Situatii tipic romanesti

Eu nu stiu nimic. Cel putin asa imi place sa zic. Da’ vad ca sunt altii care stiu mai putin decat mine, cu mult. Problema e ca ei se declara cunoscatori, in timp ce eu, nestiutoarea, vin si le repar boroboatele. Un pic de content, cu un pic de SEO, cu un pic de programare si inca un pic de administrare, social media si clipit de doua ori din gene pe la cei care intr-adevar stiu, reusesc sa rezolv orice traznaie. Da’ tot ma enerveaza faptul ca eu ma duc sa corectez un administrator de server, el face pe superiorul cu mine, ca vezi dom’le sunt femeie si automat n-am de unde sa stiu si pana la urma ii demonstrez ca nu stie el nici o zecime din ce ar trebui sa stie.

Si asta in a 3-a zi de cand ma las de fumat, cand tentatia e maxima.

Mai exact, teoria mea care e:

-exista o echipa, pe undeva, de web designeri, care n-au o treaba cu SEO sau cu conceptul userfriendly sau call-to-action. Singurele lor puncte forte e ca-s buni la grafica (desi nu-i tocmai greu pe wp) si ca-s ieftini.  Am gasit greseli elementare (eu, care in continuare nu stiu nimic), le-am corectat. Am tacut. Le-am completat si reparat ce-au uitat ei. Am tacut. Au incercat sa intre peste mine la o chestie, n-am tacut, da’ nici nu am insistat prea mult. Eu inteleg concurenta si ca fiecare tre’ sa faca ce stie mai bine ca sa manance un colt de paine. Problema e ca acum, azi, ma bat de vreo 4 ore cu un atac pe server. Iar administratorul e si el din categoria „sunt ieftin, sunt expert, stiu de toate si ma dau superior, da’ mie antivirusul de pe calculator nu-mi gaseste nici un virus si cred ca e de la browser-ul tau”.

Si pe celalalt site primesc atacuri de 3 zile.

Mno, asa ca va rog eu , dragii babei, tineti minte o singura treaba: in meseriile legate de calculator- indiferent care or fi, ala bun isi stie valoarea si cere mult. Ala care isi stie valoarea si stie ca e slab la ce face, are sa ceara putin rau. Dar are sa faca si treaba de genul asta. Iar pe termen lung, ala ieftin devine, in fapt, scump, pentru ca pe langa el trebuie sa mai platesti si un om bun sa repare greselile.

Nu vreau sa atac pe nimeni la chestia asta, de aia am si evitat sa dau nume, doar am vrut sa exemplific o problema de actualitate, care, oricat ne-am ascunde noi dupa deget, se intampla. Si oricat de putine as sti eu, n-am cum sa le pun in aplicare, pentru ca trebuie sa imi pierd timpul corectand chestii pe care alti oameni, care se declara experti, le fac. Ba un formular de contact, ba un virus, ba un atac, ba o imagine… Ca na, asa e cand esti flamand. In loc sa concurezi devenind mai bun, ii pui bete in roate celuilalt, iar tu tot varza ramai.

67 Responses to “Situatii tipic romanesti”


  1. 1 luvieere Ianuarie 24, 2012 la 8:18 pm

    „tine-ti minte” => tineti minte. Corecteaza, ca sa eviti eventualele atacuri ad-hominem pe chestii de ortografie ;)) Pe urma, poti sa stergi comentariul asta.

  2. 2 d3vilbabe Ianuarie 25, 2012 la 11:07 am

    ups. merci :)) cum sa-mi scape asa ceva?:|

  3. 3 ionel Ianuarie 25, 2012 la 3:51 pm

    ai niste porturi deschise , niste prbleme de sql si ceva cu isp , e cam slab , eu nu am fost , jur pe soimi ai patriei .Asa ca sa fiu bun pune niste restrictii pentru cateva ip-uri. Cred ca stiu mai mult decat aia cu 10& . Si nu incerca altceva , wap-urile , wep-urile sunt slabe asa ca ….. ah si proxy e dificil nu

  4. 4 d3vilbabe Ianuarie 25, 2012 la 3:52 pm

    tu habar n-ai despre ce site vorbesc, da-ti place sa faci pe desteptul, atat 🙂

  5. 5 ionel Ianuarie 25, 2012 la 3:56 pm

    bine , cum zici tu, cred ca imi pui nervii la incercare ,atotstiutoare-o, am uitat ca esti experta in programare , hai pa , soarec de biblioteca

  6. 6 d3vilbabe Ianuarie 25, 2012 la 3:57 pm

    gabitu mama, dragul meu troll. nu-s experta in programare, da’ tu pur si simplu n-ai de unde sti la ce site-uri ma ocup eu de administrare si la care nu. simpla chestie de logica. si vezi ca se zicea „atotstiutoareo”.

