Ce-am mai văzut

În primul rând asta:

Şi-apoi aseară, colindând pe toate cărăruile umblate şi mai puţin umblate ale Buciumului, am ajuns, din greşeală, în curtea unei mănăstiri. Piatra Seacă parcă se cheamă. Şi-apoi să vezi acolo cum stăteau preoţii şi călugării la taifas, cu PET-ul de 2 litri de bere la picior. Mai mare dragul. Pare-se că numai pentru noi, pământenii, miercurea e seară moartă.

Şi sâmbăta trecută am dat-o puţin în bară. Eu când mă ameţesc puţin, numai Sfânta Păpădie mă mai poate opri să spun ce am pe inimă că eu nu reuşesc. Aşa se face că, fiind prin baie pe la Dublin, mă întâlnesc cu o fostă colegă care, de altfel, e o fată foarte finuţă şi drăguţă din fire. Saluturi, complezanţe, treburi, la care mă întreabă:

-Am văzut că ai fost plecată. Cum a fost?
-Superb, cea mai mişto vacanţă. Tu unde ai fost vara asta?
-Ei, eu pe la mănăstiri, chestii d-astea…
-Da, se vede după lungimea fustei…

Ei, mai repar-o Oana acum dacă mai poţi. Am încercat eu să o dau cumva să sune mai bine da’ chiar n-aveam cum. O comisesem. S-o fi supărat, nu s-o fi supărat, n-am ce face. Eu doar am zis adevărul acolo. Mai „brutal” aşa, da’ na, îţi asumi răspunderea din moment ce te hotărăşti să vii cu fustă sub genunchi la 25 de ani, în club. Şi-apoi mă ştie ea bine, că doar a stat 4 ani pe lângă mine… Sper. În fine.

În rest n-am mai făcut nimic drăguţ săptămâna asta. Ba da. Tot sâmbătă am pierdut un pariu prin care a trebuit să gătesc toată săptămâna. Eu. Şi din cauza asta, la un moment dat, am zis să fac prima tocăniţă de cartofi din viaţa mea. Cum a ieşit tocăniţa aia? Genială. Mâncai de poftă, nu de foame, şi după ce terminai farfuria pocneai din limbă a şi mai multă poftă. Da’ bine, alta nu mai fac anul ăsta, oricât de fantastic mi-ar fi ieşit mie prima. Am treburi mai bune de făcut decât să stau lângă cratiţă. Şi plus de asta, mai sunt doar 3 zile în care tre să gătesc şi după se termină săptămâna. Să vezi răzbunare atunci…

0 Responses to “Ce-am mai văzut”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


