Minte de poliţai

Măi, mie-mi place să conduc. Şi pe deasupra mai sunt şi un pic vitezomană cred. Oricum mai mult de 80 n-am băgat niciodată, că n-am avut unde, şi ăla cu risc mare.

Da’ azi m-a luat pe mine, aşa, un chef de învârtit volanul şi cu mărinimia unui şofer m-am dat şi eu puţin prin Botanică. Da’ şi acolo loc mic, drumul scurt, nu mi-a ajuns.  Aşa că ne-am mutat în parcare la Era, unde-i loc berechet. Şi cum făceam eu acolo cerculeţe, mai rapide, mai mici, mai în zig-zag, învârtindu-mă pe lângă stâlpi, am căpătat mai mult curaj şi am mărit un pic viteza. În curbă.

Acum spuneţi-mi voi, dragii mei, dacă vedeţi o maşină că se învârte printr-o parcare goală care-i primul lucru care vă trece prin minte?  Că şoferul învaţă să conducă, nu? Da’ nu tuturor le merg rotiţele cum trebuie. Cum mă învârteam eu acolo, la vreo 50 la oră cred, când aproape să termin curba, că trebuia să trag tare de volan ca să nu nimeresc vreun stâlp, deodată ţâşneşte în faţa mea un nene cu maşina, venind de-a dreptul, pe mijlocul parcării, cu ceva viteză şi el.

El semne de frână ioc, eu fără carnet, noroc că n-am gândit situaţia că mă panicam şi pacheţel eram amândoi. Nenea de lângă mine se blocase. Da’ n-am avut nici măcar o palpitaţie că a intrat instinctul: tras stânga de volan, frână la vreo 10-15 centimetri de botul lui (n-am oprit motorul, ha!- şi asta-i waw că eu am o problemă cu apăsatul ambreiajului-n-am răbdare neam să-l gâdil) şi mi-am luat înjurăturile de rigoare cu stoicism. Să-i zic ăluia că-i prost că dacă mă vede că învăţ şi-s în curbă cu viteză nu tre’ să vină în direcţia mea? Nu puteam. Şi dacă era prost, apoi prost să fie până la capăt: de ce să vorbească el cu mine, care conduceam? Doar nu-s decât o femeie neştiutoare… S-a adresat lu’ nenea de lângă.

-Da’ aici o înveţi să conducă?!  ‘

-(Da’ unde vrei să înveţe? Pe autostradă?) Ne cerem scuze.

-Are carnet?

-Are.

Şi a plecat. A parcat maşina pe locul de  handicapaţi (câtă sinceritate) şi când a venit nenea paznicul să-i atragă atenţia i-a arătat legitimaţia de poliţist şi a zis să ne dea afară de acolo că omorâm oameni. Deci tot eu, săraca, vinovată, care nu făceam decât să-mi văd de cerculeţul meu acolo. Că el e poliţist, dom’le. Măcar eu am avut instinct, aşa neştiutoare şi femeie cum eram eu, ca dacă era după el vă scriam acum de pe patul de spital. Şi se mai supără unii când le spui bancuri cu poliţişti…

10 Răspunsuri to “Minte de poliţai”


  1. 1 TAP iulie 9, 2011 la 12:35 pm

    nu stiu care a avut curajul sa-ti dea masina s-o conduci :)) eu unul nu ti-as da-o nici daca m-ai plati 😀

  2. 2 d3vilbabe iulie 9, 2011 la 12:36 pm

    ai fi surprins cât de bine conduc 🙂

  3. 3 Nefraim iulie 9, 2011 la 12:43 pm

    asta zic toate femeile 🙂

  4. 4 d3vilbabe iulie 9, 2011 la 12:44 pm

    da’ eu nu-s toate femeile. 🙂 fii atent că tura de azi m-a convins să-mi iau permisul.

  5. 5 Nefraim iulie 9, 2011 la 12:45 pm

    sa ne ierte dumnezeu…

  6. 6 d3vilbabe iulie 9, 2011 la 12:47 pm

    ce-mi plac mie oamenii care afirmă ceva doar pe baza stereotipurilor. m-ai văzut cum conduc ca să poţi să zici asta?:)

  7. 7 Nefraim iulie 9, 2011 la 12:49 pm

    nu, dar eu functionez pe principiul „pana nu vad nu cred”, iar pana acum nu am vazut nici o femeie sa conduca bine

  8. 8 TAP iulie 9, 2011 la 3:20 pm

    sa ma anunti cand ai luat permisul sa-mi cumpar elicopter 😀

    am vazut femei care conduc bine

    astept sa iei permisul si dupa aia ma mai gandesc daca o sa-ti dau masina sa vad cum conduci 🙂

  9. 9 seul iulie 10, 2011 la 7:47 am

    am o prietena in ticau ce conduce de rupe, ba chiar da lectii la multi „rai” ce bat copoul in fiecare zi, deci sunt si tipe care stiu cu ce se mananca….cat despre invatatul cu masina prin parcare pe la era, kaufland, etc. ar trebui s-o lasi mai moale ca iti pot face si dosar penal baietii daca nu ai permis deoarece e loc public….in gradina botanica nu e frumos cu masina din alte considerente(nu cred ca trebuiesc mentionate)….asa ca pe bucium prin padure:))

  10. 10 Mariuca iulie 10, 2011 la 9:39 am

    Parcarea de la Era este loc privat 100%, asa ca poti intra in belele doar daca se intampla vre-un accident mai grav… Nu ca as incuraja condusul fara carnet.

    Cat despre condusul femeilor, uitati-va in trafic. O sa vedeti femei la volan care conduc bine, mai putin bine, dar uitati-va mai ales la barbati. Femeile sunt mai responsabile, pe cand barbatii, majoritatea, sunt foarte siguri pe ei si conduc foarte agresiv. Nu am rabdare sa mai caut acum linkul, dar l-am gasit pe FB la cineva: femeile platesc mai putin la asigurare (aia obligatorie de masini parca) pentru ca au un risc mult mai mic de accidente.


Lasă un comentariu




Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :