Sa inceapa Aventuria!

Articol scris pentru SuperBlog 2011

Delta! Vreau in Delta! Dar pana acum inca n-am ajuns pe-acolo niciodata. Stiu, nici mie nu-mi vine sa cred asta, dar asa s-a intamplat. Ca de exemplu, acum vreo 3 saptamani, era vorba ca tragem o fuga pana in Delta ca sa pescuim. N-a fost sa fie. Si nu, nici de pescuit n-am mai pescuit, pentru ca n-am rabdare, dar mi-ar fi placut sa merg, macar sa vad si eu locul pe care toata lumea il lauda.

Si pentru aceasta proba se presupune ca am la dispozitie o masina, un caiac sit-in dublu, o cutie portbagaj Atlantis 780, biciclete MTB, suport pentru ele si 3 prieteni. Bine, prietenii nu mi-i da Aventuria, dar ma descurc eu singura sa fac rost de ei. Si noi putem ajunge, cu toate astea, unde doreste inimioara mea. Normal, mergem un week-end in Delta, daca tot e dupa cum vreau eu, nu? Iar pentru ca eu n-am rabdare sa pescuiesc, facem echipe de cate doi.

Cand ei stau si pescuiesc, eu si cu prietenul pereche mergem cu caiacul pe Delta, sa vad si eu, prima oara in viata, cum e frumusetea aia despre care tot am auzit.

Cand ei imi fura caiacul ca sa pescuiasca, ma duc cu bicicleta si prietenul atasat, pana in satul cel mai apropiat ca sa vad cum e treaba cu bucataria aia specifica pescarilor. Nu ma ating, totusi, de borsul de peste! Zic pas si cer mai mult mujdei.

Cand ne intoarcem din sat si pescarii nostri isi dau seama ca n-au prins nimic si noi am uitat sa le luam si lor ceva de mancare, le imprumut bicicleta sa fuga sa aduca. Si mie ceva dulce si-un pachet de tigari! Iar partenerul meu imi face un masaj, pentru ca dupa atata efort si emotie, s-ar putea spune ca merit unul, nu? Si in timpul asta incarc pozele pe blog, ca sa va arat si voua cat de frumoasa e viata, daca ai partenerii si echipamentul potrivit.

1 Response to “Sa inceapa Aventuria!”


  1. 1 Cristian Octombrie 29, 2011 la 10:24 am

    Sa mananci saramura de peste si ciorba de peste cu bors facut din delta, saramura o sa te innebuneasca cel putin eu mananc saramura de fiecare data cand merg acolo. Legat de pescuit cam greu pentru ca nu mai e ce a fost inainte 😦


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


