NH Hotels “Wake Up To A Better World”

Articol scris pentru SuperBlog 2011.

Un alt articol pe care imi este drag sa il scriu, de data aceasta propus de catre NH Hotels – un lant hotelier prezent si in Romania. Sunt intr-o calatorie catre una dintre destinatiile mele preferate (voi, cititorii mei obisnuiti, aveti o singura incercare sa ghiciti care ar fi aceasta) si stau intr-un hotel al lantului NH Hotels– un lant care prin conceptului “Wake Up To A Better World” promoveaza ecologia. V-am mai spus ca imi este drag articolul asta – acum intelegeti si de ce.

Ati ghicit deja destinatia, nu? Pun pariu ca, atunci cand ati citit despre calatorie, ati stiut deja ca am sa scriu despre Cape Town, cel mai intins oras din Africa de Sud. Unde s-ar potrivi mai bine un standard ecologic foarte ridicat decat pe un continent profund afectat de incalzirea globala?

Chiar ieri militam pe unde puteam si ma contraziceam cu Luci, sustinand ca trebuie sa luam masuri ecologice fiecare dintre noi, pentru ca oameni nevinovati, din Africa, mor din cauza comoditatii noastre. Iar azi am de scris despre un lant hotelier care imi sustine ideea. Ajutorul vine prin cele mai neasteptate cai cu putinta.

Revenind, daca as calatori in Africa, intr-un mod ecologic, atunci mi-as fi vazut un vis vechi implinit. As merge si as vizita fiecare loc, cladire, oras din apropiere, as sta de vorba cu oameni, as studia cultura, obiceiurile, gastronomia, i-as intreba pe Ei ce parere au despre Noi, cei care am condus la toate relele de pe batranul continent.

Mi-as cumpara bratari lucrate manual, statuete, as merge sa ma pierd in Castelul Bunei Sperante, m-as scalda in apele care il inconjoara, as urca muntele Table si as privi apusul, apoi as adormi franta in patul din camera mea de hotel, pentru ca a doua zi sa o iau de la capat. As privi cu ochii flamanzi fiecare gest, fiecare obiect, fiecare fir de praf din tara pe care o iubesc fara sa o fi vazut vreodata. Oricum, Cape Town este legendar pentru ca te face sa te indragostesti de el inca de la prima vizita.

Iar toate astea le-as face tocmai in ideea de ecologie: Orasul Mama al Africii de Sud este locul perfect in care sa iti manifesti pasiunea pentru acest continent, in care sa gasesti motive in plus ca sa militezi pentru miscarea verde, in care sa te relaxezi si sa participi la protectia mediului chiar si atunci cand faci lucruri nesemnificative, ca un dus fierbinte sau cititul unei carti la lumina becului care foloseste energie alternativa. Toate acestea pentru ca cei de la NH Hotels au exact aceleasi principii ca si tine: ecologie si calatorie. Da, cu siguranta, asta ar fi calatoria vietii mele!

2 Responses to “NH Hotels “Wake Up To A Better World””


  1. 1 EsCa Noiembrie 9, 2011 la 6:59 pm

    Nu ne contraziceam ,numai ca eu am alte pareri cum poti salva Africa .Pe saracii aia (de fapt bogati la ce resurse au acolo) ii dor mai mult razboaiele ,foametea si mai ales incultura .Da ,lipsa de carte la un popor (continent ) il face sa fie o turma de oi,ce le zici tu ei o iau de buna.

    Pe ei nu-i incalzeste cu nimic ca eu am o casa ecologica (energie eoliana sau un put geotermal …etc) ,ii freaca ca aia din satul alaturat o sa vina cu AK-47 sa le zboare capetele ,ca nu au mancare pentru ziua de maine sau ca le mor copii de malarie .
    Daca chiar vrei sa-i ajuti,te bagi la o campanie de vaccinare ,sau la medicii fara frontiere ,crucea rosie sa le duci de mancare si medicamente etc…adica fapte concrete .Un bec sau un calc stins seara ii ajuta pe ei la fel de mult ca pe oamanii din Siberia (ca deh ….si pe ei ii afecteaza incalzirea globala ….ca de aia e globala).

  2. 2 EsCa Noiembrie 9, 2011 la 7:07 pm

    Si apropo cu Africa de sud ,Cape Town sau Johannesburg ,orase frumoase ,unde rata criminalitatii sare pe locul 1 in lume .Orase unde mor mai multi politisti pe saptamana decat in tot restul lumii.Nu ma crezi ? Vezi pe site-ul metro police Johannesburg .

    P.S. Daca vrei sa mergi in Africa ,te rog frumos sa o iei cu tine si pe nevasta-mea ,e la fel ca tine (si imi zice ca eu sunt incuiat ,ca nu vreau sa vad locuri noi ).La anul in vara va iau o excursie prin locurile astea fabuloase ,poate va calmati.


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