  7. 7 ionel Ianuarie 25, 2012 la 4:02 pm

    hai mai , tu nu te vezi pe tine , nu le stii tu pe toate , tu esti doar cu bla bla ,numic alceva , mai invata si de la altii nu fi idioata , hai o sa te enervez mai diseara , acum tre sa lucrez

  8. 8 d3vilbabe Ianuarie 25, 2012 la 4:04 pm

    iar nu mai ai argumente sau de ce ai trecut ;la insulte? uite, zi tu, despre ce site vorbesc daca ar trebui sa invat de la tine. sa invat ce? sa scriu gresit? ca pun pariu ca tu esti cauza ptr care a avut luviere de ce sa se ia:)) am stat prea mult la cioace cu tine. daca tu zici despre ce site vorbesc, eu, personal, imi cer scuze.

  9. 9 d3vilbabe Ianuarie 25, 2012 la 4:06 pm

    si ce e mai ciudat: de ce vii tu sa-mi faci pe desteptul aici cand eu am zis ca am rezolvat..? care-i scopul la tot ce-ai zis acolo?

  10. 10 ionel Ianuarie 25, 2012 la 4:23 pm

    tu esti experta in programare , da.ti singura seama , nu sunt chiar asa idiot sa.mi pun singur streangul

  11. 11 d3vilbabe Ianuarie 25, 2012 la 4:24 pm

    la ce ti-ai pune singur streangul daca ai da un argument ptr tot ceea ce sustii?:))

  12. 12 ionel Ianuarie 25, 2012 la 4:37 pm

    hai ma lasa-ma cu chestii psihologice , ce vrei sa-mi demosntrez barbatia , nu nu , astazi nu

  13. 13 ionel Ianuarie 25, 2012 la 4:38 pm

    toate la tmpul lor

  14. 14 d3vilbabe Ianuarie 25, 2012 la 5:48 pm

    ce chestii psihologice fratele meu negru?:))) te-am intrebat ceva simplu: la ce site lucram de vii tu si faci pe desteptul legat de el? sau stii si tu 2-3 chestii si nu stiai cum sa te bagi in seama? parca esti copil mic prins la inghesuiala cu minciuna:))

  15. 15 ionel Ianuarie 25, 2012 la 6:14 pm

    In primul rand nu suntem frati (poate ai un frate negru pe undeva , maicata stie mai bine), nu folosi limbaj de mahala , nu poti sa-mi impui mie sa-ti spun eu ce anume fac , citeste toate comentariile daca esti amabila , si uitate-te acolo unde spune ca eu nu am fost pe cuvant de soim al patriei .
    Nu ma cunosti , eu te cunosc asa ca lasa chestiile cu copii mici aparte , nu te lega de ei , daca tu ai avut o copilarie nefericita , nu e vina mea , e decizia ta daca vrei sa.mi dai raspuns la ccea ce scriu sau nu , te injur pentru ca meriti , iti dai aere de mare vedeta dar eu cred ca est i taranca ,,,,, care s.a ajuns prin Italia , uita de unde a plecat , asa cum am spus anterior caracterul tau e tipic al celui de gunoi al societatii.. Ai fugi si ma fa cateva sute de euro .Ce mi.ar placea sa vii la un interviu la mine pt angajare si sa.ti dau peste nas , dar la cum te stiu , pui capul in jos si o faci pe nevinovata…..continuarea pe mai tarziu

  16. 16 d3vilbabe Ianuarie 25, 2012 la 6:16 pm

    dude, ce treaba are copilaria mea cand te intreb o chestie simpla? pe ce site am avut eu atacuri de zici ca are problema 1, problema 2 si problema 3? ce vii cu aberatii si teorii ale conspiratiei aici?

