Dramă de melomană

Şi doar zic de câţiva ani că am să-mi fac eu gentuţa mea cu CD-uri, să o îndes şi pe ea în pachetul de ţigări, cum fac cu banii, şi de câte ori ies la o cafea să o scot să-i prezint oraşul. Că aşa se face în dragoste…Nu?

Da’ eu nu, Batman, Batman, Inna on. Că altceva nu mai ai ce asculta pe unde te duci. Adică dacă ai noroc, da’ un noroc din ăla incredibil, ca şi cum ai stat toată viaţa ta în budă, poate, poate bagă Dj-ul de pe undeva o melodie mişto. Adică na, eu aşa am noroc: ăştia îmi pun prin cluburi melodii de dat afară numai AC/DC, Dragonu’, chestii, trestii. Mă încălzesc şi mă abandonează, ca să nu zic altfel.

Şi uite aşa am luat eu contact cu toate piesele „Inna” de se dau pe la radio. Şi am cules de prin ele, ce era mai fascinant. În traducere liberă, ce mă făcea să râd mai tare prin profunzime. Iar ca să mă ajut o leacă, pen’ că nu mi-am încărcat memoria cu ele, folosim Top Fresh Kiss FM.

Purcedem…

„You got that bomb girl,
That magic bomb girl
So do your thing,
Shake that thing, money maker
Do it like, do it like boom boom boom
Let that boy feel that zum zum zum
Up down, up down boom boom boom
Let the boy feel that zum zum.” (5x zoom)

Ăştia abia au aflat că femeile merg la budă şi s-au gândit să împărtăşească tuturor şi să revoluţioneze lumea. Că numai aşa au sens versurile astea. Gagicii îi e a merge la baie ( You got that bomb girl) care ştim şi noi că trebuie o întreagă minune ca să digerezi anumite treburi, în special shaworme şi alte greutăţi din astea ( That magic bomb girl); trece pe lângă bo(i)y şi lasă albinuţa liberă (zum), ca să ştie şi ei ce de-a bani de shaworme şi valoare are ea; ajunge la budă şi face boom boom. După care îşi şterge degetele de faianţă, că aşa am văzut că e la modă acum prin cluburi… Zumm…

„So show me your move
Your sexy ass move
You make me wanna touch,touch ”

Ce-or avea oamenii ăştia cu fundurile nu pot să-mi închipui. Adică pot să-mi închipui, mai ales de când am aflat eu prima oară că există un cântăreţ pe nume Sacha Lopez. Heh, short story: l-am văzut, m-a văzut, am zâmbit şi după, când am văzut că-i „cântăreţ” şi nu dansator, m-am întors spre sticla de bere. Adică „,I need a dancer/To make me shake my boody/ To make me break the floor”. Înţelegeţi voi. Da’ la gagica de era cu el n-aş fi zis nu. :))

Next… Ah, preferata mea…

„I remember your name crying in the rain
When you left and closed my door.
I remember myself in my emptiness,
Waiting for that special call.
I am begging you,
I am begging you,
I’m begging your eyes to cry.”

Deci reţineţi: numele ei plânge în ploaie, în timp ce ea pleacă şi închide uşa. După, el aşteaptă într-un loc gol, fără telefon deci, să sune ea, implorându-i ochii ei să plângă.  Nişte adevăraţi Romeo şi Julietta ai fizicii cuantice. Einstein ar muri de ciudă că nu i-a descoperit pe ăştia doi cât trăia.

„We gonna start…’cos we can’t stop
Summer time coming
We’re going on and on and on”

O să începem, că nu ne putem opri (acum). Alţii de care Einstein ar fi mândru… „Alright…Come again…Come agaïn…
And we’re out!”

„Turn the lights
A lil’ down low
We can be together
Turn the lights a little bit
So we can go slow
And we can be forever.
Give me a whole life
We gotta be together ever moonlight
I hold you so tight
Till morning and the sun
Will be our moonlight ”

Haha, v-aţi prins de care-i vorba, da? Acum urmăriţi doar ce spun eu:   And we can be forever […]  We gotta be together ever moonlight […]” Mi se pare mie sau ăsta vrea să i-o tragă şi dimineaţă să o lase? Dacă se întâlnesc şi data viitoare pe unde se duc şi-i noapte, bine. Dacă nu, nu. Plus că am senzaţia că aia e urâtă ca muma pădurii de vrea să o vadă doar noaptea. Zic şi eu… Alright ( ăştia au un fetiş ciudat cu „alright” ăsta).

