Ultima dorinta

E o treaba simpla.Cand merg undeva sa imi fac de cap/dansez/beau/stau la masa/etc merg cu o mare problema: personalitatea mea. Daca vreau eu sa se manifeste, ma manifest: „Dude, eu sunt d3v/ Cum, nu stii cine-i d3v?!?” Dar daca vreau sa fiu eu, asa cum ma simt eu si cum simt ca vreau sa fiu, e de-an pururea sa zici ca eu sunt d3v unuia caruia eu i-am refuzat flirtul. Serios acum, ce dreq, bros before hoes. Un motiv am avut si eu pe-acolo. Asa ca rusine sa-ti fie aluia care ai zis ca-s „d3v” si ca am blog. Din aia 2 care stiati de-acolo.

Nu-s populara si nici nu vreau sa fiu. Sunt de-a dreptul anti-sociala. Eu daca merg in Under o fac ca si forma de relaxare dupa o saptamana intensa de munca. Chiar as aprecia daca as ramane „Oana”/”gagica aia care danseaza pe muzica si tine ochii inchisi”/”aia care da peste nas cu stilul pitzi”/ce sfanta papadie mai vreti voi. Va rog eu, lasati-mi macar Under-ul. 🙂 Merci.

Apropo.

A day, a song

Merci Alex, nea’ soferu:

long time no see

0 Responses to “Ultima dorinta”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


