Fusta mea scurta

Din „Monoloagele Vaginului„:

Fusta mea scurtă
Nu e o invitaţie
O provocare
O indicaţie
Că o vreau
Că o dau
Că mi-o trag.

Fusta mea scurtă
Nu o cere
Nu vrea ca tu
Să mi-o smulgi
Să mi-o tragi.

Fusta mea scurtă
Nu e un temei legal
Pentru viol
Deşi s-a mai întîmplat
Nu mai ţine
În tribunalele de azi.

Fusta mea scurtă, de crezi sau nu
n-are nici o legătură cu tine.

Fusta mea scurtă
Are legătură cu descoperirea
Puterii din gambele mele,
Cu toamna cea răcoroasă şi curenţii de aer
Dintre pulpele mele
Cu a lăsa tot ce văd
Sau depăşesc sau simt
să trăiască înăuntrul meu.

Fusta mea scurtă nu e o dovadă
Că sînt proastă
Sau nehotărîtă
Sau că poţi face orice cu
o fetiţă aşa ca mine.

Fusta mea scurtă e îndrăzneala mea
n-am să te las să mă înspăimînţi
fusta mea scurtă nu face pe grozava
asta sînt eu
înainte de a mă face să mă acopăr
sau să-i dau drumul tivului.
Obişnuieşte-te cu ea.

Fusta mea scurtă e fericire.
Mă simt cu picioarele pe pămînt.
Sînt aici. Sînt fierbinte.

[…]

Dar, mai ales, fusta mea scurtă
Cu tot ce am sub ea,
E a mea.
A mea.
A mea.

0 Responses to “Fusta mea scurta”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