  17. 17 d3vilbabe Ianuarie 25, 2012 la 6:18 pm

    fereasca-ma dumnezeu de un angajator asa stupid ca tine, in alta ordine de idei. de aia cred ca am preferat sa imi fac locul meu decat sa ma duc sa dau peste unul care afirma ceva si nu e in stare sa-si sustina afirmatia nici dupa 10 comentarii.

  18. 18 ionel Ianuarie 25, 2012 la 6:23 pm

    incepe sa.mi fie mila de tine , dupa furie s-a ajuns la compasiune si mila , sa vad cum te frustrezi pentru nimicuri sa vad cum esti folosita ca o carpa si apoi aruncata , tie niu ti-e mila de tine?,

  19. 19 d3vilbabe Ianuarie 25, 2012 la 6:26 pm

    tot eu sunt frustrata si enervata?:))) si tu tot n-ai reusit sa dai un raspuns simplu. hai ca esti mult prea mult sub nivelul meu ca sa-mi pierd timpul cu tine. nici macar nu stii sa te scoti elegant. mai citeste-ma fanule, poate ai sa ma inveti vreo 2 chestii de la mine. cat despre mila, las’ ca n-ai tu de ce sa-ti fie mila de mine. ma descurc. macar sunt in stare sa-mi dau seama cand tre’ sa ma opresc si cand nu, spre deosebire de tine si nu-mi descarc „furia” si „Compasiunea” pe un blog, ascunzandu-ma dupa proxy-uri, monitoare si nick-uri false.

    Mai ai ceva sa-mi spui, te astept sa o faci fata in fata, sa vedem in momentul ala daca-ti mai este mila de mine. Pana atunci, singurul demn de mila de aici esti tu si atat.

  20. 20 .miss bee Ianuarie 25, 2012 la 6:30 pm

    Vezi, Oana, ce se întâmplă cu băieţii pe care-i refuzi? Nu mai fi aşa rea, ai şi tu milă… :)) Gizăs.

  21. 22 ionel Ianuarie 25, 2012 la 6:35 pm

    e cam greu sa ma joc i casuta ta , cand faci tu regulile , dar daca ai iesi putin de acolo ar fi alceva

  22. 23 d3vilbabe Ianuarie 25, 2012 la 6:47 pm

    tie ti-e greu sa te joci oriunde, dupa cum se vede. stii unde ma gasesti, te astept la usa. da’ stii care-i faza? de 11 ani de cand ma invart eu pe net p-aci, ca tine am vazut sute, nu unul. sunteti rai de gura, va credeti cei mai destepti, nu recunoasteti nici picati cu ceara cand dati cu bata in balta si cand sunteti penibili, singurul fel in care stiti sa va certati sau sa va bateti in cuvinte e prin insulte si amenintati in timp ce, desi aveti tot ce aveti nevoie, n-o sa va prezentati niciodata in fata mea ca sa imi spuneti cu gura voastra ce aveti de spus. asa ca-mi esti fix indiferent. ca-mi place mie sa demonstrez altora ca-s prosti, e partea a doua. e amuzamentul artei. da’ ptr mine, dragul meu, esti cantitate neglijabila.

    n-ai ce sa-mi spui care sa ma atinga, pentru ca pur si simplu nu ai destula clasa ca sa stii cum sa o faci. insultandu-ma, te insulti, in fapt pe tine, in timp ce mie nici macar un fir de par nu-mi zdruncini. ptr mine esti doar un alt rau de gura din spatele monitorului si atat. multi ca tine au fost, multi au sa mai fie. importantule!

  23. 24 ionel Ianuarie 25, 2012 la 7:53 pm

    cati ai ai , 26 parca , 26 -11=15 , de la 15 ani te invarti pe net , ai mai fii serioasa . tu minti mai, viata ta e o minciuna
    PS ce-mi mai place sa te enervez , Onuta

  24. 25 d3vilbabe Ianuarie 25, 2012 la 7:55 pm

    da colegu’ la 15 ani eram in clasa a 10-a si stateam pe mirc. nu stiu ce faceai tu da’ eu cu siguranta asta faceam. Nu stiu care parte din „tu nu ai cum sa ma enervezi pe mine ptr ca esti cantitate neglijabila, bitule” n-o intelegi. da’ in fine.

