In caz ca nu ma credea careva ca tigara e totemul meu

Ok, acum vreau sa dau peste nas tuturor celor care imi reprosau ca fumez si ma contraziceau cand le spuneam ca tigara e totemul meu. Nu, nu m-am reapucat de fumat, vreau sa va dovedesc, doar, cat de incuiati sunteti.

Sa zicem ca saptamana asta s-au adunat vreo 7-8-9 chestii care sa se joace cu mintea mea, care mai de care mai urat si mai dur. De obicei, ca sa imi pastrez echilibrul, cand simteam ca alunec o secunda, aprindeam o tigara. Asa mi-am educat eu inconstientul, cand aprind tigara, trebuie sa ma calmez, cu orice pret. Era un gest care tragea semnalul de alarma si ma mentinea in starea de neutralitate emotionala, departe de extreme.

Well, saptamana asta n-am avut la indemana totemul asta si as fi avut nevoie de el ca de ochii din cap, la cate faze au fost. N-am avut la indemana nici persoana pe care sa ma sprijin, din motive evidente. Si stres mult, tensiune, eu intr-un echilibru precar, si mai mult stres, si mai multa tensiune, faze puerile, stres, morti, boli incurabile, stres, prieteni care dezmagesc, alt stres, toata lumea Gigi Contra si ia ghiciti ce fac eu de 2 zile incoace: dorm si cand nu dorm plang, fara un motiv aparent. Stiti ce-i asta? Mda, depresie.

Asa ca dragii mei incuiati, care tot timpul faceati pe moralistii cu mine si vedeati doar pana la limita ingusta a universului vostru, contrazicandu-ma in ceea ce priveste viata mea: tigara chiar era totemul meu si modul meu de a imi gasi echilibrul. Iar pe voi nu v-am injurat tocmai ptr ca, intotdeauna cand discutam cu voi, imi aprindeam o tigara. Deci discutam calm.

Iar ceilalti, care ati inteles asta, felicitari. Acum, probabil o sa intelegeti si ca trebuie sa-mi educ inconstientul iarasi sa isi traga semnalul de alarma inainte sa ma enervez, ca sa nu mai oscilez in halul asta de la o extrema la alta. Da’ intai sa incerc sa-mi revin din starea asta si sa gasesc solutii pentru problemele de moment.

Ma gandesc la invartit chestii pe masa. Azi se parea ca are efect. Doar ca se vedea ca-s foarte agitata dupa ritmul in care zbura lingurita aia. Voi ce propuneri aveti? Excludeti-le pe cele care ingrasa, iau mintea, te molesesc sau mai stiu eu ce rau fac. SI cautati una repede, asta daca nu vreti sa vedeti chestii zburand in jurul meu sau sa fac vreo boala de inima de la prea multa cafea.

Iar celor limitati doar la universul lor, care nu pricep ca normele, binele, raul si consecintele difera de la un om la altul, le mai doresc atat: cititi si voi 2 carti, ca va mai deschideti la minte.

6 Responses to “In caz ca nu ma credea careva ca tigara e totemul meu”


  1. 1 Tudor Februarie 1, 2012 la 9:17 am

    Fa sport. Endorfinele isi vor face efectul. Nici macar nu trebuie sa mergi pana la o sala, incearca sa faci muncesti la abdomene si flotari chiar acasa. O sa te simti mai bine. Sau ia niste muzica in urechi si alearga putin, chiar daca pare enervant. Eventual o ora de aerobic undeva, sau spinning. Inceraca si spune-mi daca a functionat.

  2. 2 d3v Februarie 1, 2012 la 9:19 am

    Imi trebuie ceva care sa se poata aplica imediat. Endorfinele nu prea ma ajuta in ce am eu nevoie, cu ele sau fara ele, eu tot ma enervez. eu am nevoie de o chestie care sa nu trebuiasca sa-i explic nimanui de ce incerc sa o fac si sa o pot face oriunde, oricand.

  3. 3 luvieere Februarie 1, 2012 la 10:40 am

    Enervează-te și trântește, ești femeie, se scuză :))
    Și unde nu se scuză, pleacă din jurul tău lumea care te-a enervat => problem solved!

  4. 4 mephala Februarie 1, 2012 la 1:40 pm

    Initial voiam sa te sfatuiesc ca si Tudor, sport. Se pare ca pentru baieti functioneaza. Eu unul practic Qwan-Ki-Do de trei ori pe saptamana si e misto ca te poti descarca in sala pe cineva fara sa te justifici prea mult.
    Daca spui ca la tine nu functioneaza, pana sa imi treaca prin cap o idee care sa se incadreze in limitele impuse de tine, imi permit un sfat: fii mai indiferenta. Lumina afara tot e, de respirat respiri, pamantul se invarte in continuare, de ce sa cada cerul pe tine daca unu face si drege. Vei deveni usor mi-se-rupista din moment ce te-ai lasat de fumat.

  5. 5 kOoDoO Februarie 1, 2012 la 1:43 pm

    Ma duc sa fumez o tigara 🙂

  6. 6 d3v Februarie 1, 2012 la 2:19 pm

    de miserupism nu duc lipsa. doar ca mi-e greu sa ajung la stadiul ala fara tigara:/ si nu cred ca pot sa merg cu morcovii dupa mine pe unde ma duc :))


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