Şi-acum o melodie pentru impotenţi:

„I can see you’re moving hot
Baby you can find the spot
Maybe you can get it up

No surrender, no retread
Baby this isn’t a threat”

Măi, cine o finanţează pe fătuca asta de înoată la începutul videoclipului? Că dacă e vreun Irinel, se înţelege…

Şi altă melodie pentru impotenţi. Cred că shaworma aia are efecte adverse mai mari decât credeam. Nu faceţi burtă, cei care apreciază muzica bună vă imploră!!!

„Tonight we’ll rise
Throw your loving in the sky
Let the rhythm take you high
Tonight we’ll rise
And I need your feel

I have never felt so real
I can make you feel alive
Tonight…”

Şi… Pentru că suntem DJ de treabă, matyas nu poate lipsi, cu toate cele 15 versuri ale lui, inclusiv paradoxul din mintea lui:

„all the love you have for me
I see it in your eyes
it’s all lies, lies, lies, lies”

Şi după, „pentru toate femeileeee”, cum ar zice nenea din Master, imnul femeilor care aşteaptă bărbaţi cu bani să le întreţină (da’ nu-l găsesc), au căzut BAC-ul la engleză şi totuşi încă se simt sexy:

„I’m feeling naughty, i’m feeling good, i’m feeling pretty
Ain’t got no plans,
Ain’t got no job,
Ain’t got no meeting.
But i get my friends and no excite in world to party, And all the people follow me and now i got”

I party like a rockstar-star,
Party like non stop on the car (?!!),
They say i’m bizarre but they love the way I are. – Cum era ăla? „I ARE baboon?”

Şi pe final, vă las cu ceea ce are să-mi îmbuibe capul în cât mai scurt timp posibil, pe unde am să mă duc:

Hey Señorita, mi alma no olvida
Como puedes ser tan linda,
Te quiero mas y mas.
Hey Señorita, mi morena querida,
Esta noche con amor, vamos a jugar.

Fie vorba între noi, tare are să-mi placă să văd blonde dansând pe melodia asta şi încercând să fie sexy, ca să le  „jugar” un pic băieţii după ce le apreciază. Păcat că e o melodie despre brunete…Heh. Şi bineînţeles, logica specifică hauselei: „The greatest part of the night, is when she moves her body, I love her skills crossing over the bound, girl you must prove it, Fill the night with romance”. E cu romance, proove si sex nebun aici. Ce ştim noi.

Şi astea fiind spuse, vă las melodia zilei, care taaaare mult îmi aduce mie aminte de toate femeiuştile astea de cântă muzica momentului. Într-un fel aparte, şi de bărbaţi. Nu-i aşa că Mowgli seamănă cu ei? „Have a banana”

8 Responses to “Dramă de melomană”


  1. 1 Nefraim Iulie 5, 2011 la 6:56 pm

    Tu, dragul meu prieten verde, ai prea mult timp la dispozitie.

  2. 2 d3vilbabe Iulie 5, 2011 la 7:11 pm

    Da’ ce-ai vrea să fac altceva?:))

  3. 3 TAP Iulie 5, 2011 la 9:47 pm

    da manelele? unde le-ai uitat ?? ca „e multe” care asculta asa o muzica

  4. 4 d3vilbabe Iulie 5, 2011 la 9:48 pm

    nu pe unde mă duc eu, totuşi… de la manele şi ascultătorii lor măcar n-am pretenţii..

  5. 5 Nefraim Iulie 5, 2011 la 10:28 pm

    Ai putea de exemplu sa te apuci de crosetat.

  6. 6 TAP Iulie 5, 2011 la 10:42 pm

    nu de crosetat, sa se apuce de cusut goblenuri 🙂

  7. 7 d3vilbabe Iulie 6, 2011 la 4:20 am

    pentru asta există bărbaţi. eu am mai multe de făcut cu viaţa mea. 🙂

  8. 8 TAP Iulie 6, 2011 la 2:07 pm

    daca spui tu noi te credem pe cuvant 🙂


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


