Recomand

Dacă l-aţi ratat, vă recomand să vedeţi meciul Manchester-Arsenal. Să vedeţi un spectacol de zile mari, o atitudine a suporterilor extraordinară şi o voinţă deosebită. Dacă tot nu v-am convins, sunt sigură că am să vă conving când am să vă spun că scorul a fost de 8 la 2. That’s right! 8-2. Acum fuga dragi iubitori şi non-iubitori de fotbal şi căutaţi-l pe net.

5 Responses to “Recomand”


  1. 1 TAP August 31, 2011 la 11:39 am

    ce microbista te-ai facut 🙂

  2. 2 d3vilbabe August 31, 2011 la 11:44 am

    nu microbista. da’mi place fotbalul si stiu sa apreciez cand vad un joc adevarat. imi place de mult, doar ca nu-s genul care sa vad meciuri chiar si daca n-am chef de ele.da’ daca am chef, ma cert cu arbitrul la offside:))

  3. 3 TAP Septembrie 1, 2011 la 12:30 am

    urmareste meciurile barcelonei 🙂 sigur te faci microbista 😀

  4. 4 cr@py Septembrie 3, 2011 la 9:39 pm

    :))))))))))))) asta chiar e buna
    hai la meci Steaua – Schalke :)))))

    CR@PY

  5. 5 cr@py Septembrie 3, 2011 la 9:40 pm

    sunt la munca dar scap eu :)))=)))


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


