„Vând casetofonul…”

De aici m-am luat cu titlul, da’ sunt sigură că v-aţi prins deja, că doar ne aflăm între melomani. Oh, cât adevăr…

Deci. Ne enervăm, împachetăm  costumele de baie, adidaşii, laptopul, 2 tricouri şi un prosop, scuturăm rucsacul de praf, şi pe-aici ne e calea. Să nu uităm de tocuri totuşi că nu se ştie când tre’ să arăţi bine. Eventual dacă te mai opreşte rutiera pentru 100+/oră.

Traseul e cam ăsta:

Duminică seara plecarea din Iaşi, răsărit la Costineşti, plajă pe-un petic de nisip, petrecere seara, bătut pe Gabi la cap să ne întâlnim să bem o bere, că nici la mare nu scapă de mine, pierdut timpul în cele mai frumoase moduri cu putinţă, evitat dramele, eventual cu haz de necaz, hai şi muncă 2 ore pe zi că na, trebuie,  Transfăgărăşan, stat cu picioarele în iarbă, Iaşi probabil, refresh 2 ore, Năvodari, Moby, Paul van Dyk, Liz. Pentru că mor de dorul ei.

Aşa că mă scuzaţi 2 saptămâni da’ mai rar cu prezenţa aici. Probabil, dacă are să ducă modemul, am să vă arăt poze de am să vă satur. Dacă nu,  să ştiţi că-s bine, cu fundul în nisip, făcând castele de scoici ziua şi sex nebun şi ud noaptea. Pentru că merit. :))))

„Mă-ntorc la tine beat, după o lună…Cu marea-n suflet şi cu scoica mea….” (Ştii că iarna tu eşti marea mea…)

1 Response to “„Vând casetofonul…””


  1. 1 Liz Iulie 23, 2011 la 12:37 pm

    Te asteeept!!!! You made my day. Thanx 😀


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


