Question

Mă uit acum la pozele de la Transylvania Calling, pen’ că na, aşa e când vrei să ajungi şi n-ai cum… Măcar privirea să ţi-o clăteşti. Şi în minte-mi răsare întrebarea următoare:

De ce, pentru numele Sfintei Păpădii, după 22-23 de ani, tre’ să-ţi mai manifeşti preferinţele muzicale prin îmbrăcăminte şi, în general prin atitudine?!! Îmi zici „legalizaţi marijuana” şi îmi apari cu tricouri cu frunza pe spate şi tu zaci printr-un şanţ nebărbierit de 5 luni şi fără să fi văzut apa de 3?! Păi cum dracu’ vrei să te bage cineva în seamă? De băgat te bagă da’ ca să-şi facă o cruce mare şi să zică „Vezi, Ionel, mamă, ce păţeşti dacă fumezi marijuana şi asculţi muzica asta de drogaţi?!”

Idem pentru rockeri, hip-hoperi, rapperi şi ce mama naibii mai sunteţi pe-acolo, în libertate. Deci bă copii. Eu am convins oameni să treacă de la manele la rock, da’ nu arătându-le ce teribilistă şi ce „rebelă” sunt eu ci explicându-le care e farmecul rock-ului. Idem pentru psy, idem pentru rap, idem pentru trip-hop. Că dacă te uiţi la mine nici n-ai zice că-s aşa exclusivistă cu ce-mi aude urechea. Voi ce căcat faceţi în afară că-mi îngreunaţi mie munca?

1 Response to “Question”


  1. 1 inapt August 19, 2011 la 12:26 pm

    mda… se pare ca era conditie obligatorie sa mergi imbracat ca o puma la festivalul respectiv…
    pe de alta parte, nu inteleg cum poti sa ai 25 de ani, sa te imbraci in felul ala si sa ai pretentia de a fi luat in serios.


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


