Să atrag atenţia, să nu atrag?

De data asta nu mai fac cum am făcut cu profa aia agramată din sesiune.

Ia ziceţi-mi voi: să presupunem că cineva te plăteşte, tu scrii articolul, îl dai la publicat, şi când arunci şi tu un ochi pe el, la ţigară, vezi că cineva te-a corectat. Şi a „corectat” ceva corect, transformand în ceva greşit.

Ca de exemplu a schimbat „câteva zeci de ani” în „câţiva zeci de ani”. Ceea ce e greşit, pentru că în cazul ăsta „zeci” e numeral cu valoare substantivală şi deci el e cel cu care se acordă adjectivul şi nu „ani”. Şi na, în obsesia mea gramaticală, asta mi se pare destul de grav. Fixisme de om nebun.

Şi sub articol şade numele meu. Deci io, dacă tac şi las aşa, când îl arăt în portofoliu mi se zice „io-te ce agramată eşti, bă”. Dacă nu tac, iar e rău că na „zici ca şefu’, faci ca şefu”. Dacă schimb aşa, subtil, că tot am funcţia de edit la îndemână, oare mi-o sări cineva în cap..?

Later edit: Am editat. Tac. Daca cineva imi sare in cap dau explicaţia şi-mi bag piciorul dacă nu ştie să accepte că a greşit. Până la urmă, plătită sau nu, e ideea mea explicată acolo, cu numele meu (pe muzica mea).

0 Responses to “Să atrag atenţia, să nu atrag?”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


