Cum sa-ti gasesti inspiratia

Mi-am impachetat frumos laptop-ul, vreo doua haine si i-am zis maica-mii ca plec pentru week-end. De atunci sa tot fi trecut vreo 4 saptamani si eu n-am mai ajuns pe-acasa decat sa-mi iau alte haine. Si ce frumoasa-i viata departe de ea. Nu tu intrat peste tine in camera cand esti prinsa in scornit idei noi, nu tu batut la cap ca fumezi prea mult sau ca bei prea multa cafea, nu tu sentimentul mizerabil ca la 26 de ani inca stai cu maica-ta si tre’ sa o tai de-acasa ca la 17 ani cand vrei si tu un moment mai…romantic. Na, cand stai singura cate 8-9 ani si dupa apare cineva care te bate la cap prin peisaj nu-i tocmai usor sa te adaptezi. Mai ales daca nici nu vrei asta.

Asa se face ca am aterizat prin celalalt colt de oras unde nu ma bate nimeni la cap si totul e cam cum vreau eu. Ba, parca de cand am pus broasca aia chinezeasca la intrare si statueta cu Budha spre Est totul merge ca pe roate.  Sunt convinsa ca e doar un mic efect Placebo da’ daca functioneaza n-am de gand sa-l stric. Deci de vina pentru starea mea de bine sunt o broasca din metal cu un ban in gura si o statueta de ghips a lui Budha. Asa.

Numai ca na, pentru cineva care e atat de atasata de camera ei, ca mine, e mai greu sa treci la o alta camera si sa fie totul ok. Asa se face ca primele 2 zile am scris cu laptopul pe brate. Nu mi-a placut.  Apoi, alte 2 zile, am folosit televizorul drept monitor. Puteam sa am 10 documente deschise si tot imi mai ramanea spatiu. Boierie! Nu mi-a placut nici asa ca faceam scurta la gat si ma durea capul de la lumina. Apoi am dat televizorul jos de pe birou, l-am pus pe 2 scaune si mi-am mutat biroul in spatele usii. Acolo era prea intuneric. Dupa 2 zile m-am enervat si am mutat biroul in balcon! Ha!

Aici e coltul meu dom’le! Se uita vecinii de la blocul alaturat ciudat cum stau eu cu patura in cap si cu ochii in monitor cate 10-14 ore da’ uite ce frumos a trecut natura de la vara la toamna si cum se aude vantul suierand. Unde mai pui ca nici nu afum nefumatorii si nici nu ma mai blochez de cate ori il simt ca misca prin camera. Si colac peste pupaza, mai vad si cand s-au uscat rufele. Zen total. Ba chiar mi-am facut si un panou unde-mi lipesc biletele si un spatiu de „primire a oaspetilor” format dintr-un scaun de plaja si un raft de plastic pe care sa-si puna cafeaua. Mai mare dragul.

4 Responses to “Cum sa-ti gasesti inspiratia”


  1. 1 mephala Septembrie 29, 2011 la 2:51 pm

    „Ba chiar mi-am facut si un panou unde-mi lipesc biletele si un spatiu de “primire a oaspetilor” format dintr-un scaun de plaja si un raft de plastic pe care sa-si puna cafeaua.”

    credeam ca panoul unde-ti lipesti biletelele e de fapt spatiul ramas liber pe teveu 🙂

  2. 2 d3vilbabe Septembrie 29, 2011 la 2:52 pm

    =)) ce-ar fi sa-l aduc si p-ala in balcon?:)) eventual mut si patul, sa fiu in totala comuniune cu natura:))

  3. 3 TAP Septembrie 29, 2011 la 6:56 pm

    mare balcon mai ai daca incap toate acolo 🙂 pat + tv

  4. 4 d3vilbabe Septembrie 29, 2011 la 6:57 pm

    mai, cu putin efort cred ca ar incapea un pat de-o persoana aici:))


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


