Aaaargh!!!

/crush!

E melodia asta, de mă face să… să… să ţip din toate puterile mele şi să trântesc tot în cale şi să zic că pur şi simplu mi-a ajuns. De toţi, de toate şi de mine. Şi e numai vina lui că a postat-o şi că mi-a arătat-o. Deşi dădeam semne clare că mi-a ajuns şi că nu mă mai pot abţine. Adică deja palma mea stângă pe care o chinui în momentele mele de inconştienţă îmi strigă că am adunat prea multe şi că trebuie să le las afară.

Terapie prin ţipete se chema? Ce-ar fi să-i zicem terapie prin sunete şi să lăsăm o melodie şi un text să ţipe pentru noi?

Ce-ar fi dacă o dată, o singură dată în viaţa asta nouă, a mea, aş spune tot ce am pe suflet şi m-aş lăsa abandonată furiei, neputinţei şi în voia vântului? Fără autocontrol, fără sânge şi fără zâmbete de politeţe care maschează neputinţa? Să ţip lumii măcar o dată că sunt la pământ, că sunt disperată şi dezamăgită? Că pur şi simplu am nevoie de o pauză de la luptă şi că m-am săturat de şuturi în fund? Să nu mai fiu eu aia tare, care găseşte soluţii la tot şi care-i sprijină pe toţi, mai puţin pe mine?

Adică de ce a trebuit ca singurul lucru în care am pus pasiune într-adevăr, în toată viaţa asta, să îmi fie luat de nişte oameni pe care nici măcar nu-i cunosc? Şi de ce să-mi spulbere ei toate visurile şi toate şansele mele spre ceva mai bun?  De ce să îmi amâne ei, mie, viaţa?

Şi de ce, după tot efortul pe care l-am depus pentru alţii, tot eu să fiu paria şi să accept palme? De ce după ce am iubit şi am încercat, tot eu să fiu cea care e alungată şi neapreciată? Cine te-a montat pe tine copil, atâţ de tare, contra mea? Spune-m9i, ca să ştiu să mă feresc de el.

Şi de ce tot eu trebuie să zâmbesc şi să suport oameni care n-au însemnat în viaţa mea decât rău? Adică cum de ai tu, tupeul, să te bagi iar în viaţa mea când ceea ce ai făcut tu a fost atât de traumatizant încât ca să reuşesc a trebuit să dezvolt o a doua personalitate?

Şi de ce trebuie eu să mă simt obligată să îi mulţumesc pe ceilalţi şi să am grijă de sentimentele celorlalţi? Dar de ale mele cine are grijă?  De ce să ştiu eu frământările tale când tu nu ştii nici a mia parte din ale mele?

Şi de ce eu stau şi mă lupt cu tenebrele trecutului iar el e cineva acum, plimbându-se prin faţa mea în maşina lui luxoasă când ar trebui să fie la doi metri sub pământ?

Şi de ce întotdeauna trebuie să aleagă şi să aprecieze pe alţii şi pe mine nu? De ce întotdeauna eu sunt acolo pentru ea şi ea nu e niciodată pentru mine? Şi de ce rahat nu pot eu trece singură peste toate astea şi am nevoie de ajutorul unei personalităţi tâmpite? Ca ea să calce peste oameni şi apoi ei să-mi reproşeze mie, pentru că nu-s în stare să înţeleagă, în oricâte moduri le-aş explica?! Ori una, ori alta. Măcar lăsaţi-mă să joc un singur rol. Nu poţi să vii să-mi scoţi o latură şi apoi sa ai pretenţii la cealaltă. Nu poţi să-mi dai relaxare şi apoi să mă arunci în mijlocul tuturor rahaturilor.

Pur şi simplu nu-i corect. Nimic.  Băi da’ nimic, nimic, nimic.

