Dudes, please!

Pentru ca azi am dat constant peste aceleasi greseli, de parca fosta prietena a lui Nox s-ar fi tinut de cuvant si s-a hotarat sa ma terorizeze printr-o metoda care intr-adevar afecteaza un grammar nazy ca mine.

Si fac SEO, ca sa dea lumea de el.

Cum se scrie corect

– va rog, e prima oara de 4 ani de cand e blogul asta cand folosesc h3.:))

Se scrie corect creeaza si nu creaza! Exemplu, „Creeaza-ti!” Deci corect e creeaza. Adica trebuie sa ma crezi pe cuvant ca se scrie creezi.

Bun, 2:

Stii si nu sti. Cand pronunti se aude stiI. Pronunta sti si vezi tu daca suna corect. Daca-ti suna corect sti atunci revino la episodul in care invatai cuvintele si ia-o de la „ma-ma”. Sau de unde vrei tu. La fel, in cazul copii, copiii. Acuma fie vorba intre noi: hai ca la creeaza ala mai inteleg. Da’ cand citesti ce-ai scris la „sti” si „copii se duc” nu te zgarie pe urechi, ‘mnezeule?

3:

La fel ca mai sus pentru „ambi” -corect e „ambiI

M-am plictisit. De astea m-am lovit eu azi prin alea 300 de texte prin care am trecut. Daca vrei sa „sti” cum sa „scri” corect, vezi mai multe aici.  Un site foarte bun care-i ajuta p-aia care n-au priceput cum sta treaba cu liniuta aia neimportanta dintre cuvinte, irosirea aia de cerneala pe o gramada de i si alte tampenii d-astea nefolositoare care tin de saracuta noastra limba.

Oricum, sunt convinsa ca e nefolositoare treaba asta pentru cititorii mei. Ei stiu sa scrie corect, frumos si mai bine decat Mircea Cartarescu. Am pretentii de la ei.

Ce ma frapeaza pe mine e ca nu se reduc fazele astea doar la generatia asta noua de copii crescuti cu CeSe-ul in cap. Si nici ca saracii oameni de au invatat pe vremea lui Ceasca fac greseli- pe ei ii inteleg mai bine decat pe tampiteii aia mici si le acord chiar o multitudine de circumstante atenunante. Ma, da’ chiar oameni de varsta mea?! Pai da-o naibii! Nici nu ne-a luat mintile calculatorul si nici nu ne-a trimis mama la pascut vaca atunci cand trebuia sa invatam.  E chestie de carte de vizita aici si la varsta de 25+ ar trebui sa intelegi asta.

Nu mi te poti prezenta scriindu-mi gresit niste chestii elementare si sa ai pretentia sa te consider inteligent. Pentru ca daca n-ai fost in stare sa pricepi ce ti se zicea in clasa a 4-a e clar cam la ce nivel de inteligenta te situezi, nu?! Corect? Corect!

Neimportante zici? Nu esti la scoala? Ce are a face scoala cu faptul ca tu nu esti capabil sa scrii corect limba pe care o vorbesti de 25+ de ani? Uite ca pentru mine e important. Si pentru toti aia care  au un IQ mai rasarit putin. Eu, ca autor, nici nu vreau sa ma asociez cu oameni de genul asta. Nu pentru ca imi sta pe cap un i in minus ci, tocmai pentru ca i-ul ala in minus are drept cauze multe alte chestii nasoale, ca lenea, o memorie slaba, o inteligenta slaba, un respect de sine scazut si o lipsa de responsabilitate. Da, imi dau seama de asta din lipsa unui singur „i”. Vezi de ce conteaza, acum, sa scrii bine?

4 Responses to “Dudes, please!”


  1. 1 kOoDoO Octombrie 18, 2011 la 3:14 pm

    Credeam ca de acum Oana creaza doar material pentru ladylife, dar ma bucur sa vad ca inca mai scri si a-ici. Esti doar o corporatist-a ascunsa in umbra ipocriziei!

  2. 2 d3vilbabe Octombrie 18, 2011 la 3:51 pm

    cum nene doar ptr ladylife?:)) da’ de superblog nu zici nimic?:)) ca sa nu mai mentionam de restul site-urilor din lista de pe pagina ailalta:))

  3. 3 TAP Octombrie 18, 2011 la 8:13 pm

    iar ti-au murit laudatorii oana ? 🙂


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


