Respectul fata de ideile si munca mea

De cand fac si pe agentul de vanzari (pe langa manager, secretara, mana de lucru si femeie de servici), am invatat sa ma targuiesc. Pana acum n-aveam tupeu si mizam pe bunul simt al omului. Ba, uneori, imi mai era si mila si faceam proiecte aproape moka. Insa acum am invatat ca munca mea are valoare mare si ca trebuie pretuita. Acum mai ramane sa ii invat si pe ceilalti asta.

Ca de exemplu, desi nu-mi place sa o fac, inteleg targuiala unui om. Nu inteleg, in schimb, de ce nu mi se respecta valoarea muncii in targuiala asta si de ce trebuie sa negociez pentru fiecare leut, banut, centut si alte diminutive monetare d-astea. Ca laudele sau faptul ca ii aduc omului clienti si ii cresc vanzarile nu-mi pun nimic pe masa.

Nu sunt nici chinez si nici indian. Tu, ca si client, daca vii la mine, vii pentru ca ai nevoie de mine. Sunt una dintre cele mai bune pe domeniul meu, vorba aia: „Cand pune mana femeia, creste”.  Problema e, ca desi tie iti pare simplu ceea ce fac  si mie mi se pare la fel de simplu, ideile si cunostintele se vand scump. Sunt ani de studiu in spate si inca au sa mai fie. Cunostintele astea le-am adunat invatand bine romana, engleza, psihologia, avand o experienta bogata de viata in spate, mostenind un material genetic care mi-a permis sa invat anumite chestii si sa le folosesc in favoarea mea, stand nopti intregi si invatand cum functioneaza chestioara asta numita internet si facand zeci de erori pana sa-mi dau seama ce formula functioneaza. Poate acum este usor, dar sa ajung pana aici nu a fost deloc.

Si tu, client, vii si te targuiesti cu mine ptr 1 leu. Ma simt injurata. Te injuri pe tine, in felul asta, pentru ca pe mine ma pui dupa taraba in piata, iar afacerea ta o transformi in morcovi si ceapa. La legatura.

Ideile se vand foarte scump tocmai pentru ca nu oricine poate avea idei bune. Cunostintele si ele, pentru ca nu oricine a avut rabdarea necesara sa le invete. Iar pe langa idei si cunostinte, imi furi si timp ca e migalos tot ceea ce fac, imi furi si sanatate, pentru ca saraca mea coloana urla de durere de la stat pe scaun,  imi furi si alti bani, pentru ca in timp ce iti fac tie imaginea buna as putea sa i-o fac altcuiva, pe bani mai multi.

Rezolutie de nou an: nu ma mai targuiesc, nu mi se mai face mila. Daca eu nu vreau sa imi valorific munca la pretul ei real, altii nici nu au sa o faca. Mi-e mila de redactorii mei cand le propun sa scrie pentru un covrig, doar pentru ca un client nu intelege cum este cu respectul fata de munca oamenilor. Am fost si eu acolo si  stiu ce inseamna sa ai cate 20 de articole de scris, sa-ti vina 20 de idei noi, si la final, cand iti vin banii, sa ai fix de-un pachet de tigari si de-un cico. De curentul consumat nu-ti mai raman. Sa nu mai zicem de-un masaj, ca ai stat incordat pe scaunul ala pana le-ai terminat. Mi-e jena mie sa ma duc cu preturi d-astea la ei, mai ales ca, perfectionista fiind, i-am ales si pastrat pe cei mai buni.

Eu cred pe toata lumea ca suntem in Romania si ca e criza. Dar daca vrei sa produci bani, trebuie sa investesti. Daca vrei sa ai calitate adevarata, asta costa. Daca vrei sa produci bani dand bani de-un cico, exact atatia bani vei primi si tu: de-un cico. Ca nimeni nu se prostitueaza intelectual pe capace de bere. Si la noi e criza si tare ne-ar placea sa ne fie respectata munca la valoarea ei. Asa ca, dragii mei viitori clienti, promit solemn ca, pe ala care-l vad ca se targuieste pentru 1 leu cu mine, sa-i fac cunostinta cu vecina bunica-mii, vanzatoare in piata. Poate acolo are succes si face un bors de calitate de leul ala.

