Costineşti, partea a 2-a

N-am stat prea mult prin Costineşti, dar totuşi am câtve poze să vă arăt. În mare parte am băut, ne-am distrat şi n-am dormit mai deloc, de i-am făcut pe cei care erau cu noi să se întrebe cât mai rezistăm. Când au zis şi ei că ne băgăm şi noi la somn, ne-am furişat la 2 noaptea din cameră şi ne-am dus la party. În rest am umblat hai-hui, pe unde se putea mai mult.

Într-o seară ne-am întâlnit cu Gabi. De fapt asta s-a întâmplat în seara de care vă spuneam mai sus şi în care planul era „Ieşim o oră, bem un suc că mâine avem de condus, şi venim la somn înapoi.” Pe dracu’ iar ne-a prins dimineaţa la Cortu Alb făcând pe delfinii, de data asta în costum de baie, şi fără restul hainelor pe noi. Ba chiar am descoperit un colţişor în care berea era 3 lei, Jagermeisterul vreo 4 şi patroana pusă pe agăţat.

În altă zi, tot la Costineşti, ne-am plimbat cu vaporaşul până la epavă, care-i furată pe jumătate:

Mai era un locuşor simpatic, cu shot-uri, pe lângă care, de câte ori treceam, băgam câte un Jager. Noroc că ducem, că de fel suntem plimbăreţi…

Tot la Costineşti am descoperit adevăratul doggy style:

În rest, să vă mai arăt vreo 2 poze şi trec la lucruri mai interesante că deh, de Costineşti e sătulă toată lumea…

0 Responses to “Costineşti, partea a 2-a”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


