Ca ţaţele, de-ale rutierei

M-am dus să-mi iau ţigări şi în timp ce eram eu pe-afară văd maşina poliţiei alergând şi ţipând după o altă maşină care n-o băga în seamă. Mi-am luat ţigările şi am venit în casă.

Mă uit la statusul lui mircea care spune cam aşa: „poliţia rutieră: „trage dreapta în morţii mă-tii (păcurari, ora 17:55)”

Drept concluzie: ăla până în Fundaţie tot n-a oprit şi poliţia rutieră a aplicat planul B, desigur, învăţat la Academie. Că poate ăla se intimidează dacă-l înjură de mamă şi opreşte. Cum să nu-i iubeşti?

0 Responses to “Ca ţaţele, de-ale rutierei”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