Şi-atât.  Vreau ori una, ori alta. Aşa nu pot face faţă. E… Sunt eu. Şi nu mă mai întorc la starea asta. Nu pot, nu vreau, n-are rost. Mi-e mai bine să fiu ferită de toţi şi toate. Şi cel mai bine mi-e singură, fără prieteni, fără familie, fără oameni. pentru că oamenii nu fac decât să se joace cu atitudinile mele. Iar eu nu pot rezista la nesfârşit.

34 Responses to “Aaaargh!!!”


  1. 1 mephala Iulie 6, 2011 la 9:20 am

    ” Să ţip lumii măcar o dată că sunt la pământ, că sunt disperată şi dezamăgită? Că pur şi simplu am nevoie de o pauză de la luptă şi că m-am săturat de şuturi în fund? Să nu mai fiu eu aia tare, care găseşte soluţii la tot şi care-i sprijină pe toţi, mai puţin pe mine?”

    probabil ca lumea va observa ca tipi, ca esti disperata si dezamagita. dar asta doar ca sa fuga de tine, sa se autoprotejeze.

  2. 2 d3vilbabe Iulie 6, 2011 la 1:33 pm

    păi ăsta nu-i un lucru rău. :))

  3. 3 TAP Iulie 6, 2011 la 2:24 pm

    ruuuuuuun people!!!!

    oana are probleme :):D

  4. 4 mephala Iulie 6, 2011 la 3:08 pm

    pai daca asta nu e un lucru rau, articolul isi pierde sensul.

    andrei, you suck as a person 😛

  5. 5 razvan Iulie 6, 2011 la 6:09 pm

    invata sa inchizi ¨ portile¨ trecutului , sa privesti spre viitor , cauta acel tel in viata ce iti poate aduce satisfactie, stii foarte bine ca lumea in care traim e ca o jungla , o lupta pentru supravietuire . nu toti oamenii sunt sunt la fel , fiecare are sansa lui , e doar un sfat ,nu.l interpreta altfel

  6. 6 d3vilbabe Iulie 6, 2011 la 7:17 pm

    băi, ce-ar fi tu să dispari din viaţa mea înapoi? cu câtă nesimţire şi non-şalanţă vii tu aici şi-mi ţii lecţii de moralitate şi îmi dai sfaturi când tu eşti cauza a jumătate din problemele mele. mai du-te mă tare şi tu. daca vrei să mă citeşti, încearcă să mă citeşti în tăcere că deja mă enervezi şi fac ceva pe scuzele tale. scuzele tale şi „vai, eram copil” nu-mi aduc mie viaţa mea înapoi. că ăia 4 ani de i-am stat în casă au fost numai din cauza ta, personalitatea asta dublă a fost iar din cauza ta, faptul că eu nu reuşesc să am o relaţie ptr că am tendinţa să mă răzbun pe bărbaţi e tot din cauza ta. şi multe, multe altele. şi acum tu apari aici şi aştepţi să te iau în braţe şi să te accept în universul meu cu zâmbetul pe buze. hai…du-te la dracu’ şi lasă-mă.

  7. 7 razvan Iulie 6, 2011 la 7:35 pm

    am spus sa nu interpretezi mesajul altfel , nu despre mine era vorba , sunt doar un simplu cititor nimic mai mult, in privinta greselilor si scuzelor , constiinta mea e acolo si isi asuma ce a fost si de dus dracului inca nu ma duc …

  8. 8 MEPHALA Iulie 6, 2011 la 7:35 pm

    razvan, you suck as a person too

  9. 9 MEPHALA Iulie 6, 2011 la 7:36 pm

    diferenta e ca lui tap i-am zis la misto

  10. 10 d3vilbabe Iulie 6, 2011 la 7:37 pm

    ce treabă are mesajul tău cu ce-am zis eu? dispari şi punct. locul tău nu-i aici, nici măcar ca simplu cititor. mă pot lipsi lejer de tine.

  11. 11 razvan Iulie 6, 2011 la 7:37 pm

    nu incerca sa cauti scuze pentru ceea ce esti , accepta-te asa si va fi mai bine

  12. 12 d3vilbabe Iulie 6, 2011 la 7:38 pm

    mă faci săte înjur, pe bune.

  13. 13 razvan Iulie 6, 2011 la 7:40 pm

    daca te simti mai bine …..

  14. 14 d3vilbabe Iulie 6, 2011 la 7:42 pm

    m-aş simţi mult mai bine dacă te-aş şti chinuindu-te la maxim prin viaţă şi fiind ultimul ratat. mă jur că aş zâmbi din toată inima. în schimb tu vii şi-mi dai sfaturi. ce plm de lume mai eşi asta nush…

  15. 15 razvan Iulie 6, 2011 la 7:50 pm

    imi pare rau ca nu e asa , lumea se mai si schimba ¨draga mea¨, si te rog vocabularul nu e pe masura ta ,a ceea ce pretinzi ca vrei sa fii ..ok , putin respect totusi

  16. 16 TAP Iulie 6, 2011 la 7:56 pm

    stiam marian ca sunt varza ca persoana… a trebuit tu sa le spui la toti acum 😦

  17. 17 razvan Iulie 6, 2011 la 8:10 pm

    te.am recitit … cum poti sa spui ca sunt nesimtit cand eu am fost alaturi cand ti.a murit tatal cand te certai cu maicata , cand treceai prin fazele tale mai rare, stiind ca tu mi.ai spus adio nu eu , ce a fost dupa e problema ta , iti spuneam parca nu te baga cu oamenii aia dubiosi , nu.i aduce in casa si nu mai stiu ce , da tu nimic

  18. 18 d3vilbabe Iulie 6, 2011 la 8:18 pm

    fu-tu-i mă-sa de terabă azi şi mâine. ăsta chiar e tupeu extraordinar să aduci tu în discuţie subiectele astea. măi copil dobitoc. ce-are a face ce-am făcut eu cu ce zic aici? când am ajutat pe cineva am ştiut pe cine ajut şi niciodată un om din ăla nu a mişcat und eget contra mea, ba chiar m-au apărat mai târziu când, ca să te simţi tu mascul (bp în masculinitatea ta), ai început să înşiri tu în stânga şi-n dreapta diferite lucruri care ai fost prea dobitoc să-ţi dai seama că nu-s adevărate. rezultatul? ani de teroare mă! ani! ani de depresie, ani de disperare şi ani de luptă continuă. ANI! în timpul în care tu îţi vedeai liniştit de viaţa ta şi adunai slănină pe burtă eu stăteam cu ocii în 14 şi cu cuţitul lângă uşă, nu mă duceam la şcoală şi mă îndopam cu pastile! Şi vii tu aici şi mă fuţi pe mine la cap că ai fost acolo când ai murit tata. Nici să nu îndrăzneşti să-i pomeneşti numele că el a fost mic copil pe lângă ce mi-ai făcut tu mie. Şi-acum tu dormi bine în fiecare seară şi eu trebuie să adorm doar când îmi cedează organismul ca să nu visez. Şi vii tu şi dai vina pe mine? Fmm de mascul adevărat care eşti tu. Inocentul plii.
    p.s. ptr tâmpiţi nu merge „vocabularul” de doamnă. mă cac pe domnie când vine vorba de tine. că dacă ar fi după mine cred căte-aş spânzura în fiecare seară.

  19. 19 razvan Iulie 6, 2011 la 8:55 pm

    as vrea sa lamuresc o data pt totdeauna unele lucruri ca vad ca le lungim prea mult ,pana la urma nici macar nu stiu ce am facut, lasa.mi un nr de tel si te sun , multumesc

  20. 20 d3vilbabe Iulie 6, 2011 la 9:08 pm

    ar fi chiar culmea să ştii unde a fost greşeala, doar na, minciunile se uită repede şi tu n-ai crescut în cartierul ăsta ca să ştii ce efecte putea avea o minciună bine plasată. Prefer să nu. Eu le-am îngropat de mult, pe toate, şi prefer să rămână acolo. Şi de aia aş vrea să rămâi şi tu îngropat cu ele. o seară bună în continuare.

