L.O.L.

Deci eu mă creedeam cum mă credeam eu, şi mai ales mă simţeam unică. Şi vine o descriere de genul ăsta şi îmi spune că toţi săgetătorii sunt exact ca mine, şi că toată filosofia mea de viaţă e doar chestie de zodie. Băi, da’ fiecare cuvinţel de-acolo e adevărat şi dacă staţi să căutati prin blogul ăsta o să-l găsiţi.

Acum, fie vorba între noi, ştiu ce-o să spuneti. că nu trebuie să crezi în zodii. Da’ eu vă demonstrez ştiinţific că trebuie. V-am mai zis de psihologia colectivă? Că te naşti cu memoria inconştientă a strămoşilor? (Am un deja-vue. V-am mai zis astea, nu? Nu contează, recapitulăm.) Well, zodiacul e de când lumea şi pământul. Oamenii au crezut în el şi s-au conformat lui pentru mii de ani. Adică din natura noi ştim cum tre’ să fim şi ne formăm după ideile alea vechi. Adăugăm aici şi un pic de efect Pygmalion şi obţinem o descriere a noastră, exactă, făcută de nişte străini. Mhh.

2 Responses to “L.O.L.”


  1. 1 Nefraim Iulie 9, 2011 la 2:07 pm

    Deci eu ti-am demonstrat indirect ca nu esti „speciala” :))

  2. 2 Popescu Marian Iulie 22, 2011 la 12:06 am

    Pot sa-ti spun ca si eu ma regasesc in descrierea zodiei in care sunt nascut, Leu. Totusi ma gandesc ca mai sunt milioane de oameni in toata Europa, nascuti in aceeasi zodie si e cam ciudat ca toti sa fim asemanatori.


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


