Şi-ncă una despre BAC şi vă las

Ştiţi cum s-a ridicat America? Da, da, America, ţara aia despre care toţi spun că-s proşti şi graşi şi etc. Exact aia care e una din cele mai mari puteri ale lumii, dacă nu chiar prima. (Nu mai ştiu ultimul status al Rusiei). Păi s-a făcut cam aşa:

-Băi nea’ Preşedinte, cum facem noi să ajungem  să ne pupe în fund până şi românii la un moment dat?

-Apoi ar trebui sa fim mai tari ca ei, nu?

-Da, da’ uite că avem probleme şi ici, şi colo, şi dincolo…

-Apoi mă, de ce avem noi problemele astea?

-Păi pentru că oamenii nu ştiu să le gestioneze.

-Apoi hai să-i învăţăm, dracului.

Şi uite aşa America şi-a direcţionat mai mult de jumătate din fonduri spre Educaţie… Pentru câteva zeci de ani.

Da’ la noi, care nu avem nici un fel de educaţie, ce să te aştepţi? Că şi preşedintele şi miniştrii tot şcoala românească au facut. Şi toţi ştim că în şcoala românească nici acum şi nici mai devreme nu s-a pus vreodată accentul pe ceea ce contează cu adevărat.

Iar ca idee, eu mă declar fană Funeriu, tocmai pentru treaba asta.  Politic, nepolitic, da’ atitudinea e corectă şi numai un dobitoc sau un „respins” ar putea spune că n-are dreptate.

3 Responses to “Şi-ncă una despre BAC şi vă las”


  1. 1 cl Iulie 6, 2011 la 11:20 am

    Si eu sunt fanul lui!:)
    Cand am dat eu bacul(in 2005) nu se punea problema ca nu il iau, se punea problema cu cat il iau(9 +). Si la liceul unde am dat au venit subiectele rezolvate, etc. Eu deja rezolvasem tot cand au venit. Daca nu erau aranjamente poate luam cu 20 de sutimi mai putin. Dar privind lucrurile acum… si cu 8 intram la aceeasi facultate. 🙂

  2. 2 Ella Iulie 8, 2011 la 12:05 am

    eu am facut comparatia intre noi si americani cel mai simplu , am dat un google pt GED test online si m-am lamurit , 91% procentaj(chimia m-a omorat:) . Va sfatuiesc sa faceti acelasi lucru , ca sa vedeti ce li se cere lor sa stie sau cum este examenul lor de sfarsit de liceu .

  3. 3 d3vilbabe Iulie 8, 2011 la 12:28 am

    da. da’ o iau progresiv si doar pe ce vor ei. adica un nene de a terminat chimia de ex, stie doar chimie si nu si geografie, istorie, mate, fizica si altele.


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