45 Responses to “Respectul fata de ideile si munca mea”


  1. 1 Troll Ianuarie 11, 2012 la 9:08 pm

    mai lipseste sa spui ca ai IQ de 145,vreo 4 case,nu stiu cate diplome si vreo 20 ani de experienta haaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaa. Esti comica .
    P.S. – sa nu stergi postarea

  2. 2 WaTzaP Ianuarie 11, 2012 la 9:59 pm

    @Mr. Troll, te futi ?

  3. 3 d3vilbabe Ianuarie 11, 2012 la 10:00 pm

    Lasa bre, daca nu ai propriul troll, nu existi. :))

  4. 4 Troll Ianuarie 11, 2012 la 11:19 pm

    hei watzap , ai depasit perioada pubertatii , ti-au trecut bubele de pe fata . Si ca sa continui cu scumpa noastra prietena , de unde dracu are ea o mostenire asa de importanta – la gene ma refer – , din cate stiu nici masa nici tastu nu sunt niste genii.

  5. 5 Troll Ianuarie 11, 2012 la 11:35 pm

    Scumpul iubit al geniului intruchipat in asa zisei d3vilbabe . Stii ca fata asta a practicat prostitutia .

  6. 6 d3vilbabe Ianuarie 11, 2012 la 11:38 pm

    mai, n-or fi ei niste genii, da’ macar stiu sa scrie corect romana, chestie care tie ti-e necunoscuta. iar daca stii tu ceva ce noi nu stim, nu te abtine, lumineaza-ne. te las sa te desfasori. 🙂

  7. 7 troll Ianuarie 12, 2012 la 12:18 am

    Pai daca eu am fost cu tine si ti.am platit , inseamna ca esti prostituata ….si dintr-un alcoolic si o curva cum sa iasa un geniu. Ptiu pui de geniu ce esti , esti doar gunoiul societatii . Nu stiu cum de esti iubita unui baiat asa de linistit . Cred ca nu stie cine esti , da las ca o sa afle cat de curand

  8. 8 d3vilbabe Ianuarie 12, 2012 la 12:24 am

    :)))) Devine interesant. Din mai multe motive:

    1. Ca te dai singur cu var ca spui ca ai nevoie sa platesti ca sa faci si tu sex.
    si
    2. Pentru ca tot singur te dai cu var pentru ca stai si trollezi pe blogul uneia care spui ca i-ai dat bani ca sa i-o tragi, incercand sa faci pe desteptul. Deci esti nesigur ca esti destept si de aia simti nevoia sa dovedesti.

    Vezi? Te bati singur, nici nu trebuie sa ma agit.

    Cat despre familia mea, tocmai vad ca ai ramas fara argumente daca ai ajuns la taranisme si violente verbale legate de oameni pe care nu-i cunosti. Iar daca ii cunosti, fugi si le spune in fata, la ce vii si-mi spui mie? Pe taica-meu stii unde il gasesti. Maica-mea nu cred sa stea de vorba cu toti taranii, asa ca ai mai multe sanse sa-i transmiti lui.

    Iar legat de „baiatul linistit”, ia-l tu daca-ti place atat de mult, pitisor mic. 🙂

    O seara buna, in lumea oamenilor mari nu e timp de stat si facut pe desteptii pe net cu oameni care fac afirmatii fara sa aiba boasele necesare sa-si foloseasca macar nick-ul propriu.

    Fanule.

  9. 9 troll Ianuarie 12, 2012 la 12:47 am

    Andrei , Lucian , Ionut , Adi, Cristi , Ionel , Adrian, Cosmin etc – o parte din clienti – taranca esti tu mai curva mica ce esti . Ai uitat cand faceai sex oral pt o buca de paine acum vreo 7 ani sau ce .

  10. 10 d3vilbabe Ianuarie 12, 2012 la 12:48 am

    acum vad ca imi faci tu mie ptr un pic de atentie. Na, fiecare dupa cum poate. Inca o data, o seara buna iti doresc.

