De citit

În caz că vă întrebaţi de ce scriu atât de rar aici, răspunsul e „pentru că mi-am găsit alte colţuri în care mi se dă mână liberă să mă exprim.” Astfel, ce aş fi scris aici dar deja am scris acolo e:

Despre gelozie şi neîncredere în sine: aici.

Despre o voce preferată din muzica românească: aici.

Şi despre modă, un subiect despre care abia încep să învăţ, dar care m-a prins repede în mrejele lui: aici.

O revistă care merită efortul şi pasiunea, dar şi timpul necesar citirii ei. Iar dacă vă gândiţi că îi fac reclamă doar pentru că lucrez acolo, vă înşelaţi. N-aş fi acceptat să lucrez la ceva care nu mă atrage, cu care nu mă identific. Acordaţi-i atenţia necesară şi vedeţi ceea ce înţeleg eu prin artă, stil de viaţă şi femei puternice.

0 Responses to “De citit”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


