Nici rockoteca nu mai e ce a fost

Daca nici eu nu sunt o adepta a noului, a inovatiei, nu stiu cine mai este. N-am limite privind normele si mi-e indiferent sau ma bucur daca totul evolueaza spre bine. Doar spre bine, pentru ca atunci cand vorbim despre involutie deja e alta treaba.

Intotdeauna mi-am cautat un locusor in care sa ies in weekend sa ma relaxez: in functie de cum imi satisfacea interesele fiecare a fost perioada in care frecventam Cannabis-ul, apoi Kaze, apoi Palace-ul, Master-ul, Fundatia si altele. Daca stai sa te uiti pe blogul asta, sunt doar cateva denumiri.

Ma obisnuiesc greu cu un loc si ma dezobisnuiesc si mai greu. Acum m-am obisnuit cu Underground, o chestie unde se asculta rock si unde, la butoane intra uneori Mircea, un nene care mi-a aratat si mi-a explicat, cand eram mica, ce e ala rock. Eu stiam, dar nu detalii si secrete. Adica na, de la benzile de magnetofon cu Metallica si altii, aduse pe furis in tara de taica-meu, si pana la ce alternative se ascultau pe vremea mea era cale lunga si te puteai pierde, cumva, pe drum. Bafta mea ca am avut un grup de oameni care au stiut sa ma invete sa fac diferenta, sa inteleg exact ce exprima fiecare gen in parte.

Si uite asa, pentru ca, desi trebuie sa fie comercial, Mircea mai strecoara si vreo 2 piese intr-adevar bune prin playlist-ul ala din Underground, frecventez si eu locul in weekend, atunci cand se presupune ca vreau sa ma relaxez.

Ca un mic Che Guevara ce sunt eu, ma imbrac la tocuri, fustita, machiaj etc- pitzi style- si ma duc si le arat alora care tin sa-si afiseze preferintele muzicale prin haine ca nu alea sunt ce te definesc ci reactiile.

Si eu sunt old school, din fire: folosesc Office 2003, am telefon cu clapita, d-ala vechi, fac pogo! Pentru ca asa percep eu rock-ul: e un fel agresiv de a iti striga emotiile. Nu stai si dai din fund si faci scheme din picioare pe rock. Dai din cap, dai din coate, iti faci loc, simti muzica din fiecare fibra. Reminescente din era Korn, si eu ( 10 ani, sa fie? Cat de repede trece timpul…).

Desigur, toata lumea se uita ca la curcubeu pe timp de noapte. Se mira cum piti aia ratacita pe-acolo stie ce-i ala pogo. Astia mai batrani. La final de seara a venit cineva la mine si mi-a spus „Foarte, foarte tare pogo!” „Merccciiiiii! Fratele meu!”

Da’ daunazi vine unul la mie si-mi zice, desi nu incepusem pogo, doar ma fataiam acolo pe ceva melodie mai agitata, „Mai incet putin!” …. Doua puncte liniuta.

Recapitulam: rockoteca, rock alternativ- ceva Narcotic-Liquido mi se pare… si tu-mi spui sa ma misc mai incet ca-ti dau cate un cot finut?! Wtf? De cand au devenit rockerii atat de panselute? Si ce naiba cauti, fratele meu negru, intr-o rockoteca, daca ti-e frica sa nu te spargi.? Adica, c’mon. Uita-te la mine. Sunt pe tocuri, femeie, imbracata in fusta scurta si fara echilibru prea mare daca nu topai de pe un picior pe altul… Ce rau pot sa-ti fac eu cand bag putin cotul sa te dai la o parte? Pai daca erai tu pe vremea mea, cand ieseai cu nasul spart din mijlocul ring-ului daca se baga System of a Down, ce rahat faceai? Fugeai la mami?!

Ce rahat cauta toate fetitele astea in rockoteca?!

Apoi, am lipsit intr-un weekend de pe-acolo. Si pen’ ca daunazi ma gandeam cu jind la o iesire, m-am uitat pe pozele de pe Facebook. Si am vazut gagici catarate pe bar, dansand. In Underground…?! Ma!!! Gagici dansand pe bar intr-o rockoteca!!! Da-o-n Sfanta Papadie de penibilitate…

N-am nimic cu generatia asta. Ca sunt asa finuti ca acum pot si eu sa ma bag linistita la pogo fara sa-mi fie frica de nasuri sparte. Mai ales ca stiu sa tin bine contrele. Da’ am senzatia ca lumea nu mai stie sa inteleaga ce e ala rock. S-a pierdut esenta, s-a pierdut ideea de muzica buna si s-a pierdut traitul emotiilor exprimate prin ea. Si asa ca sunt putini care inteleg muzica asta la adevarata ei valoare, daca nici macar rockerii n-o mai fac… Ce pretentii sa mai am de la ceilalti…? Si uite asa au aparut trupe de hipsterasi obositi ca „The moood”, „The mono jacks” si ce mai e liber pe acolo…

1 Response to “Nici rockoteca nu mai e ce a fost”


  1. 1 Sergiu Decembrie 10, 2011 la 4:01 pm

    Si totusi a fost bine aseara :))


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