  11. 11 troll Ianuarie 12, 2012 la 12:52 am

    hai sictir si sa iei drumul lui tactu ,vise placute cu femei maltratate si violate sau cu copii batuti de parinti alcoolici

  12. 12 d3vilbabe Ianuarie 12, 2012 la 12:54 am

    te-ai enervat, puisor?:)

  13. 13 troll Ianuarie 12, 2012 la 1:07 am

    nu scumpa prietena de ce sa ma supar , tu ar trebui

  14. 14 troll Ianuarie 12, 2012 la 1:10 am

    Asta nu scoate prostia din tine . Somn usor, salutari iubitului . Sa te gandesti la mine cand imi faceai sex oral cand esti cu el .

  15. 15 d3vilbabe Ianuarie 12, 2012 la 1:12 am

    Eu n-am de ce. Esti prea neimportant ca sa contezi, cu atat mai mult cat iti bati papadia singur de tine si te ascunzi dupa monitor. De de-alde tine e plina Romania. Da’ fiti voi asa, ca pentru noi e bine. 🙂

    Mi te si imaginam cat de mandru de „cum mi-ai spus-o tu” erai dupa ce dadeai post comment si cum dadeai refresh sa-mi raspunzi, strofocandu-te pe versuri din bug mafia si replici de google de pe site-urile copiilor de 12 ani.

    Deja daca o dai in „scumpa prietena” nu mai esti simpatic. Da’ ma bucur ca inca raspunzi la comenzi.

  16. 16 troll Ianuarie 12, 2012 la 1:19 am

    iete na , draga Oana . Te crezi prea importanta pentru lumea asta . Eu am toata noaptea la dispozitie sa.ti dau cate´comenturi´vrei.

  17. 17 d3vilbabe Ianuarie 12, 2012 la 1:21 am

    Asa e cand n-ai nimic constructiv de facut cu viata ta… Pierzi vremea pe bloguri.

  18. 18 troll Ianuarie 12, 2012 la 1:24 am

    Mi-am gasit persoana potrivita. Si tu ce ai bun in viata ,pierzi timpul sa.mi dai replicile.

  19. 19 d3vilbabe Ianuarie 12, 2012 la 1:32 am

    Nu mami, eu in momentul asta produc cateva sute de euro bune. Eu nu ma simt implinita doar ptr ca „mi-am gasit persoana potrivita”. De asta va ocupati voi, pamantenii. Fiti voi potriviti ca de restul am eu grija.

  20. 20 troll Ianuarie 12, 2012 la 1:38 am

    sute de euro , adica de un choco . Ai mai pe bune ,esti comica . Stai cu mama si zici ca produci (suna cam de jenant cuvantul) sute de euro. Cand ai sa lasi deoparte acele aere de vedeta.

  21. 21 d3vilbabe Ianuarie 12, 2012 la 1:42 am

    :)) uite spiritul de „roman adevarat” care iese la iveala iar. „Tre’ sa fii proprietar, dom’le”. Si daca stau cu maica-mea ce e? Ce nevoie am de un spatiu mai mare decat camera mea momentan? Adica nu e ca si cum n-as avea unde sa ma mut daca vreau, nu? Da’ vezi tu, in timp ce aia ca tine alearga dupa „propritati” si „persoane potrivite”, eu am mai mult loc sa alerg dupa ce vreau eu. Stai tu singur, ca mie mi-e bine asa.

  22. 22 troll Ianuarie 12, 2012 la 2:06 am

    nu preferi sa vb pe chat , asa poate iti vad mutra ia urata

  23. 23 d3vilbabe Ianuarie 12, 2012 la 2:08 am

    N=ai tu destul curaj ca sa scoti capul de dupa monitor.

  24. 24 troll Ianuarie 12, 2012 la 2:21 am

    nu indraznesti

  25. 26 troll Ianuarie 12, 2012 la 2:24 am

    stiam eu ,doar simple vb , asta esti tu nimic alceva

  26. 27 d3vilbabe Ianuarie 12, 2012 la 2:26 am

    faceam misto de tine, atat. pe cat de destept te crezi, nu ma asteptam sa trebuiasca sa-ti explic ce-i ala sarcasm. iar fac misto, ma asteptam. stii unde ma gasesti.

