Baaa, ce viata dura am…

„Hai bai ca-l facem noi cumva memorabil si Revelionul asta!”

Si memorabil a iesit, de cred ca o sa-l povestim si nepotilor nostri.

Initial am vrut sa adun toti prietenii mei, impreuna cu prietenii lor, si tot asa, ca sa ne simtim toti bine. Ca in liceu. Eram vreo 30-40 la o prima numaratoare. La o a doua am ramas vreo 20. La a treia, 1 0. Las’ca-i bine si asa. De loc ne-am descurcat in ultimele cateva ore, ca tot asa, la o a treia vorbire ne-am dat seama ca degeaba am vorbit in primele doua dati. Vicii, cat cuprinde. Intr-un final, pe la ora 5 dimineata, ne-am dat seama ca am fost vreo 25 de oameni intr-un apartament, ca bautura care parea multa la inceput e, in fapt, doar un mit, si ca suntem toti cu gura pana la urechi de la atata distractie. Si ca bate cineva la usa, pe la 6.

La usa un chelios, burtos, proaspat venit de pe la un show de manele, zbierand nervos ca vrea sa doarma. Si care  avea un pistol in mana, fiind ferm convins ca e „Like a boss” si arata foarte scos din Nasul (de Ada Milea). Cum s-a terminat? Usa lui Shosho e gaurita fix in mijloc, criminalistii au facut masuratori pe-acolo, pe noi ne-a prins 12 ziua in rol de victime abuzate, marcate pe viata ca tocmai se trasese dupa noi, putin manga si foarte mult luati. La sectie, normal. Tot respectul pentru nenii politai de la sectia 4 care ne-au inteles starea euforica si ne-au lasat sa bem cafea cat mai multa, poate, poate, ne revenim si incetam sa radem atat de zgomotos. Halal exemple de victime ce eram si noi. De-ar fi orice victima la fel de vesela…

Pe la 3 azi-noapte eram in Underground, ajunsi acolo din greseala. Ma rog, de buna voie si nesiliti de nimeni, da’ cat sa mai adunam vreo 2 oameni si sa ne intoarcem la show inapoi. Bai, n-am sa pricep niciodata: de ce dracului se duce lumea in club de revelion? Era fix, da’ fix cum e in fiecare joi, vineri, sambata acolo. Doar ca putin mai cald. Sec. Si sa mai dai si 50 de lei ptr treaba asta. Pai bai, voi ce povesti aveti de spus nepotilor de banii astia? Ca noi tre’ sa le povestim de momentul in care am jucat in filme cu pistolari care se bateau cu usi de otel.

Iar daca nu stiti de unde-i titlul: Badea Gheorghe statea si fuma o tigara, moment in care pe masa, in fata lui, doua muste incep sa faca sex. . El „pac” arde o palma si omoara mustele! Apoi cugeta: „Baa, ce viata dura am: Droguri, Sex, Violenta!”

Nu de alta, da’de dimineata imi sta in cap bancul asta.

LE: Alex: ies eu, imi iau glontele, si iesi tu Oana si il pui la pamant dupa. :)))

5 Responses to “Baaa, ce viata dura am…”


  1. 1 WaTzaP Ianuarie 1, 2012 la 11:52 pm

    Curajosii mor primii !

  2. 2 TAP Ianuarie 2, 2012 la 8:43 pm

    pai oana, daca nu era nenea pistolarul…. ce mai povesteam noi azi ? 🙂 asa lasa ca a fost distractie din plin (eu unul m-am distrat de minune), bautura destula si in final pistolarul nostru cel de toate zilele ….

    P.S. azi la stiri numa pistolari am vazut, mai rai decat a fost amarasteanul ala 🙂

  3. 3 d3v Ianuarie 2, 2012 la 8:45 pm

    Da, bre. da’ hai sa o luam si pe partea cealalalta: daca nu se inchidea usa la timp si descarca ala ambele incarcatoare pe-acolo? Sau daca era usa din aia de carton presat? Sau daca, acum, Shosho se intalneste cu el pe scara…?

  4. 4 Un prieten Ianuarie 2, 2012 la 9:17 pm

    Hai ma ca nu o sa mai apara cretinul ala, iar usile alea de metal… depinde cat de gros e materialul pe el.
    Eu zic ca ati avut noroc, daca nu era cretinul beat, poate cine stie cum iesea.

    Si un citat celebru „Grijania ma-sii”.

  5. 5 d3vilbabe Ianuarie 2, 2012 la 9:20 pm

    Ei, pun eu posibilitatile rele in fata, atat. 😛


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


