Cum să ajungi ca un boschetar. Ghid practic, în 3 paşi.

Tot vă amăgesc de 3 zile că vă povestesc ce s-a întâmplat în weekend şi tot n-o fac. Ba chiar am adunat şi aseară poveşti noi aşa că ar cam fi cazul să mă ţin de cuvânt. Nu?

Cu ce începem? Cu sâmbătă că pentru vineri am un…lapsus. Deci sâmbătă. Zi liberă, fără muncă, fără ore de trezit, fără termene limită şi mai ales fără ploaie. Sar peste povestea în care am căutat  prin tot oraşul o crâşmă cu ceva populaţie la bord şi ajung la aia în care după crâşma numită Master, noi aveam chef încă de distracţie. Mă, da’ atâta energie ce aveam în mine pe la 4 dimineaţa că iepuraşii din reclamele de la Duracell s-ar fi lăsat de meserie dacă m-ar fi văzut. Aşa că după obişnuita cafea din Fundaţie, unde am cules povestea cu Piţulica şi Dobrovăţ, ne-am dus prin Hand.

Hand-ul ăsta a fost în tinereţile mele, în era dinozaurilor, unul din „I preferitti”.  Numa’ că de atunci s-a mutat, eu am trecut la cealaltă tinereţe şi am cam uitat de el. Şi-acum iată-mă iar, zburând pe Death in Vegas – Dirge, dând din cap pe Limp Bizkit şi murind de cald. Pe bune că acolo se poate muri. La un moment dat am fost nevoită să mă opresc din zburat şi să ies afară că nu era destul oxigen. dacă vrei să faci saună, te duci acolo şi o faci stilat. Şi totuşi, nici Hand-ul nu-i raiul meu, aşa că pe la 6 (cred),  lumea a început să plece. Noi după ei. Afară lumină, noi pe The Glitch Mob -Nalepa Monday şi Tarantula de la Pendulum, energia încă la cote maxime. Da’ un’ să te mai duci la ora aia, duminica dimineaţa? Hai la Ciric.

La Ciric lumea ieşea din Skin pe 4 cărări, gagicile împiedicându-se pe tocuri de 12 prin hârtoapele alea, gagiii sprijinindu-se unii de alţii, noi cu D’n’B la maxim printre ei, făcându-le galerie. Cred că s-au panicat puţin, că am văzut vreo două împuşcături din priviri.

Am ajuns noi la loc de linişte şi verdeaţă, am scos o pătură şi ne-am pus pe privit balta. Shosho  s-a aşezat vreo 10 metri mai încolo, supărat pe viaţă, făcând galerie tacită unui pescar. Superbă balta, superbă lumina, superbă muzica, somn. După ceva ore, îmi vine un miros de grătar în nas şi mă trezesc. Soarele sus pe cer, eu bronzată pe picioare cu urme de sandale. Nu râdeţi da’ am 2 cruci mari fix acolo unde n-am cum să acopăr deloc.

-Unde-i Shosho?  Eu am adormit.

-Şi eu am adormit.

-S-o fi dus acasă?

-Cum să meargă până în Tudor pe jos în starea aia?

-Da’ doar n-o fi adormit prin boscheţi p-aci.

-Mergem să-l căutăm?

-N-are cum bre, nici chiar aşa boschetar ca noi nu e.  Mda, da’ telefonul şi cheile mele sunt la el, banii, care or mai fi au rămas tot la el, eu ce fac? Dă telefonul să-l sun.

Am sunat pe-al lui, i-a murit după primul ţârrr. Telefonul. Sun pe-al meu. Numa’ ca al meu are o sonerie pusă special sa nu ma deranjeze prea tare din momentele mele de meditaţie asupra scopului vietii, aşa că există o şansă de cam 2% ca cineva care n-a dormit de vreo 3 zile, care a dansat o noapte întreagă şi care cu 2 nopţi înainte dăduse limitele alcoolmetrului peste cap sa îl audă.

-Hai…facem o tablă.

-Hai.

-Hai sa-l mai sun o dată, poate, poate…

-Shosho, ‘tu-ţ mutra aia, trezeşte-te că vreau acasă.

-Hai mai dăm o tablă.

-Măi, ăsta sigur a plecat acasă. Oare care o fi numărul lui Didi?

-Hai să-l mai sun o dată.

Pe la al 19-lea apel, sună Shosho înapoi. Slăvită fie Sfânta Păpădie!!!

-Unde umbli flăcău?

-Hai că vin acum.

-Unde vii?!

-La maşină.

-La care maşină?! Da’ unde eşti?

-Vin acum.

-Tu nu eşti sănătos.

Dormise omul pe insuliţă, la Ciric, pe bancă. Avea două urme de bară pe faţă şi mirosea a grătar de la oamenii care pregăteau de-ale gurii în jurul lui.

-Ia uite bre, sunt alţii mai boschetari ca noi.

Rupt era. Ruuuupt. Cu urme de iarbă pe tricou, faţa în colţuri, ochii roşii şi pierdut în spaţiu. A venit, s-a trântit pe pătură şi  a semi-adormit la loc.

Într-un final am ajuns şi noi acasă, ne-am dat un Refresh şi am plecat la concert. Viaţă de student… pe la 40 de ani tot scuza asta o să o avem oare?

Şi poze, normal…

0 Responses to “Cum să ajungi ca un boschetar. Ghid practic, în 3 paşi.”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


