Clasa a 4-a fail

Jurnalism de calitate. Restul e Cancan.

P.S. Şi la voi tot la fel de penibil merge netul sau nu ştiu ăştia cum să mă trimită mai repede la culcare?

Later update, am dat scroll în jos şi am văzut şi mai multe:

2 Responses to “Clasa a 4-a fail”


  1. 1 Ark August 23, 2011 la 10:09 pm

    Pai da’ oricum cancan nu are cititori pretentiosi. Ca si libertatea de altfel. Desi sunt publicatiile cu cel mai mare tiraj, iar site-ul cancan.ro parca are cei mai multi vizitatori din Romania. Desigur, s-ar putea sa ma insel, dar nu cu mult. In orice caz doar „pleava” citeste asemenea mizerii,specimenele gen(citez):”manelele ie viata mea”. Cautati pe google sa vedeti specimenul. Sunt convins ca cei mai multi dintre cititorii cancan nu au un iq cu mult mai mare decat respectivul. Asa ca ce pretentii sa ai sa mai scrie si corect un articol. Cum sa nu-i iubesti?!

  2. 2 Alexa Septembrie 1, 2011 la 11:26 am

    Din targetul cancan nu-si da nimeni seama…numai specimenele care mai au respect de sine si care vorbesc si scriu corect romaneste au palpitatii cand vad tembelisme. eu la 20 ani eram secretara si duuuamna director comercial imi lasa post-it-uri pe birou sa comand „metrii de…” si „cuti de …” mi-e sila ❤


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