  25. 26 ionel Ianuarie 25, 2012 la 8:32 pm

    ca si alea 4 diplome de engleza si prgramare , si 4 apartamentehai ,sa zicem xa e asa cum spu tu

  26. 27 d3vilbabe Ianuarie 25, 2012 la 8:33 pm

    3 diplome, daca vii incoace ti le arat pe toate.

  27. 28 ionel Ianuarie 25, 2012 la 8:39 pm

    iete na , ca sa ma laud si eu , eu vorbesc doar doua limbi straine , asa ca sa vezi cu cine vorbesti, si ca programare sunt expert in Java si Cobol -expert , asa scrie pe diploma-

  28. 29 d3vilbabe Ianuarie 25, 2012 la 8:40 pm

    pacat ca nu stii si limba romana :))

  29. 30 ionel Ianuarie 25, 2012 la 8:40 pm

    cred ca diplomele la engleza sunt A1 , A2 si B1 in schimb eu am doar una , doar TOEFL

  30. 31 d3vilbabe Ianuarie 25, 2012 la 8:41 pm

    da da, si o repetentie pe clasa a 3-a, nu?:))

  31. 32 ionel Ianuarie 25, 2012 la 8:51 pm

    ai ghicit , asa cum ti.am spus una e ce este dupa un monitor si alta e persoana respectiva in viata de zi cu zi

  32. 33 d3vilbabe Ianuarie 25, 2012 la 8:53 pm

    auzi? da’ daca tu n-ai reusit sa pricepi gramatica limbii pe care o vorbesti de atatia ani, cum de ai reusit sa inveti sa te speli pe dinti bine? ca tot in aceeasi perioada se invata si asta.

  33. 34 ionel Ianuarie 25, 2012 la 9:02 pm

    tu cred ca ai priceput-o , doar ai coeficientul de 145 ai uitat, mi-ar placea sa postezi din nou ceea ce ai scris si ai sters , dar cum esti o fricoasa sigur ca nu o sa fie asa

  34. 35 d3vilbabe Ianuarie 25, 2012 la 9:04 pm

    fix sa-ti dovedesc tie ceva vreau. da, din moment ce rareori gresesc si atunci o fac din neatentie, inseamna ca o stiu. nu? nu-ti trebuie cine stie ce iq, majoritatea celor care sufera de retard usor o pot face. tu n-ai putut. 🙂

  35. 36 ionel Ianuarie 25, 2012 la 9:07 pm

    haha doar tu ai spus-o , nu cred c iq-ul tau depaseste 80 , ceea ce demonstreaza ceea ce ai insinuat de mine mai sus mentionat

  36. 37 d3vilbabe Ianuarie 25, 2012 la 9:08 pm

    ceea ce demonstreaza ca daca eu as avea un iq de 80, tu ai fi mult sub el, pentru ca nu esti capabil sa faci o chestie pe care eu o fac. vezi ca te dai singur cu var.

  37. 38 ionel Ianuarie 25, 2012 la 9:12 pm

    sa-ti dea cel de sus tot ceea ce am eu , dobandite prin efortul intelectual , asa cum crezi tu ca sunt
    PS zi-mi chestia pe care o faci tu si eu nu?

  38. 39 d3vilbabe Ianuarie 25, 2012 la 9:13 pm

    scriu corect in romana=))

  39. 40 ionel Ianuarie 25, 2012 la 9:17 pm

    felicitari , domeniul meu de activitate e altul , ceea ce fac eu nu stii tu , deci……cred ca scorul e 1 pentru mine

  40. 41 d3vilbabe Ianuarie 25, 2012 la 9:18 pm

    ah, ok, am inteles. domeniul tau de activitate nu e scrisul si atunci nu tre’ sa stii sa scrii corect in limba natala. am inteles.

  41. 42 ionel Ianuarie 25, 2012 la 9:27 pm

    ce am scris gresit , doar ca nu am timp , ofac repede , poate de asta unele greseli

  42. 43 d3vilbabe Ianuarie 25, 2012 la 9:28 pm

    gandeste-te si tu la meciuri de fotbal, poate dureaza mai mult…

  43. 44 ionel Ianuarie 25, 2012 la 9:30 pm

    eu cred ca o sa ma gandesc cum faceam love cu tine

  44. 45 d3vilbabe Ianuarie 25, 2012 la 9:31 pm

    aaa, deci de asta esti atat de frustrat?

