Ce inseamna maturizarea…

Responsabilitati? Sunt singura de care sunt responsabila. Scopuri mature in viata? Sa-mi fie mie bine. Scara sociala? Cu cat mai sus, cu atat mai bine. Familia? Un fel de siguranta pentru cand mi s-o lasa fundul si nu m-o mai vrea nimeni. Si-un plod sa-mi aduca apa la batranete si sa ma sune macar de 2 ori pe saptamana sa nu mor de plictiseala. Sinceritate? Mai bine nu, nimeni nu stie sa aprecieze sinceritatea atunci cand se refera la ei.

Si-atunci maturitatea asta o fi buna la ceva? Ca ce scriam eu acum un an difera total de ce scriu eu acum.

X: „Jolene.”
Eu: Mh.

Acum 2 ani altcineva imi spunea tot asa. Si imi parea rau, am facut o criza de draci, m-am certat cu el, i-am spus vreo doua de sa-l doara sufletul si sa-si spuna „ce-i cu nebuna asta” si l-am facut sa-si vada de drum si de sufletul femeii aleia. La cateva luni faceam aceleasi chestii.

Anul trecut am mai fost numita o data asa. Nu mi-a mai parut atat de rau de ea, mi-a parut rau de mandria mea. De cum se chinuia el nici nu mi-a pasat.

Anul asta am spus „mh”. Iar sufletul meu n-a spus decat „Fiecare dupa cum poate.” Cum s-ar zice m-am maturizat si a inceput sa-mi pese doar de interesul meu, sa-mi stiu capacitatile si sa nu ma abtin de la ce vreau, pentru ca stiu ce pot. Un fel de „survival of the fittest”. Ce treaba am eu cu ea? Sunt mai buna, merit sa am ce vreau. Sa se lupte cu mine daca poate si fie ca cel mai bun sa castige. Ce treaba am cu el? Stie care-mi sunt intentiile, stie urmarea, si el e matur, poate sa-si ia deciziile singur. Oricum tot ca mine iese pana la urma.

Asa ca maturizarea inseamna, pentru mine si nu numai, un nou grad de egoism. Fara teatru ieftin si drame inutile, fara pareri de rau care sa-mi consume neuronii (oricum nimeni nu construieste nicio statuie nimanui – celelalte 3 gagici nici nu cred ca stiu ca le-am facut un bine renuntand la ce mi-era mie bine- una dintre ele are nunta anul asta), fara nimic decat eu si ceea ce vreau. Si cam asa ne maturizam toti. Ziceti voi daca nu e sarcastica viata asta…

0 Responses to “Ce inseamna maturizarea…”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


