Dansezi?

„Hai… Hai sa ne simtim si putin nesiguri, mon cher, mi-e dor de nesiguranta…Acum hai sa dansam sub clar de luna. Dansezi?”

Si-ai sa dansezi, pentru ca ti-e imposibil sa refuzi un loc atat de riscant, ca sala mea de bal. La schimb imi dai emotii, ma ancorezi de pamant, desi ma lasi sa zbor, in bataia vantului, sa plutesc in valurile marii. Cand baloanele se ridica prea sus, nu reusesc sa reziste presiunii… Si-atunci cedeaza, in speranta ca s-ar putea intoarce pe Pamant, acolo unde, legati de o funie, aveau iluzia ca zboara.

„Si-acum sa vedem daca imi intelegi cuvintele din ochi. Si tu?” Eu nu, eu doar te-aduc in lumea mea, sa intelegi cum e sa te invarti, si sa te invarti, si sa te invarti… Ai grija sa nu-mi prinzi trena sub picioare. N-ai vrea sa ne impiedicam si sa cadem, amandoi, la viteza asta, nu? Te-ai simti gol, pustiit, deposedat de ce-i al tau, rapit dintr-o lume perfecta, in care tot ce conteaza e emotia. Echilibrul. Te-ai simti ca un balon, dezumflat, plutind prin vid. Ce cauti tu aici?

Si ritmul se schimba iar si iar si iar. Acum ma ai si-apoi am plecat. Ma-ntorc, si-alerg eu dupa tine. Te prind si te arunc. Si-apoi te iau, ca sa plec, in lumea mea, si sa te las in urma, la intrarea in sala de dans. Aprind lumina, ca sa vezi ca sala e goala, dar e una libera, perfecta, neconsumata… Ce alte emotii mai ai sa imi oferi, mon cher?

„Would you be my Valentine? Daca am chef..?”

10 Responses to “Dansezi?”


  1. 1 ionel Februarie 10, 2012 la 2:14 pm

    n.am inteles nimic …..

  2. 2 d3vilbabe Februarie 10, 2012 la 2:15 pm

    nici nu ma astept, de la tine :)))

  3. 3 ionel Februarie 10, 2012 la 2:19 pm

    de la mine….poate e de la fumuri .
    P.S. ai ca l.am inteles , l.am recitit
    tu tu si doar tu

  4. 5 ionel Februarie 10, 2012 la 2:21 pm

    da , mai putin de unde incepe cu ‘hai’ si se termina cu ‘chef’

  5. 6 ionel Februarie 10, 2012 la 2:23 pm

    chiar iti este frica sa iubesti …, sa risti iar

  6. 7 ionel Februarie 10, 2012 la 2:37 pm

    pisi , ti.am atins sensibilitatea , ce ma bucur iupi io ha ha

  7. 8 d3vilbabe Februarie 10, 2012 la 2:40 pm

    ce treaba are iubirea in ce am zis eu..?

  8. 9 ionel Februarie 10, 2012 la 2:58 pm

    tu stii mai bine , dar in tot ceea ce scrii pui un strop din tine , putina frustrare ……

  9. 10 d3vilbabe Februarie 10, 2012 la 5:38 pm

    normal, de aia scrisul este o arta.


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


