa fii la suprafata , asa poti vedea lumea , la adancime e prea intuneric sa poti vedea .

  18. 18 ionel Februarie 11, 2012 la 4:36 pm

    tota discutia vine de la a avea o relatie .Nu ti-ai pus niciodata intrebarea De ce?

  19. 19 d3vilbabe Februarie 11, 2012 la 4:38 pm

    ca sa ai siguranta ca-ti imprastii samanta si ca, la nevoie, ai pe cine sa te bazezi ca sa supravietuiesti..? Mie si relatiile tot complicatii inutile mi se par.

  20. 20 ionel Februarie 11, 2012 la 4:45 pm

    ‘Am observat ca, atunci cand sunt intr-o pereche, cand instinctul mi-e cuminte bagat in patut, hibernand sub patura calda care-mi imbraca sufletul – relatia, ratiunea mi se cuminteste, lumea devine subit un loc mai bun, exteriorul nu ma mai intereseaza… ‘ e bine sa nu te lasi vazuta ca fiind vulnerabila , dar pot spune ca te inteleg.

  21. 21 d3vilbabe Februarie 11, 2012 la 4:47 pm

    pana la a fi un rol pe un blog sunt un om. pana la urma am si eu vulnerabilitatile mele. partea buna e ca eu mi le creez si tot eu mi le fac sa dispara. ne jucam, un pic, de-a viata 🙂

  22. 22 ionel Februarie 11, 2012 la 4:54 pm

    vorbeai de superficialitate , cum suntem toti superficiali . Aici ai demonstrat superficialitatea , care si eu la randul meu am facut acest lucru prin a-ti chestiona superficialitatea . Vezi , nimeni nu e perfect . Ah si inca ceva , pentru perpetuarea speciei avem nevoie de relatii . Pana la urma totul e u cerc vicios e pura filozofie si asa cum stim filozofia e un taram in care greu se patrunde. Dar atunci cand iti dai seama de greselile facute toti avem tendinta sa fugim , sa nu le acceptam .

  23. 23 d3vilbabe Februarie 11, 2012 la 4:57 pm

    mnu, pentru perpetuarea speciei avem nevoie de un ovul si un spermatozoid. si 9 luni de repaus. perfectiunea oamenilor consta tocmai in imperfectiunile lor. pe testate, probate, demonstrate. am sa scriu un post despre asta. 🙂 dupa ce vin de la protest. :))

  24. 24 ionel Februarie 11, 2012 la 5:03 pm

    te contrazici , spuneai ca atunci cand esti intr-o relatie , lumea e mai frumoasa . Pentru reproducere nu e nevoie de doua lucruri , e nevoie doar de unul singur (vitro).

  25. 25 d3vilbabe Februarie 11, 2012 la 5:04 pm

    spuneam ca instinctul nu isi mai face treaba, ca nu mai vezi adevarul din fata ta, ca nu mai ai simturile ascutite, ca devii ignorant. reproduce-te tu cu o eprubeta, ca eu am sa folosesc, totusi, un spermatozoid:))

  26. 26 ionel Februarie 11, 2012 la 5:07 pm

    iti dadeam un exemplu de reproducere , evoluam nu-i asa.

  27. 27 d3vilbabe Februarie 11, 2012 la 5:08 pm

    evoluam, da’ tot la un spermatozoid si un ovul ne rezumam.

  28. 28 ionel Februarie 11, 2012 la 5:14 pm

    Oricum cred ca esti prea orgolioasa si asa revenim la intrebarea De ce?
    PS succes la meeting JOS ACTA


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


