Despre relatii (2)

D: si viata personala ?
D: cum e
D: ?
d3v: perfecta
D: hm
D: ai spus asa
D: ca sa nu iti pun alte intrebi
d3v: nu, chiar e perfecta. e exact cum ar trebui sa fie
D: ce inseamna perfecta la tine ?
d3v: ca toate sunt la locul lor, in asa fel incat eu sa fiu intr-un echilibru total
D: asta e bine
D: si inima ?
D: e langa cine trebuie ?
D: sau ai ales singura
D: ca sa ai echilibrul total ?
d3v: nu exista „langa cine trebuie” exista doar „omul asta ma ajuta in echilibrul meu sau nu. da’ cum oamenii nu prea inteleg ideea de echilibru, e mai greu sa gasesti omul care sa stie sa-ti ofere asta
D: da stiu ca e greu asta
D: deci sa inteleg ca singura
d3v: da. asa e cel mai bine ptr mine
d3v: nu-mi permit sa las pe cineva sa-mi strice echilibrul din viata mea
D: dar poate ti-l mentine
d3v: nu. nu prea are cum. ca sa mentii un echilibru perfect trebuie sa fi invatat sa-ti controlezi emotiile destul de mult si sa atingi apogeul realismului. si foarte rar oamenii accepta sa se educe in asa fel incat sa isi controleze emotiile si sa se mentina in echilibru.
d3v: si chiar daca, prin absurd, as gasi un om de genul asta, probabil nu ne-am potrivi in idei sau gusturi
d3v: cel mult ne simtim bine cateva luni, apoi apare tensiunea. si chiar n-are rost
D: esti negativista
d3v: nu, sunt realista. exact asa se intampla
D: dar macar ii lasi sa incerce?
d3v: de ce sa-i las si sa risc sa pierd echilibrul?
D: echilibrul ti-l poti recapata oricand
D: pt ca esti puternica
D: cred
D: cel putin asa lasi impresia
d3v: chiar si cei puternici au limite, sa stii. nu poti sa-ti testezi la infinit limitele
D: da stiu
D: nu prea crd
D: poti fi fericita si langa cineva
D: si banuiesc ca ai mai fost
d3v: ptr scurta durata da. cat sunt hormonii in actiune. dar dupa, apare drama.
d3v: nu cred in dragoste
D: nu cred
d3v: nu crezi ca nu cred?
D: nuop
D: poate nu ai dat de adevarata dragoste
D: sau ca nu ai iubit asta-i altceva
D: dar exista
d3v: ufff, chiar vrei sa incep cu explicatiile stiintifice ptr dragoste? am mai purtat discutia asta de peste 100 de ori pana acum, chiar nu mai am putere

Dar daca vreti sa o vedeti… Aici e un model de-al ei, in 2009. Aici, in 2010. Si aici, tot prin 2009. Da, de atunci tot am purtat-o de sute si sute de ori, si pana atunci, am mai purtat-o de cateva mii. Nu mai vreau, pe cuvant de soim al patriei. 🙂

12 Responses to “Despre relatii (2)”


  1. 1 Cristian Februarie 1, 2012 la 2:13 pm

    Mai bine spus, nu vrei sa fii vulnerabila.

  2. 3 Cristian Februarie 1, 2012 la 2:22 pm

    La un moment in viata trebuie sa devii vulnerabil/a, astfel putin probabil sa functioneze relatia pe termen lung si indiferent de ce vrei acum la batranete o sa-ti doresti sa ai pe cineva langa tine si sa-ti vina copii in vizita cu nepotii. :*

  3. 4 d3v Februarie 1, 2012 la 2:23 pm

    mhhh. nu, nu-s genul ala. nou pe blog?:))

  4. 5 Cristian Februarie 1, 2012 la 2:25 pm

    Nu’s nou pe blog 😛 chiar mai vechi decat ai crede dar nu las comentarii decat cand …. nush :)) … vad ceva in neregula sau cand am chef nush sa explic 😛

  5. 6 d3v Februarie 1, 2012 la 2:27 pm

    pai si cum, nu stii tu parerea mea legata de copii, batranete, nepoti ? 🙂 Poate o sa-mi doresc, dar sunt dispusa sa sacrific si sa fiu linistita, decat sa risc doar din teama de anu fi singura.

  6. 7 Cristian Februarie 1, 2012 la 2:33 pm

    Eh, oricum, suntem inca tineri 🙂 avem destul timp …

  7. 8 EsCa Februarie 1, 2012 la 7:47 pm

    La batranete copii/nepoti ,sa-ti aduca o cana cu apa :)) fix ca in bancul asta :

    Pe patul de moarte sta intins un mos de 80 de ani.I se apropie sfarsitul si de jur imprejurul patului sta toata familia.
    Deodata batranul le spune:
    -Aveam de toate: masini bune, femei frumoase, multi prieteni si un cont mare in banca.
    Intr-o zi mi-a spus un prieten ca trebuie sa ma insor, ca altfel nu o sa aibe cine sa-mi dea un pahar cu apa pe patul mortii.
    Asa viata mea s-a schimbat.
    In loc sa merg la discoteca cu femei… stateam acasa si ma uitam la seriale, cu sotia.Masina o foloseam doar ca sa va duc si aduc de la scoala si sa mergem in concediu.Toti banii s-au dus pe scolile voastre.

    Si acum stau intins si astept sa mor.
    Dar stiti ce e cel mai rau din toate?
    – Ce, dragul nastru tata? il intreaba cu totii.
    – NU mi-e sete …

  8. 10 d3v Februarie 1, 2012 la 8:56 pm

    si exista solutii „pentru batranete”, si altele decat compromisuri ptr toata viata: adoptie, azile, oameni platiti, etc. Adica, daca vrei, nu chiar mori de sete decat daca nu ai reusit sa faci absolut nimic, toata viata.

  9. 11 Cristian Februarie 1, 2012 la 8:58 pm

    Ganditi pozitiv 🙂

    ps: azilele nu’s solutii, eu nu cred ca parintilor mei (ex) le-ar placea intr-un azil din Romania.

  10. 12 d3v Februarie 1, 2012 la 9:05 pm

    ei, e mentalitatea aia in ro „cum, sa ma duc la azil?! da’ de aia am facut compromis si m-am insurat/maritat cu asta?” daca stai sa te gandesti azilul asta nu e chiar atat de rau: ti se da mancare, socializezi ( o problema ptr batranii din ro), ai diferite activitati, nu tre’ sa ai grija sa gatesti, sa faci cumparatuti, sa etc. si daca ai si tu niste bani mai buni si iti permiti niste conditii mai bune, ar putea fi de 100 de ori mai placut decat sa stai singur, cate o saptamana, ca sa-ti vina nepotii cate o ora pe weekend in vizita.


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


