A fi sau a nu fi amanta?

Subiectele controversate sunt deliciul societatii, al rubricii „Lady Budoir” si al meu. Am discutat despre amantele controversate ale secolului, am discutat despre pozitii si secrete prin care o femeie poate deveni o amanta desavarsita insa, si aici trebuie sa-mi recunosc greseala, nu am discutat insasi esenta acestei probleme: a fi sau a nu fi amanta. Ce inseamna sa alegi rolul de amanta si cine poate face o asemenea alegere, vom discuta in randurile urmatoare.

aici

LE: In timp ce ma „documentam”, am gasit citatul asta, care mie mi se pare, pe langa amuzament, ca are si un adevar crud in el:

Intrebare: Cum trebuie sa fie o femeie serioasa?
Raspuns: Femeia serioasa trebuie sa aiba sot si amant.
I: Credeam ca aia e o femeie adultera.
R: Femeia adultera are sot si mai multi amanti.
I: Credeam ca aia e o femeie usoara.
R: Femeia usoara are doar amanti.
I: Credeam ca aia e o femeie pierduta.
R: Femeia pierduta n-are nici sot, nici amant.
I: Credeam ca aia e o femeie singura.
R: Femeia singura e aia care are numai sot…

9 Responses to “A fi sau a nu fi amanta?”


  1. 1 Tudor Ianuarie 19, 2012 la 7:30 pm

    Wow, ce mi-a placut articolul 🙂 Hai ca scrii bine d3v, cu multi ani peste varsta biologica. Si hmmm, scrii de parca ai sti cu adevarat despre ce vorbesti 🙂

  2. 2 d3vilbabe Ianuarie 19, 2012 la 8:45 pm

    Am imaginatie bogata :))

  3. 3 Tudor Ianuarie 19, 2012 la 9:46 pm

    Creeed. O întrebare totuşi, din curiozitate: cum explici cazul în care aceeaşi femeie este şi soţie perfectă, şi amantă fierbinte? Sau o să-mi spui că această femeie nu există?

  4. 4 d3vilbabe Ianuarie 19, 2012 la 10:31 pm

    Exista si scrie bine pe bloguri :))) Se cheama evolutie. :))

  5. 5 Tudor Ianuarie 19, 2012 la 11:41 pm

    :))) ok, deşi eu cred că unul dintre roluri ajunge să fie jucat slab. În esenţă, ai văzut şi tu ce se alege din relaţiile oficiale 😉

  6. 6 d3vilbabe Ianuarie 19, 2012 la 11:55 pm

    deci tu propui sa ma fac amanta ca m-as descurca mai bine acolo… :))

  7. 7 Tudor Ianuarie 20, 2012 la 12:37 am

    În mod clar vei face întotdeauna ce vrei tu, dar da, rolul de amantă ar fi perfect pentru tine, poate asezonat cu un fraier de serviciu pe post de relaţie oficiala pentru Revelion şi alte mondenităţi obligatorii 🙂

  8. 8 d3vilbabe Ianuarie 20, 2012 la 12:54 am

    Da’ ce te faci cand piata amantelor se reimprospateaza si tu deja esti de „moda veche”? Nici asa nu-i tocmai bine. Daca as gasi metoda prin care sa raman vesnic „verde”, mai ca mi-ar placea ideea 😛

  9. 9 Tudor Ianuarie 20, 2012 la 1:08 am

    Prin urmare, spectrul bătrâneţii ne împinge la un partener stabil, eh? Cred că trebuie să te resemnezi cu gândul că anii în care vei fi amantă vor fi cei mai verzi ani din viaţa ta…


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


