Imaginea perfectă

Am găsit locul perfect de pe pământ. Din păcate n-am mai avut baterie nici la telefon şi nici la aparatul foto să vă fac nişte poze ca să vedeţi, dar vă asigur eu că mi-au dat lacrimile instant când am ajuns la Cape Kaliakra, la apus.

Căutaţi pe Google şi convingeţi-vă singuri. Adăugaţi la imagini nişte delfini şi lumina roşiatică a unui apus, oboseala de 2 zile şi fericirea dată de libertate, o persoană care să vă ţină în braţe şi care să îţi citească gândurile şi un vânt încet care să vă fluture părul şi o să înţelegeţi ce-a fost cu ochii mei în lacrimi.

Azi vreau înapoi acolo. Desigur, azi nu se ştie dacă are să mai fie la fel de emoţionantă şi perfectă imaginea, dar măcar am să am poze.

0 Responses to “Imaginea perfectă”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