  21. 21 mephala Iulie 6, 2011 la 9:11 pm

    linia dobitocului perfect: „dar ce-am facut?”
    si da, intru si eu aici, ca mai fac si eu d’astea

  22. 22 razvan Iulie 6, 2011 la 9:34 pm

    mephala.. te mananca si nu are cine sa te scarpine sau ce , mai usor cu jignirile ca nu ne cunoastem ok

  23. 23 razvan Iulie 6, 2011 la 9:36 pm

    ai dreptate in ceea ce spui , dar nu.mi lua dreptul de a opina in ceea ce scrii ok..multumesc la fel

  24. 24 d3vilbabe Iulie 6, 2011 la 9:38 pm

    tu n-ai nici un fel de drept in viaţa mea şi ce ţine de mine, inclusiv blogul ăsta. de citit nu te pot opri să citeşti dacă vrei asta, da’ cu siguranţă pot să-ţi interzic să-mi aduci aminte că exişti.

  25. 25 razvan Iulie 6, 2011 la 9:39 pm

    si sa stii ca orice ar fi fost nu as fi vrut sa se ajunga aici ,chiar daca cuvintele nu isi au rostul sa stii chiar imi pare sincer rau

  26. 26 razvan Iulie 6, 2011 la 9:47 pm

    oricum nu o sa cedez pana nu o sa lamuresc tot

  27. 27 TAP Iulie 6, 2011 la 10:26 pm

    slabe sperantze sa lamuresti tot, fii inteligent si lasa toata treaba asa cum este, nu ai sa rezolvi nimic si in al doilea rand o ataci pe oana si sincer nu-mi place treaba asta, daca ea nu mai vrea sa auda de tine fii un barbat demn si termina toata balacareala asta care nu-si are rostul

  28. 28 razvan Iulie 6, 2011 la 10:34 pm

    cu ce anume o atac , si multumesc pentru sfat dar sunt destul de barbat ca sa stiu cand trebuie sa pun punct….

  29. 29 TAP Iulie 6, 2011 la 10:53 pm

    pai nu ti-ai dat seama ca simpla ta prezentza o irita? uita totul si mai ales uit-o pe oana ca e mai bine pentru ea si tu nu o sa mai ai framantarile cu ce s-a intamplat si cu ce s-ar fi intamplat daca….. si „ce-am gresit” …..

    fii mai atent cand te uiti dimineatza in oglinda si incearca sa-ti dai seama singur daca nu ai facut-o asta deja si scrii aici doar din placere sadica vazand cate valuri faci ….

  30. 30 razvan Iulie 6, 2011 la 11:03 pm

    prietene framantarile sunt ale mele , am alte intentii -stai linistit oana e in trecut – nu sa fiu sadic , si cred ca ea are destula forta sa spuna ceva nu sa fie dadacita

  31. 31 razvan Iulie 6, 2011 la 11:05 pm

    nu e vina mea ca ea scrie anumite lucruri care ma implica si pe mine, daca esti atent las doar comentarii a ceea ce cred ca e despre mine

  32. 32 TAP Iulie 6, 2011 la 11:10 pm

    nu-s dadaca nimanui, nici avocat 🙂

  33. 33 d3vilbabe Iulie 7, 2011 la 3:22 am

    lasă-l ţap că omul nu înţelege de vorbă bună. pot să-l ignor uşor.

  34. 34 mephala Iulie 7, 2011 la 10:34 am

    „mephala.. te mananca si nu are cine sa te scarpine sau ce , mai usor cu jignirile ca nu ne cunoastem ok”

    @razvan: fa-ma


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