  27. 28 troll Ianuarie 12, 2012 la 2:31 am

    la fel iti spun si daca vrei sa te caut da.mi adresa si te caut te asigur

  28. 29 troll Ianuarie 12, 2012 la 2:32 am

    soarec de laborator

  29. 30 d3vilbabe Ianuarie 12, 2012 la 2:36 am

    hai mai, ma dezamagesti. stii ce visez noaptea, ce face mama, ce face tata, ce faceam eu acum 7 ani, da’ nu stii unde stau? pai ce fel de troll esti tu..?

  30. 31 troll Ianuarie 12, 2012 la 2:37 am

    am ghicit doar , dar de unde dracu sa stiu unde stai

  31. 32 d3vilbabe Ianuarie 12, 2012 la 2:39 am

    Pai nu stiu, tu esti ala care face pe desteptul aici, nu eu. Macar sa stii si tu in fata cui faci pe desteptul. Nu tu ziceai ca stau cu mama..? Pai..? Asa faci si treaba cu „persoana potrivita”? Pe jumatate..?

  32. 33 troll Ianuarie 12, 2012 la 2:41 am

    stiu ca stai cu parintii da nu stiu unde, nu esti tu asa curajoasa ssa spui unde stai , poate ti-e rusine , poate stai in vreun cort

  33. 34 troll Ianuarie 12, 2012 la 2:42 am

    continuam alta data discutia ma duc la somn langa puisorul meu , vise placute

  34. 35 d3vilbabe Ianuarie 12, 2012 la 2:43 am

    Exact. Ca nu mai pot eu de rusine fix in fata ta. :)) Da’ vezi, flacau, ca daca te chinui putin, gasesti adresa mea usor, ca e la public. Tot ce-ti trebuie e un pic de cap. Considera-l si tu un test de inteligenta.

  35. 36 Seeker Ianuarie 12, 2012 la 2:45 am

    mhh… Ciurchi 2, Bl. D1, Sc. E, Et. 3, Ap. 1

  36. 37 troll Ianuarie 12, 2012 la 2:46 am

    ai du-te la somn , presupun ca ai cu cine dormi zrrrrrrrrrrrr fata rea

  37. 38 d3vilbabe Ianuarie 12, 2012 la 2:47 am

    nu plecasei? sa cred ca sunt mai importanta decat „puisorul” tau de stai la cioace cu mine in loc sa fii „langa ea”?. Sau e si ea cu tine si mangaie mouse-ul?:))

  38. 39 troll Ianuarie 12, 2012 la 2:48 am

    ok acum vin , trag chilotii pe mine si vin sa ma astepti

  39. 40 d3vilbabe Ianuarie 12, 2012 la 2:49 am

    uuuu, naughty boy, aveai chilotii in vine cand navigai pe blogul meu?=)) perversa mica.

  40. 41 troll Ianuarie 12, 2012 la 2:51 am

    la mine functioneaza caldura , nu stiu cum e la tine , dar la cati bani castigi …….

  41. 42 d3vilbabe Ianuarie 12, 2012 la 2:52 am

    Oricum, iti multumesc ca mi-ai luminat seara. Cand ma intalnesc cu oameni ca tine imi dau seama ce frumoasa e viata mea si cat de buna sunt eu, in comparatie cu altii. Acum ma duc, stii tu, am de cucerit lumea, nu de stat la cioace cu oameni ale caror singure scopuri in viata sunt „proprietatea”, „persoana potrivita” (nici macar nu e „buna”, potrivita ala e un fel de „merge”) si sa se dea destepti pe net, ascunsi dupa nick-ul meu. Haters gonna hate. Da’ ursul trece.

  42. 43 troll Ianuarie 12, 2012 la 3:02 am

    salutari lui Tudorel

  43. 44 troll Ianuarie 12, 2012 la 6:12 pm

    Am revenit ……..

  44. 45 .miss bee Ianuarie 12, 2012 la 9:35 pm

    O doamne, ce viaţă plictisitoare au unii. 😐 Nu m-am putut abţine…


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


