Sezonul primavara-vara la haine. Ma prinde alb?

¨˜”°º• W a T z a P •º°”˜¨: ai schimbat headerul
¨˜”°º• W a T z a P •º°”˜¨: cum de ?
d3v: aaaa… incerc sa devin mai anonima
¨˜”°º• W a T z a P •º°”˜¨:
d3v: prea ma simt populara
d3v: incerc sa devin si eu usoara )
d3v: cum ti se pare?
¨˜”°º• W a T z a P •º°”˜¨: stai sa se incarce, ca am dat refresh
¨˜”°º• W a T z a P •º°”˜¨: ))))))))))
¨˜”°º• W a T z a P •º°”˜¨: nu, adevarul e ca primul imi placea
¨˜”°º• W a T z a P •º°”˜¨: apoi ai pus fata
¨˜”°º• W a T z a P •º°”˜¨: care …nu ca n-ar fi mers, mergea
¨˜”°º• W a T z a P •º°”˜¨: dar oamenii erau obisnuiti cu papusi diabolica, fara fata la vedere
d3v: nu mergea cu nick-ul fata aia
d3v: da
¨˜”°º• W a T z a P •º°”˜¨: imi place, e light
¨˜”°º• W a T z a P •º°”˜¨: si partea aia goala nu ai cu ce s-o umpli ?
d3v: nu vreau s-o umplu. asa-mi place mie, doar teasing
¨˜”°º• W a T z a P •º°”˜¨:
¨˜”°º• W a T z a P •º°”˜¨: fiecare cu ograda lui nah
d3v: pana mea. tot ce vroiam sa fac era sa-mi scot mutra de acolo ca a inceput lumea sa ma stie pe strada de d3v
¨˜”°º• W a T z a P •º°”˜¨: da well..nici mie nu mi-ar placea sa ma stie lumea de pe net
¨˜”°º• W a T z a P •º°”˜¨: in sensul ca, sa ma salute oamenii fara sa-i cunosc
d3v: dap
d3v: si ma privesc ciudat, asa, multi. zici ca mi-o trag acolo, pe loc
d3v: nu-i bun
¨˜”°º• W a T z a P •º°”˜¨: prima parere e proasta
¨˜”°º• W a T z a P •º°”˜¨: ma rog, nici tu nu ajuti situatia cateodata
d3v: pai da. cand eu sunt o fata atat de serioasa…
¨˜”°º• W a T z a P •º°”˜¨: )))))))))))))))
d3v: hahahahh. de ce as ajuta situatia ptr niste necunoscuti dintr-un bar? fuck them all! mind fuck them!

0 Responses to “Sezonul primavara-vara la haine. Ma prinde alb?”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


