Salut. Oana, minora…

Acum 5 minute la usa… Eu ciufulita, gata sa intru sa fac un dus, nemachiata,cu ochelarii pe nas… Na, ca omul dupa o noapte de munca.

-Da?
-Buna ziua, parintii tai sunt acasa..?
-…?! Nu.
-Ai 18 ani? Pot sa discut cu tine?
-…?o.0 Da..
-Pentru ajutorarea unui copilas..
-Imi pare rau, nu.
-Ok, multumesc. O zi buna.
-Succes.

Wtf, dude?!?

5 Responses to “Salut. Oana, minora…”


  1. 1 Tudor Noiembrie 10, 2011 la 1:11 pm

    Imi dau seama atunci ce moaca ingenua ai tu de fapt, daca omul te intreaba asa ceva. Ca sa vezi ce se ascunde in spatele aparentelor 🙂

  2. 2 d3v Noiembrie 10, 2011 la 2:42 pm

    apoi na, ce sa fac si eu acum…

  3. 3 Cristian Noiembrie 11, 2011 la 6:39 pm

    Buna minoroo :))

  4. 5 Cefacibre Noiembrie 13, 2011 la 8:39 am

    Ai patit la fel si la majoratu lu’ Andrei, cand venise gagica aia de la Kent :))


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


