Vorbind cu prietenul imaginar

Sâmbătă noaptea, ora 12:

Eu: ieşim doar puţin, cât să admirăm oamenii…
El: Da, ne-ar prinde bine…
Eu: Nu bem nimic. Mergem pe modul chill..
El: Da, chill, aşa…
Eu: Nici nu ştiu de ce m-am îmbrăcat aşa, că n-am chef să fiu văzută…

În Dublin:
Bunţi, bunţi, bunţi!
Eu: Ce de căcat e muzica în seara asta…
Eu: Nu mă atrage deloc…
Eu: Stau chill şi sprijin un perete…
El: Bei o bere?
Eu: Da…
Eu: Doar una, că e cald aici. Ar putea să fie şi o apă minerală, da’ mai bine o bere că poate-mi place şi mie muzica…
Eu: Ce fire de rahat sunt şi eu. Dacă nu-mi place muzica nu pot să mă distrez fără să beau ceav. Zi şi tu…
Bunţi! Bunţi! Bunţi!
El: În seara asta faci o poză cu mine.
Eu: Nu.
El: De ce?
Eu: Nu-mi place să apar în poze.
Eu: Stau jos şi mă uit la oameni.
Eu: Ce adunare de corporatişti aici.
Eu: Toţi la cămaşă, trecuţi de prima tinereţe, dansează ca să nu stea pe loc…
Eu: Pe gagica asta o dor picioarele. Se vede după cum îşi mişcă degetele în sandale.
Eu: Cred şi eu, talpă de plută de 13 centimetri…
Eu: Păi ăia e pură inchiziţie, că talpa aia e cea mai de căcat şi mai puţin flexibilă. Săraca…
Eu: De ce ţi-ai lua nişte papuci inventaţi pentru tortură în club?
Eu: Păi ar fi trei motive: că eşti într-o relaţie şi eşti nesigură pe tine, că vrei să agăţi şi eşti nesigură pe tine sau că eşti nesigură pe tine şi atât.
Eu: Dacă ai fi sigură pe tine în mod sigur n-ai avea nevoie să treci prin chinurile iadului ca să fii sigură că arăţi bine…
Eu: gagica aia de sus are mişcări de animatoare.
Eu: în mod sigur a fost sau este animatoare.
Eu: Cred că a fost şi acum îi este dor de vremurile alea.
Eu: sau poate a învăţat mişcările de la o animatoare.
Eu: mai mult ca sigur a fost animatoare.
Eu: Nu mai este pen’ că o animatoare are mai multă grijă de corpul ei.
Eu: Oare acum vreo 2 ani erau animatoare?
Eu: şi gagica asta are un complex de superioritate.
Eu: uite cât de sigură pe ea vorbeşte cu ăla.
Eu: şi cât de ţanţoşă stă…
Eu: şi cât de nasol şi-a ales rochia de azi. Modelul ăsta îi scoate burta în evidenţă..
Eu: Mi-aduce aminte de prietena unei cunoştinţe care avea aceleaşi gesturi, aceeaşi formă şi vorbea de-ţi venea să-i dai câte una pentru fiecare cuvânt. Sux…
Eu: Ciudat cuplul ăla…
Eu: Ea pare atât de îndrăgostită şi agăţată de el şi el atât de indiferent şi plictisit…
Eu: la fel ca…
Eu: la ce naiba îi mai ocupă timpul femeii?!
El: Mai vrei o bere?
Eu: Da.
Eu: Ce drăguţ…
Eu: Câţi ani o avea tantea asta? 40?
Eu: cred că aporape de 40. Şi câtă energie are…
Eu: Doamne, cum se bucură de muzică.
Eu: Pare atât de fericită că e aici…
Eu: Ăla o fi barba-su’?
Eu: cască…
Eu:ia uite mă, ea se chinuie să-l înveselească şi să se facă plăcută şi el cască şi se uită plictisit…
Eu: un fel de „ce căcat caut eu aici, la vârsta asta?!”
Eu: Bp, mă deprimă ăsta. Femeia e mai interesantă.
Eu: băi cât chef de viaţă are!!!
Eu: Mă mişcă şi pe mine.
Eu: bre, ştii ce n-a băgat în seara asta?
El:..?!
Eu: Michael Jackson.
Eu: a dracu’ bagă muzica asta numai înainte să înceapă petrecerea şi la sfârşitul ei.
Eu: în rest mă plictisesc cu bunţi-bunţi fără sens.
Eu: până la urmă m-ai prostit să apar în poză…
Eu: eu tot mă uit şi nu înţeleg ce caută boşorogii ăstia libidinoşi la masă cu puştoaicele astea.
Eu: tot caut un semn că ar fi vreun unchi venit în vizită, de care n-au putut să scape.
Eu: că altfel e prea scârboasă imaginea.
Eu: dreq. Oare nu li se face greaţă?
Eu: le atârnă pielea şi au burtă.
Eu: hh.
Eu: Ha! Muzică bună!
Eu: Oh shit! Red Hot Chili Peppers! Oare or lăsa şi partea cu chitara?
Eu: pe dracu’…Uit5e ce mutre de plictisiţi au ăştia.
Eu: E de căcat total locul ăsta: oameni de căcat, muzică de căcat, atmosferă de căcat, prea multă lumină de căcat…
Eu: Da’ e singurul loc deschis până la mijlocul lui Septembrie.
Eu: ..încă două săptămâni.
Eu: Dacă nu-mi place piesa care vine mergem? Mă plictisesc.
Eu: Nu-mi place.
Eu: Tu ai mai sta, hmm?
Eu: Eu nu.
Eu: Aia e, te superi, n-am ce-ti face, da’ mă plictiseşte teribil locul.
Eu: mda, a fost o seară chill. poate week-end-ul viitor mergem prin altă parte, totuşi…

0 Responses to “Vorbind cu prietenul imaginar”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


