Cum sa scapi de gelozie

Phiu, saracul om, m-am descarcat pe el pentru toti fostii mei gelosi. :)) Si el nici macar n-are vreo treaba:

d3v: doh :))
d3v: ce-mi place mie de voi, astia gelosii
d3v: ca va victimizati si chinuiti femeile de langa voi
d3v: da’ nu intelegeti ca e o BOALA. si ca, la fel ca orice alta boala, SE TRATEAZA
d3v: si doar ptr ca sunteti incapatanati, frecati voi femeile la cap si le puneti limite si le jigniti constant si le aruncati in carca fapte care nici macar nu-s ale lor
d3v: si ele, in general, blege. cauta sa se scuze si sa incerce sa nu va mai „dea motive”
d3v: pai nu ele va dau motive, voi vi le dati, ca ele se poarta normal, asa cum simt
d3v: sunteti voi paranoia si nu pricepeti chestiile astea

Propun o lege: daca unul vine si da si cel mai mic semn de gelozie fara a avea o dovada concreta ca l-am inselat, sa avem voie sa-i dam cate un genunchi in Sfanta Papadie, fara ca el sa reactioneze. Sa vedem acum daca au sa-si mai motiveze gelozia si neincrederea in sine cu „da’ tu mi-ai dat motive”.

Vorba unui omulet de peste strada: „mai, daca tu i-ai avea vaginul in palma, sa ai tu grija de el, nici nu ti-ar mai pasa unde se duce sau cu cine e, zile intregi.”

4 Responses to “Cum sa scapi de gelozie”


  1. 1 EsCa Februarie 3, 2012 la 8:12 pm

    Si eu propun o lege ,daca nevasta /prietena ta se baga in telefonul /mess/mail doar ca-i place sa-si bage nasul ,sa-i tragem un pumn in ovare .Sa vedem daca repeta greseala .

  2. 3 Cristian Februarie 4, 2012 la 5:59 pm

    Eu propun o lege in care toata lume sa umble dezbracati pe strada, sa faca sex unde vor si cum vor fara sa fie deranjati …ce mai, fara inhibitii 😛

  3. 4 d3vilbabe Februarie 4, 2012 la 6:04 pm

    mneah, de ce sa-mi iei singura placere care mi-a mai ramas? joaca si teasingul..?


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


