Canta cucul bata-l vina

S-a gandit careva, vreodata, cat de gay e cantecelul asta..? Adica na: „Canta cucu-ntr-un bradut
De rasuna-n Cernauti”…

5 Responses to “Canta cucul bata-l vina”


  1. 1 TAP Februarie 5, 2012 la 4:13 am

    da cand ai fost la mare si ai ascultat de te-ai plictisit melodia asta ?:))

  2. 2 d3vilbabe Februarie 5, 2012 la 4:32 am

    nu mi-am dat seama decat aseara de versul asta si ce poate zice el daca vrea:))

  3. 3 Stefan Februarie 5, 2012 la 3:56 pm

    Mie imi place melodia, poate si din cauza faptului ca am primit-o de la 😕 nepoata lu’ grigore lese … acum vreo 4-5 ani.

  4. 4 Phidas Februarie 7, 2012 la 8:26 pm

    Cum sa-l bati ca nu poti sa-l prinzi.

  5. 5 d3vilbabe Februarie 7, 2012 la 10:55 pm

    toata miscarea e din genunchi.


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


