Calculatorul viitorului

Articol scris pentru SuperBlog 2011

Tinand cont ca, acum 30 de ani, nu visa nimeni ca fiecare om ar avea acces la micuta lui cutie cu minuni prin care sa poata sa-si aduca la viata unele dintre cele mai indraznete idei, oare cum are sa arate anul 2080, din punctul de vedere al tehnologiei? Calculatoare care sa ia locul oamenilor, care sa ne gateasca, sa ne regleze intensitatea luminii si sa ne puna melodia preferata in functie de starea noastra de spirit? Parca vazusem printr-un articol, acum vreo doi ani, ca exista asta, deja. Ce-ar fi daca as dispune de o masina a timpului, sa aflu?

In primul rand, ca un Sagetator veritabil cu valente de vizionar, ar trebui sa-mi fi organizat asta, deja. As lasa un bilet, ca, dupa moartea mea, sa mi se pregateasca revenirea. Sa ma astepte un comitet bine ales, care sa-mi prezinte, in primul rand, o cana de cafea calda, fara zahar. E dificil si obositor sa calatoresti in timp si, la fel cum dimineata trebuie sa ma adaptez de la somn la starea de veghe cu o cana de cafea, asa si ei trebuie sa ma ajute sa ma adaptez schimbarilor temporale, dandu-mi lichidul meu pretios.

Si pentru ca orice perioada de adaptare, fie ea aia de dimineata sau aia din viitor, are nevoie de niste tabieturi bine stabilite, sa-mi prezinte manusa sau cipul prin care pot sa am acces la toate noutatile in materie de calculatoare, si nu numai, si sa ma lase vreo 3 zile in pace, pana invat eu tot ce trebuie invatat ca sa am un raport complet. Nu, nici roboteii care vor sa-mi faca masaj sau sa-mi aduca hrana n-au voie sa intre in camera care tine loc de calculator. Bine, hai ca ala care aduce cafea calda cu diferite arome poate. Sa nu uite sa-i puna si cate o prajitura sau ceva dulce pe-o tava, langa cana. Trebuie sa notez asta pe  foaia pe care am sa o las echipei. Cafea, prajiturele si liniste. Oare au sa mai existe bloguri peste vreo 70 de ani? Trebuie sa existe. Oamenii vor sa afle opiniile altora, intotdeauna. De notat: vreau o lista cu cele mai interesante bloguri. Nu, nu ziare. Ziarele scriu numai de bine. Blogurile mai au pe ici, pe colo, o parere sincera.

Si-apoi, vreau 2 ore de pauza in care sa joc Counter Strike 3D. Ce zici? In 2080 nu are sa mai existe Counter Strike? 3D-ul e invechit? Ok, da-mi orice joaca oamenii mari acum. Oh, cum se simte vantul prin par si cum sare caprioara aia de ici colo. De unde stiu ca-i caprioara? Mai copii, pai pe vremea mea caprioarele inca mai saltau pe ici si pe colo si le puteai vedea in realitate. Daca erai ghinionist mai si loveai una daca te prindea noaptea printr-o padure. Da, din cauza ca au fost prea multi ghinionisti au disparut. Si din cauza incalzirii globale.

Ce zici? Nu se simte incalzirea globala? Pai voi nu iesiti din casa? Ah, in 2080 nu se mai iese din casa, deci. Toata lumea traieste intr-o lume virtuala, in care fiecare are acces la toate locurile de pe pamant, daca vrea. Ok, de notat: cand ajung in 2080, vreau sa vad Parisul si Africa. Reale, virtuale, nu conteaza, eu vreau sa le vad. Sa nu uitati de cafea si prajiturele.

Zici ca nu mai am timp si trebuie sa ma intorc in vremea mea? Dar n-am facut nici un raport. Nici nu mi-am dat seama ca folosesc un calculator, de fapt, ca sa fac toate astea.  Mai stau putin, cred, ca-mi place cafeaua. Se pare ca robotelul asta mi-a ghicit preferintele si a facut-o exact cum am vrut eu. De notat: nu te lasa pierduta in peisaj! Afla informatii despre calculatorul ala, totusi!

0 Responses to “Calculatorul viitorului”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


