Vacanţa perfectă

3200 de kilometri, 2 oameni, 2 saptamani. Asta a fost şi despre asta am de gând să scriu în următoarele…multe zile, până plec iar, la concertul Plan B de la Bucureşti. Am cam 10 GB de poze, 6 GB de video şi o mie de poveşti de spus.

Mi-am ieşit din personaj de tot şi am intrat în altul: călătorul. Fără nici un fel de grijă, fără stress, fără casă, dormind prin iarbă sau prin camere de hotel, de multe ori nedormind deloc, obosită, epuizată, cu foame de văzut mai multe, am ajuns să admir România, Renault Megan-ul şi un om ca mine. Nu, nu sunt singura de genul ăsta.

Am avut un înger păzitor pe bancheta din spate şi i-am rămas recunoscătoare unui şofer necunoscut care cu un simplu flash dat din greşeală, sau poate pentru că văzuse în oglinda retrovizoare nebunul intrat în curbă, ne-a făcut să încetinim viteza şi să avem astfel timp să frânăm. Altfel, probabil eram şi eu înger păzitor pe vreo banchetă acum.

Cu siguranţă unii oameni n-ar trebui să aibă permis şi nici copii. Am văzut copii de un an cu capul sucit şi lăsat să atârne, sau sărind prin faţa maşinii, am văzut întreceri între tiruri, din care unul pe banda noastră, tirişti care se aşteptau să trecem pe sub ei sau şanţuri de aproape, pentru că anumiţi şoferi de dubă se uitau în cu totul alte părţi. Traficul e îngrozitor dacă mă întrebaţi pe mine şi mai ales în zonele de intensitate maximă, ca Bucureşti sau Constanţa. În Constanţa, atunci când vrei să te încadrezi în trafic, scoţi întâi maşina pe jumătate din intersecţie, apoi te uiţi în partea opusă din care vin maşinile şi abia pe urmă în aia în care trebuie. Totuşi, n-am păţit nimic. După cum spuneam, cineva de sus (şi cineva de jos) a vrut să-mi dăruiască cea mai perfectă vacanţă.

Am văzut şi oameni stresaţi, nervoşi, frustraţi, complexaţi, însă am încercat să ne ferim cât mai mult de ei. Unde nu se putea, încercam să îi împăcăm, iar dacă nici aşa nu se putea, ne retrăgeam în lumea noastră.

Traseul a fost ăsta + Bulgaria:

Mai pe scurt: Iaşi- Costineşti- învârtit pe-acolo- Albena – Varna -Devnya- Provedia- Veliki nush-cum- Kaliakra- Vama Veche – Olimp- Constanta- Buşteni- Sinaia- Babele- Peştera Ialomiţei- Bran- Râşnov- Sighişoara- Transfăgărăşan- Curtea de Argeş- Bucureşti- Constanţa- Năvodari- Iaşi. Tot ce e posibil să mai fi uitat ceva dar am să-mi mai aduc aminte pe măsură ce vă povestesc şi mă uit la poze.

Dacă vă întrebaţi de costuri, pun pariu că am ieşit mai ieftin decât mulţi alţii care au fost o săptămână la mare. Toată treaba asta, pentru două persoane, a costat undeva la 2000 RON, hai 2500 RON, cu tot cu biletele la The Mission. Rămâne să updatez după ce aflu informaţii noi. Nu ne-am abţinut de la nimic din ce-am vrut, dar adevărul e că nici nu am vrut prea multe. Şi al doilea adevăr e că am avut şi baftă la cazare ieftină şi bună, la o maşină genială care consumă doar 4,5 % motorină şi n-a făcut nici un pâss, indiferent prin ce şanţuri am băgat-o, la amici bucătari şi la produse ieftine şi cu gust bun. V-am zis eu de îngerul ăla păzitor. Sau pur şi simplu poate suntem noi oameni echilibraţi, cărora nu le trebuie prea multe să fie fericiţi.

Am plâns de 3 ori de emoţie, eu, omul care nu plânge nici când are cele mai tâmpite probleme pe cap. Dar despre amănuntele astea în posturile care urmează. Acum vă las cu apusul de soare pe care l-am filmat pe drumul de întoarcere.

1 Response to “Vacanţa perfectă”


  1. 1 Iahim August 9, 2011 la 12:42 pm

    Ce melodie se aude in filmulet?


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


