Calatorie in timp – Borealy

Acest articol este scris pentru SuperBlog 2011.

La mine se apropie perioada in care trebuie sa caut si sa dau cadouri si, de anul acesta, incepe mai devreme decat de obicei, pentru ca s-a adaugat ziua de nastere a mamei prietenului meu. Apoi e ziua mamei mele. Si apoi sunt cele doua zile ale mele. Si Craciunul, si Anul Nou, si Sfantul Ioan… O petrecere continua. Inca o saptamana mai am timp… Problema e ca, la mine, timpul e mai relativ decat la altii. Desi par ca il am, in fapt, e aproape inexistent. Din start imi place ideea de magazin online, si, pe viitor, sper sa dispara toate magazinele fizice. Si asa produc prea multa poluare…

Iar proba asta din concurs ma face sa ma gandesc „cum ar fi daca ar fi sa calatoresc 20 de ani in viitor” si cat de bine mi-ar prinde mie un mic ajutor la cautarea cadourilor si a eliminarii problemelor pe care, in mod normal, le intampin. Sunt un anti-talent: n-am nici rabdarea si nici acel simt care sa te faca sa alegi cadourile potrivite pentru fiecare persoana.

Si-atunci, daca ar fi sa calatoresc in timp, mi-ar placea sa vad cateva lucruri care, nici in zilele noastre nu sunt foarte greu de construit. Iar pentru ca cel care jurizeaza aceasta proba este un om cu putere de decizie din cadrul magazinului Borealy Gifts, chiar imi doresc sa imprumute si sa adapteze cateva idei din cele prezentate mai jos si sa „evolueze”, putin, piata cadourilor.

Primul ar fi sa am la indemana un soft care sa ma ajute sa aleg ce cadouri sa cumpar pentru o persoana, pe baza catorva caracteristici intoduse. Dar pentru ca vorbim de calatorie in timp si pentru ca sunt convinsa ca tehnologia are sa avanseze in directia asta, largesc dorinta si vreau ca toate acele caracteristici sa fie intr-o baza de date mondiala si singurul lucru pe care sa-l fac eu e sa introduc numele persoanei respective si sa mi se sugereze imediat cateva alegeri. Eventual sub forma de holograma, ca sigur se ajunge la asta in 20 de ani.

Apoi, dupa ce am ales cadoul, sa il trimita persoanei respective, printr-un singur click. Urasc atunci cand ies sa petrec, de ziua mea, si am bratele pline de cadouri si flori primite de la invitati. Cum ma mai pot distra daca trebuie sa am grija de toate astea? Toate cadourile sa fie trimise inainte sa plec eu de acasa, sa le pot desface si sa ma bucur de ele. Se aude, acolo, printre prietenii care ma cititi? Vedeti ca ziua mea e pe 6 si 7 Decembrie: toate cadourile livrate acasa si nu in bar, ca am de gand sa petrec fara nicio grija.

Am o camera intreaga de amintiri: lumanari, flori uscate, cosuri cu bijuterii. Problema mea e ca trebuie sa fac un efort de memorie destul de mare ca sa tin minte de la cine e primit fiecare. As vrea sa pot afla asta daca am uitat si daca vreau, totusi, sa stiu, cui sa ma simt recunoscatoare. Sunt convinsa ca, in 20 de ani, se vor inventa destule modalitati care sa-mi afiseze mult mai multe lucruri decat un nume sau o ocazie. Eventual si o istorie, un certificat de garantie, unul de autenticitate, idei care sa-mi sugereze la ce fel de tinute se poate purta… Lucruri simple, care conteaza.

Pentru mine, omul fara timp, toate acestea ar insemna o economie enorma a lui. Dar hei, se presupune ca am o masina a timpului, nu? Atunci de ce-mi mai fac probleme?

0 Responses to “Calatorie in timp – Borealy”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


