Mă bate Google

M-au ajuns blestemele pentru că am făcut mişto de el zilele trecute. Vorba aia „nu muşca mâna care te hrăneşte”.

deci:

Eu chiar nu ştiu cum să scap de treaba asta nouă şi dacă ştie careva şi mi-ar spune şi mie, tare recunoscătoare aş fi. Adică îmi dă rezultatele paginilor scrise în română, când eu aş vrea ceva gen CNet sau mai ştiu eu ce site oficial. Nu merge cu schimbatul locaţiei, că-mi cere locaţie în românia, la limbi e selectat „în orice limbă”… ce-ar mai fi de încercat şi nu-mi dau eu seama..? Cu cât mai repede îmi răspundeţi cu atât mai bine.

2 Responses to “Mă bate Google”


  1. 1 luvieere Iulie 22, 2011 la 10:14 pm

    Dacă încerci să cauţi pe google.com în loc de google.ro, tot aşa îţi apar rezultatele?


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