  45. 46 ionel Ianuarie 25, 2012 la 9:33 pm

    nu sunt frustat , doar ti-am amintit

  46. 47 d3vilbabe Ianuarie 25, 2012 la 9:34 pm

    pai esti, ca tot incerci sa amintesti de vreo saptamana incoace…

  47. 48 ionel Ianuarie 25, 2012 la 9:35 pm

    doar acum ti.am amintit

  48. 49 ionel Ianuarie 25, 2012 la 9:36 pm

    inca nu ti.ai terminat cafeaua?

  49. 50 d3vilbabe Ianuarie 25, 2012 la 9:37 pm

    si pana acum erai frustrat, nu?:))

  50. 51 d3vilbabe Ianuarie 25, 2012 la 9:37 pm

    ba da, da’ acum e randul meu sa te trollez pe tine.

  51. 52 ionel Ianuarie 25, 2012 la 9:40 pm

    ha ha hai pisi fugi ca tre sa faci bani , succes

  52. 53 d3vilbabe Ianuarie 25, 2012 la 9:40 pm

    mai degraba fac misto de tine azi. deja ma simt de vreo ora mai bine :))

  53. 54 ionel Ianuarie 25, 2012 la 9:42 pm

    mersi , ma bucur , dar asta stii foarte bine ca o sa coste

  54. 55 d3vilbabe Ianuarie 25, 2012 la 9:43 pm

    ce faci, imi ataci serverul ala pe care nu vrei sa-l spui, hackere?:))

  55. 56 ionel Ianuarie 25, 2012 la 9:44 pm

    hehe hai irita-ma ca ma amuza

  56. 57 d3vilbabe Ianuarie 25, 2012 la 9:51 pm

    chiar sunt curioasa ce se intampla. sau poate te enervez atat de rau incat iti folosesti ip-ul tau real, de rds!:O oh, nu,,,

  57. 58 ionel Ianuarie 25, 2012 la 9:58 pm

    ha ha esti prea mica sa stii anumite lucruri,te-as invata cate ceva dar asta ar insemna sa vezi cine sunt , asa ca te las cu gandurile..

  58. 59 d3vilbabe Ianuarie 25, 2012 la 9:59 pm

    aha, deci chiar daca te enervez n-ai sa faci nimic ca as vedea cine esti si dupa as veni sa-ti dau 2 palme dupa ceafa. am inteles, pai atunci inseamna ca-mi pot bate sfanta papadie cat vreau de tine, nu?

  59. 60 ionel Ianuarie 25, 2012 la 10:01 pm

    haha , ai ca ma faci sa zambesc , 2 palme , esti prea mica sa ajungi la mine

  60. 61 d3vilbabe Ianuarie 25, 2012 la 10:02 pm

    exact. la cat de bine ma cunosti, stii tu ca sunt prea mica sa ajung la tine. :))

  61. 62 ionel Ianuarie 25, 2012 la 10:03 pm

    asa e , esti isteata

  62. 63 d3vilbabe Ianuarie 25, 2012 la 10:05 pm

    ma, la 1,40 ai mei mai pun un toc si sar putin si tot iti dau doua peste cap. ca alt motiv nu vad sa ai sa te ascunzi dupa proxy si sa fii asa indarjit sa te ascunzi in halul asta. adica c’mon, tre’ sa-ti fie frica rau.

  63. 64 ionel Ianuarie 25, 2012 la 10:10 pm

    tremur , dar tot n-ai sa ajungi , cand ai avut ocazia nu ai facut-o

  64. 65 d3vilbabe Ianuarie 25, 2012 la 10:12 pm

    da’ probabil am bagat bine spaima in tine de acum te ascunzi in halul asta:))) Nu-i rau deloc…

  65. 66 ionel Ianuarie 25, 2012 la 10:15 pm

    haha , mai copil mic , latri ca un catelus dar nu stii sa musti

  66. 67 d3vilbabe Ianuarie 25, 2012 la 10:20 pm

    =))))) ionel logic. +1


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


