Pe unde am mai umblat weekend-ul ăsta

N-am mai ajuns la Plan B… Heh… Da’ nici în Iaşi n-am stat. Aşa că am fost şi ne-am făcut de cap prin

…Gura Humorului:

…Suceava:

…Vaslui:

…şi Bârlad:

8 Responses to “Pe unde am mai umblat weekend-ul ăsta”


  1. 1 mephala August 16, 2011 la 9:32 am

    ai ceva poze…ai putea participa si tu la:
    http://www.clubulfoto.com/concurs/
    🙂

  2. 2 TAP August 16, 2011 la 9:54 am

    frumos la gura humorului, as vrea si eu sa ma duc :))

    sau nu !!!!!!!!

  3. 3 EsCa August 16, 2011 la 12:08 pm

    Da….gradina zoologica din Barlad ,ai prins poze frumoase ,dar daca mergi acolo e cam trist ,animalele nu au mai mult de o cusca de 3X3 sau oleaca mai mare .

    P.S> Sa-ti trimit poze de la Toulouse…sa vezi acolo spatii deschise pt animale

  4. 4 Mircea Boiuru August 16, 2011 la 3:04 pm

    ce expresiva e maimutica aia, ti se face pielea creatza…

  5. 5 d3vilbabe August 16, 2011 la 3:10 pm

    @esca: dap, acelasi gust amar il aveam si eu cand am iesit de acolo.
    @ mircea: s-o vei cum nu-i convenea ca i-am dat frunze uscate sau cum multumea din privire cand i-am dat frunze verzi.

  6. 6 d3vilbabe August 16, 2011 la 3:10 pm

    @mephala… ia sa arunc un ochi ca de poe nu duc lipsa:P

  7. 7 TAP August 16, 2011 la 3:41 pm

    oana nu ti-e foame ?

  8. 8 d3vilbabe August 16, 2011 la 3:42 pm

    nu-mi merge bine tastatura laptopului si mi-e lene sa o aduc pe cealalta in pat.


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


